outo_O 22.11.2003 22:51:07 | |
---|
kannattas miettiä myös jotain marakasseja tai triangelia.. B L A C K E N E D ! ! ! |
trih 23.11.2003 03:02:55 | |
---|
päädyin tuohon sg:hen... Ostanko mä sen nyt vai en!?!?! Enhän mää voi päättäää..... Ota se SG! Se on oikeesti kauniimpi ku exp koska on muodokas kuten nainen ja: Kandee muistaa että exp on isokokoinen eli jos olet lyhyt (oletko?)niin ei näytä lavalla hyvältä jos roikotat sitä leuan alla. LOL. Ja exploreriä pidetään sitten aina seisaalleen soitettaessa matalalla eikä soiteta totona (nörttinä). Kuten shitty-lehti paskantrendikkäänä aina sanoo TJEU (tsekkaa jos et usko): James Hetfield!!! Ja Hynynen. SG on persoonallisempi ku se ei oo kenenkään nimikkokäyttömalli tai jotain. Toisaalta explorer tarjoaa kilohintana enemmän. Ja kovat jätkät uskaltaa soittaa explorerilla. Mut kyl ne soittaa SG:lläkin. Joo. |
Prowleri 23.11.2003 03:24:52 | |
---|
Ota se SG! Se on oikeesti kauniimpi ku exp koska on muodokas kuten nainen ja: SG on persoonallisempi ku se ei oo kenenkään nimikkokäyttömalli tai jotain. Paitti Iommin ja Anguksen ja Townshendin ja.. Mutta onhan se vähän sellainen "unohdettu" malli nykyään. Explorerista tulee jotenkin aina mieleen nykyiset hevibrändit :( Hähähä. -Jami |
GrooveCore 23.11.2003 15:39:11 | |
---|
Kumpaakin soittaneena, hyviä skeboja molemmat. toisaalta ainoastaan sillä on väliä kumpi tuntuu fiilikseltään ROKimmalta omn itsen kohdalla... |
Invader 23.11.2003 15:44:25 | |
---|
Minun ääneni menee, puhtaasti ulkonäön puolesta, Explorerille. |
Olli S. 23.11.2003 16:00:06 | |
---|
Ei ole muuten totta tuo, mitä sanotaan Explorerin istualtaan soittamisesta. Sitä pystyy soittamaan istualtaan samoin, kuin SG:tä, Stratoa jne. Minulle ainakin Explorer on jopa parempi istualtaan soitettaessa kuin Les Paul, koska se on todella matala mahankohdalta, eikä näin ollen paina kulmallaan mitään paikkaa. Käsivartta on myös välillä mukava lepuuttaa sarvella. Viimeinkin se musiikkinäyte! |
JCM 23.11.2003 16:15:00 | |
---|
En ole koskaan tykännyt kulmikkaasti muotoilluista ja sylissä hankalasti soitettavista kitaroista tyyliin Explorer,
Explorerhan on malleista helpoin soittaa sylissä. Sopii syliin kuin suutarin sormi sian pe**eeseen. SG on erittäin miellyttävä kitara, itselläni ei SG:tä ole, mutta hankintalistalla keikkuu aika korkealla. Sanotaan nyt vielä, että omaan ESP Explorer keppiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. |
Fortune 23.11.2003 16:18:56 | |
---|
Explorerhan on malleista helpoin soittaa sylissä. Ainoa asia, mikä siinä äkkinäistä soittajaa vistottaa, on se takasiipi, joka on ainakin meikäläisen oikean käden kyynärpään tiellä. Mutta hemmetti: eihän Exploreria istualteen soiteta :) |
JCM 23.11.2003 16:29:26 | |
---|
Mutta hemmetti: eihän Exploreria istualteen soiteta :) No ei!!
|
Solex 24.11.2003 13:14:16 | |
---|
Nimenomaan tämä Explorerin "siipi" tunkee istuessa soitettaessa ikävästi minulla, pienikokoisempi jätkä kun olen. Teistä en tiedä mutta itse ainakin kun saan inspiraation ja soitan 3 tuntia pienessä huoneessani niin ei pahemmin huvita seistä koko aikaa :) Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
Explorerin siiven päällähän on just hyvä lepuuttaa kättä soittaessa. Tosin tuon mun Aria ZZ:n body on aikalailla pienempi kuin originaaliversiossa. Mutta duunaahan Gibsonkin nykyään noita pienempibodisia Eksploja. Tosin ne on ainakin minun mielestä jotenkin tömpön näköisiä, varsinkin se Pro-malli. Lowriding appeals to bad dudes. |