Aihe: Schecter C1 Classic kielisetti?
1
kanka
05.11.2006 18:11:51

Hiphei, ostin pari kuukautta sitten tuollaisen kitaran ja mietin siinä olevien tehdaskielten paksuutta. Setti tuntuu hyvältä sormiini, mutta floikkakitarasta kiinteätallaiseen siirtymisen vuoksi en osaa tunnistaa, onko kyseessä ysi-, kymppi- vai kenties jokin muu setti. Olisiko kellään asiasta varmaa tietoa?
Twinkle
05.11.2006 18:15:05
Hiphei, ostin pari kuukautta sitten tuollaisen kitaran ja mietin siinä olevien tehdaskielten paksuutta. Setti tuntuu hyvältä sormiini, mutta floikkakitarasta kiinteätallaiseen siirtymisen vuoksi en osaa tunnistaa, onko kyseessä ysi-, kymppi- vai kenties jokin muu setti. Olisiko kellään asiasta varmaa tietoa?

Schecterin sivuilla kerrotaan, että tehdassetti on GHS Boomers 10/13/17/26/36/46.
kanka
05.11.2006 18:20:44

Huh, ja minä kun yritin tuon Schecterin FAQ:n lukea, josko sieltä löytyisi tietoa, mutta taisin silmäillä sitä turhan hätäisesti..

Kiitoksia nopeista vastauksista!
Muuki
05.11.2006 18:21:19
Huh, ja minä kun yritin tuon Schecterin FAQ:n lukea, josko sieltä löytyisi tietoa, mutta taisin silmäillä sitä turhan hätäisesti..

Kiitoksia nopeista vastauksista!

Oli nopeita juu, yhtä nopeasti hävisivätkin :).
Europe on maailman paras bändi.
Jaqqi1991
05.11.2006 18:28:41
Meinasin juuri tehdä uuden topicin mutta laitanpas tähän. 9-settihän tuossa kitarassa tehtaalta tullessa taitaa olla. Uskallanko iskeä tähän kyseiseen schecterin skittaan 11-kielet kun tässä on periaatteessa säädöt tehty 9-setille? Perus E-vire on kyseessä. En oikein itse viitisi noita kaularautoja sun muita säätöjä itse lähteä ruuvaamaan.

E: Ai on sittenkin 10-setti valmiina schectereissä? Noh, uskallanko sitten iskeä 11-setin 10-setille säädettyyn kitaraan?

Joo ei tuossa mitää.. Ei välttämättä tartte edes säätää yhtää
Werde
05.11.2006 20:06:46
E: Ai on sittenkin 10-setti valmiina schectereissä? Noh, uskallanko sitten iskeä 11-setin 10-setille säädettyyn kitaraan?

Totta munassa uskallat. Kaularaudan säätäminen on ihan perusjuttuja, ei sitä kannata pelätä. Siihen joutuu ennemmin tai myöhemmin koskemaan kuitenkin kun vireitä ja kielisettejä vaihtelee Suomen ilmastossa.

Voi olla ettei tuon vaihdon jälkeen tarvitse siihen edes koskea. Jos kielet kuitenkin nousevat ylänauhoilta liian korkealle, niin kiristät kaularautaa hiukan.
migreeni
05.11.2006 23:41:03

Eikös ne aina tule ysisetillä? Kaikki skebat siis. En kyllä tiedä, tollanen kuva mulle on jostain syystä tullut.

Olen aivan varmasti väärässä. Sori.
Muuki
06.11.2006 01:02:16
Eikös ne aina tule ysisetillä? Kaikki skebat siis. En kyllä tiedä, tollanen kuva mulle on jostain syystä tullut.

Juu niin oon minäkin miettinyt, usein tulee. Nyt kun tollainen paljastui, ehkä ysisetti on floikkasetti.
Europe on maailman paras bändi.
joukov
06.11.2006 03:38:39

Niin oletkin, esim. Gibsonin Les Paulit tulevat kymppisetillä varustettuna tehtaalta.
"Paul Stanley: Live To Win - 10/10"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)