Freakz 24.11.2003 12:58:03 (muokattu 24.11.2003 12:58:12) | |
---|
oli aika hianoo, hiekkakuopalla datsunilla ja yhden jätkän mutsi/sisko/tyttöystävä ottaa kertakäyttökameralla "taidekuvia". ei maar, kunhan vittuilen huvikseni. Niin no eipähän olla mustiin pukeutuneena kalliolla totiset ilmeet naamalla... :) Aika on soittaa, aika on kuolla |
Huhu, meidän sivujen informaatio on tämän threadin perusteella suoraan alimmasta helvetistä. |
pönde 24.11.2003 14:54:23 | |
---|
Kuvia keikoilta ja musiikkia. Pakko myöntää, soittovehkeetkin pitää näkyä. aika metsään on mennyt koko keskostelu kun otsikossa kuitenkin oli puhetta nimenomaan bändin BIOGRAFIASTA.. -pönde- |
Bonham 24.11.2003 14:59:44 | |
---|
Paremmin ne kaikki turhuudet sun muut sinne nettisivuille sopii kuin vaikka lähetettävän demon saatteeseen... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
NORTON 25.11.2003 14:38:05 | |
---|
Bioja ei tarvita, samoin ei tarvita tietoja vaikutteista, soittokamoista jne. Paljon biisejä esille, musavideoita ym. itse luotua sälää jos löytyy. Kuvat on kanssa tärkeitä. Näin minun mielestäni. |
Tuomas 25.11.2003 14:50:44 | |
---|
Mitä soitetaan, mieluusti näytteitä, missä soitetaan ja paljonko maksaa kuunnella. Lisäksi kuva ois ihan kiva. sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste |
HaliBut 25.11.2003 17:15:10 | |
---|
Ruotomielen Bio/historia on järkäle, mutta helvetin hyvin kirjoitettua tarinaa ja sen vuoksi mielenkiintoista lukea... |
JulGubbe 25.11.2003 18:34:08 | |
---|
Musiikkinäytteitä, sekä kitaristin hippi-tyttöystävän kirjoittamia 'taiteellisia' runoja. Lisäksi tietysti bändin omakuva, jossa vanhempiensa luona asuvat pojut poseeraavat 'rankan' näköisenä kädet puuskassa sammakkoperspektiivistä otetussa valokuvassa. Lisäksi tulee tietysti olla 'hauskoja' valokuvia, joissa jokaisessa lakisääteisesti tulee esiintyä vähintään 1 kpl oluttuoppeja/olutpulloja 1 kpl kädellä näytettyjä pirunsarvi-merkkejä 1 pihalle työnnettyjä kieliä 1 kpl tosikalliita, bändin omistamia soittimia Puujalkavitsien asialla jo vuodesta 1978. |
Antti1 25.11.2003 18:47:45 | |
---|
Musiikkinäytteitä, sekä kitaristin hippi-tyttöystävän kirjoittamia 'taiteellisia' runoja. Lisäksi tietysti bändin omakuva, jossa vanhempiensa luona asuvat pojut poseeraavat 'rankan' näköisenä kädet puuskassa sammakkoperspektiivistä otetussa valokuvassa. Lisäksi tulee tietysti olla 'hauskoja' valokuvia, joissa jokaisessa lakisääteisesti tulee esiintyä vähintään 1 kpl oluttuoppeja/olutpulloja 1 kpl kädellä näytettyjä pirunsarvi-merkkejä 1 pihalle työnnettyjä kieliä 1 kpl tosikalliita, bändin omistamia soittimia Vakoiletko perkeleen pukki minua?! :D "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
JulGubbe 25.11.2003 19:29:59 | |
---|
Vakoiletko perkeleen pukki minua?! :D No, hösh. En minä vaan tontut. Puujalkavitsien asialla jo vuodesta 1978. |
Hyla 26.11.2003 01:00:04 | |
---|
Meidän mummo-orkesteri soittaa toisilta bändeiltä kopioitua musiikkia yhdistelemättä vaikutteita mitenkään. Matalatasoinen soitto ja laulu yhdistyy tylsään meininkiin. Osta meiän demo. Siis näinkö? Hahha, jos joku kirjoittaisi tuollaista kotisivulleen, niin olisi sen verran hyvä läppä, että epäilisin välittömästi juonen takana olevan Tommi Liimatan:) Musiikkia kannattaa varmaan sivuilla olla, se puhuu puolestaan paremmin kuin selitykset. Itse en ainakaan osaisi selittää mitään muuta bändimme musiikista kuin että lyriikat on suomeksi. |