Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 552 53 54 55 56122 123 124 125 126
Ukkosenjumala
05.11.2006 12:27:48
Uutta levyä näköjään alkavat vääntää ensvuoden puolella ja joskus syksyllä ´07 ois tarkotus olla pihalla:
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=61570
JepJep
MV
05.11.2006 12:46:46
Uutta levyä näköjään alkavat vääntää ensvuoden puolella ja joskus syksyllä ´07 ois tarkotus olla pihalla:
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=61570

Joo, samaisessa haastattelussa myös oli juttua myös bändin kymmenvuotisbileistä. Saa nähdä mitä keksivät.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
saastara
05.11.2006 15:28:47 (muokattu 05.11.2006 15:29:52)
Mikähän siinä on kun kaikki sanovat, että Bodom on nykyään raskaampi kuin koskaan.. Karmeata roskaa minusta moinen puhe. Tuotanto on toki pelkistynyt ja muuttunut karummaksi ajan myötä, mutta musiikki on mennyt levy levyltä popimpaan suuntaan.

Vai olenko minä ainoa joka näkee asian näin..? Living dead beatinkin kertsi on kuin suoraan Lordilta. :) Tarkoitin siis lähinnä, että vaikka meno on mennytkin likaisemmaksi, ovat kappaleet loppujen lopuksi muuttuneet paljon kevyempään suuntaan.

En osaa sitä oikein selittää, siispä seuraa kielikuva:

Bodom on muuttunut 15-vuotiaasta angstaavasta, syrjäänvetäytyvästä gootahtavasta nuorukaisesta 13-vuotiaaksi esipuberteettiseksi ongelmanuoreksi joka vittuilee koulussa opettajille, syljeskelee ja polttaa avoimesti tupakkaa.

E: Tämä ei siis ollut provo, itselle Bodom on yksi vanhoista suosikeista. Kunhan vain ihmettelen ääneen.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
PoeR
05.11.2006 18:21:36

Bodom on muuttunut 15-vuotiaasta angstaavasta, syrjäänvetäytyvästä gootahtavasta nuorukaisesta 13-vuotiaaksi esipuberteettiseksi ongelmanuoreksi joka vittuilee koulussa opettajille, syljeskelee ja polttaa avoimesti tupakkaa.

vai näet sinä sen tuolla tavalla o.O
Speedball
05.11.2006 23:01:21

E: Tämä ei siis ollut provo, itselle Bodom on yksi vanhoista suosikeista. Kunhan vain ihmettelen ääneen.

Nooh jokaisella oikeus mielipiteeseensä... Omasta mielestä parempaa menty kokoaja paitti Are you dead yet on huonoin bodomin levy. SILTI vitun mahtava
Metal up your ass!!!
KanZuu
06.11.2006 17:04:10

Vaikken niin paljoa bändiä enään kuuntele, niin tulee tuota uusinta vielä kuunneltua ja mielestäni meininki on päinvastainen kuin mitä kuvaat tekstissäsi. Bodom on mielestäni mennyt enemmänkin vanhasta angsti meiningistä täysikäisen suuntaan: Vielä riehutaan ja biletetään, mutta osataan suhtautua siihen omaan menoon jo itseironisemmin. Tätä rennompaa menoa kuvaavat paitsi bändin keikat myös Laihon omat sanat parissa haastattelussa mitä olen lukenut.

Jäähallin alle viikon päästä Slayeriä katsomaan ja onhan siinä sivussa hauska Bodomkin nähdä!
TKT
06.11.2006 17:40:40
Kun levymyynti jenkeissäkin alkoi kohota, niin musiikki (kuten ulkonäkökin) alkoi muotoutua yhä enemmän jenkkikorvaan sopivammaksi.

Tuo on kyllä tullut huomattua. Varsinkin Laihon vaatetus on hyvin "jenkkimäinen".
Use My Third Arm
Werde
06.11.2006 21:11:35

Tuosta en tiedä, mutta kun musiikkinsa on muuttunut neoklassisesta tilutuksesta thrashimpaan suuntaan niin minä tykkään.
Super-Jari
06.11.2006 22:22:05
Tuo on kyllä tullut huomattua. Varsinkin Laihon vaatetus on hyvin "jenkkimäinen".

Ei vittu mitä juttua :D
Noll_a
06.11.2006 22:57:10
Itse olin kesällä Ankkarockissa ja Tukholman keikankin kävin vilkaisemassa (Näyn DVD:llä :P) ja mielestäni Bodomin poijjaat ovat hmm.. rauhoittuneet Roopen tullessa kehiin ja muuttaessa koko bändin tyyliä. Ei välttämättäkään paljoa, mutta kuitenkin.
Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että Alexi, kuten haastattelussa sanoi, soittaa elämänsä parhaita leadeja Are You Dead Yetillä.
__________________________________________________________________________________
Noll_a
"Rokk On!"
Rokk on!
Stratocaster_90
07.11.2006 16:51:15

Itse kaipaan samanlaisia legenda sooloja kuin Hatebreederillä (ja FTR:llä), sellasia joita biisin ajan odottaa että "nyt se lähtee" :) Ja Roope JA Laiho soittamassa sooloa biisissä. Siis sillein nätisti perä jälkeen, niin kuin Roope korvaisi Warmanin paikan.

Ja AYDY:stä puuttuu hyvät loppu soolot. Siis biisin lopettava soolo. Samanlainen kuin Kissing The Shadowsissa voisi olla paikallaan jossain uuden levyn biisissä.

Soundit ovat kyllä nykyisellään täydelliset.

Bodomin huonoinkin biisi on parempi kuin muiden bändien paras biisi...

=)
Samppa90
07.11.2006 16:51:59
Kyllä mustaki AYDY on bodomin huonoin.Follow the reper on mun mielestä kenties bodomin paras levy siisteineen sooloineen jne...vaikka kyllä niitä väli pimputuksia on liikaa esim kissing the shadowsissa ja follow the reaperissa.Hatecrewillä taas on vitun siistejä riffejä ja sooloja muutenki hyvä lätty.Mut sit AYDY sixpounderin tai bodom beach terrorin tyylisiä hyvän kuulosii riffejä ei löydy siltä levyltä musta yhtään.Kokonaisuudessa AYDY on kyl helvetin hyvä ,mut kyl sais just mennä eri suuntaan tuo musiikki.
Hevi-Mies on eri mies.
south_of_heaven
07.11.2006 18:59:13
Follow the Reaper on kyllä paras levy, Kissing the Shadows on lempikappaleeni bodomilta. Bodom After Midnightkin on kelpo. Avauskappale ei vain ole mitenkään erityisen hyvä.
itki south_of_heaven
rakula
07.11.2006 19:19:16 (muokattu 07.11.2006 19:19:29)
Follow the Reaper on kyllä paras levy, Kissing the Shadows on lempikappaleeni bodomilta. Bodom After Midnightkin on kelpo. Avauskappale ei vain ole mitenkään erityisen hyvä.

Kun mun mielestä taas Kissing the shadows on sen levyn heikompia ja follow the reaper se helmi :) Jees, turha kommentti, mielipidekysymys.
Ei voi lähtee jos on tullu
gorgonoidi
07.11.2006 20:45:58

Kun mun mielestä taas Kissing the shadows on sen levyn heikompia ja follow the reaper se helmi :) Jees, turha kommentti, mielipidekysymys.

Samaa mieltä aika´pitkälti. Vähiten kiinnostaa kuiten Hate Me! joka on hirveä omasta mielestäni. Kiva levy muuten.
Jaqqi1991
07.11.2006 20:50:17
Samaa mieltä aika´pitkälti. Vähiten kiinnostaa kuiten Hate Me! joka on hirveä omasta mielestäni. Kiva levy muuten.

Hate me on justiin levyn paras biisi :D

Kyllä parhaat yksittäiset biisit löytyy hatebreederilta ja muistakin vanhemmista. Silent night, bodom night, downfall, children of bodom, towards dead end, hate me yms.. Kokonaisuutena are you dead yet on paras levy KAIKKI biisit tosi hyviä mutta mitään huikeaa yksi ylitse muiden biisiä ei sillä levyllä ole. Vanhemmissa taas on tosi paljon huonojakin biisejä
south_of_heaven
07.11.2006 21:35:22
Se Hate Men tiluriffi joka tulee siinä pari kertaa on jotenkin aivan helvetin tarttuva ja jopa iloinen, mutta muuten kappale ei vakuuta.
itki south_of_heaven
rakula
07.11.2006 22:45:56
Children of bodomin nimikkobiisi on kyllä varsin järkyttävä lukuunottamatta sitä maukasta riffiä siinä alussa.
Kovaan janoon menee nyt vaikka kääpiön virtsa, mut tällee ku maistelee ni ihan perse sivumaku nois lightlimuissa
Kasperi Tervonen
08.11.2006 09:29:29
Jos sitten minäkin sanon jotain turhaa: Something Wild on kyllä paria biisiä lukuunottamatta aika karsea lätty. :D
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)