Jack_J 05.11.2006 15:16:18 | |
---|
Uusi putkicombo olisi haussa ja silmäni olen iskenyt tällaiseen peliin. Saundillisesti oikein miellyttävä ja mukavan kokoinen. Mutta huolestunut olen lähinnä mökän riittävyydestä, eli riittääkö volyymi kunnon kämppäsoittoon? Kyllä, tiedän että kämpillä voi soittaa hiljempaakin ja rumpuja voi hakata hellemmin, mutta sitä en kysynyt Onkohan herrasmiehillä/naisilla minkälaisia kokemuksia kyseisestä pelistä? "Liha on hyvää!" -Au Pair |
re infecta 05.11.2006 15:24:48 (muokattu 05.11.2006 15:25:14) | |
---|
Uusi putkicombo olisi haussa ja silmäni olen iskenyt tällaiseen peliin. Saundillisesti oikein miellyttävä ja mukavan kokoinen. Mutta huolestunut olen lähinnä mökän riittävyydestä, eli riittääkö volyymi kunnon kämppäsoittoon? Kyllä, tiedän että kämpillä voi soittaa hiljempaakin ja rumpuja voi hakata hellemmin, mutta sitä en kysynyt Onkohan herrasmiehillä/naisilla minkälaisia kokemuksia kyseisestä pelistä? On kyllä kivankuuloinen peli, mutta veikkaisin että 20W menee puhtaalla kanavalla kyllä kovaa soitettuna ruvelle. Näin siis sanon siitä yleisestä kokemukseta, mitä minulla on alle < 30W putkivehkeistä. Mutta siis volyymia kyllä luulisi piisaavan. |
rainmaker 05.11.2006 15:49:19 | |
---|
On kyllä kivankuuloinen peli, mutta veikkaisin että 20W menee puhtaalla kanavalla kyllä kovaa soitettuna ruvelle. Tämä pitää erittäin paikkansa. Särökanava sen sijaan riittää loistavasti bändisoittoon. Särökanavan volumea ei ikinä ole tarvinnut klo 9:n yli avata. Clean -kanavalla sen sijaan volume pitää olla yli puolenvälin, jos haluaa yhtään kuulua. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Tämä pitää erittäin paikkansa. Särökanava sen sijaan riittää loistavasti bändisoittoon. Särökanavan volumea ei ikinä ole tarvinnut klo 9:n yli avata. Clean -kanavalla sen sijaan volume pitää olla yli puolenvälin, jos haluaa yhtään kuulua. Hmm..itse olen kyllä joutunut pitämään bändisoitossa särökanavan volumea noin puolessa välissä ja comboa reilusti lattiasta korkeammalla, jotta kuuluu, mutta varmasti riittää volumea kovempikätisemmänkin rumpalin kanssa. Tosin särökanava ei miellytä omaa korvaa, vaikka olen kokeillut monia eri putkiakin vaihdella...mutta varmasti riittää säröä:) |