MV 02.11.2006 17:55:21 | |
---|
Mitäs riffiä Latvala soittaa ennen Holy diveria tossa Downfallin riffihäröilyssä? Kuulostaa hauskalta. Samaa mietiskelin tossa... "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Antti1997 02.11.2006 22:36:42 | |
---|
Samaa mietiskelin tossa... Minäkin olen pähkäillyt samaa! |
Speedball 02.11.2006 23:29:38 | |
---|
Niin Siis Mitä mä näin ulkoa muistan Latvala soittaa ainakin: Mötley Crüe - Too young to fall in love AC/DC - Thats the way I wanna rock n roll Metal up your ass!!! |
jonsku1 02.11.2006 23:39:19 (muokattu 02.11.2006 23:50:06) | |
---|
olinkin väärässä |
Antti1997 02.11.2006 23:49:11 (muokattu 03.11.2006 00:04:15) | |
---|
AC/DC - Thats the way I wanna rock n roll Jeh, tämähän se. Kiits. |
Basser 03.11.2006 00:19:38 | |
---|
Mites teitin arvon raskaanpualen kirjoittajien mielstä asia on, pitäisikö bodomin pistää stoppi kiertämiselle ja sylkäs uus kiekko ulos? Vai taotaanko nyt kun rauta tuntuu pysyvän kuumana. Ehkäpä ne juur nytten kerää sitä uutta kuulijakuntaa. Onko tämä se bodomin "Justice" kiertue? Basisitilla on aina neljä ystävää... |
Juuleppi 03.11.2006 00:29:03 | |
---|
Niin Siis Mitä mä näin ulkoa muistan Latvala soittaa ainakin: Mötley Crüe - Too young to fall in love AC/DC - Thats the way I wanna rock n roll Doddih tämähän se. Kiitokset. M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
Speedball 03.11.2006 09:28:14 | |
---|
Mites teitin arvon raskaanpualen kirjoittajien mielstä asia on, pitäisikö bodomin pistää stoppi kiertämiselle ja sylkäs uus kiekko ulos? Vai taotaanko nyt kun rauta tuntuu pysyvän kuumana. Ehkäpä ne juur nytten kerää sitä uutta kuulijakuntaa. Onko tämä se bodomin "Justice" kiertue? Vois olla vois olla. Mun mielest iha hyvä että kiertää nyt kun just se rauta on kuumaa. Näyttää jenkkilässäkin avautuvan toi levy ja oisha se hienoa jos bodom pystyis vetää missä vaan kunnon sold out headline keikkoja. Tiiä si häntä tuleeko Bodomista koskaa ihan mikän arena rock bändi kun noi klubitkin toimii... Metal up your ass!!! |
Stratocaster_90 03.11.2006 17:09:58 | |
---|
Joo, niiden kannalta olisi parempi että kiertelis, ja ei se ole toisaalta hauskaa jos ne parin vuoden välein jo sylkee uusia levyjä. Eipä koskaan kyllästy kun on tollanen 3 vuoden väli vanhaan. Ja itse toivon että uusi levy olisi vähemmän areyoudeadyettimäisempi, ja enemmän hatebreeder-followthereapermäisempi. LOL |
Speedball 04.11.2006 12:15:49 | |
---|
Joo, niiden kannalta olisi parempi että kiertelis, ja ei se ole toisaalta hauskaa jos ne parin vuoden välein jo sylkee uusia levyjä. Eipä koskaan kyllästy kun on tollanen 3 vuoden väli vanhaan. Ja itse toivon että uusi levy olisi vähemmän areyoudeadyettimäisempi, ja enemmän hatebreeder-followthereapermäisempi. LOL Ite toivoisin että se olis HateCrewDeathrollmaisempi :D Koska kyseinen on paras levy tältä bändiltä Metal up your ass!!! |
petrutsi 04.11.2006 14:33:22 | |
---|
Ite toivoisin että se olis HateCrewDeathrollmaisempi :D Koska kyseinen on paras levy tältä bändiltä Itestä se vois olla SomethingWildisempi mutta paremmilla soundeilla xD My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Parasite 04.11.2006 15:36:04 | |
---|
Itestä se vois olla SomethingWildisempi mutta paremmilla soundeilla xD Voi olla että sitä saat etsiä ihan muilta yhtyeiltä. Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
VeeKoo 04.11.2006 16:12:17 | |
---|
Voi olla että sitä saat etsiä ihan muilta yhtyeiltä. Hyvä niin. "Kun oikein kovaa nussitaan niin akatkin on vain tiellä" -Marko L. |
petrutsi 04.11.2006 16:32:46 | |
---|
Niin tuskin ne entiseen menoon enää palaa. Are you dead yet? oli minusta vaan aika tylsä esitys. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Jööhannes 04.11.2006 16:37:50 | |
---|
Tuskinpa palaavat. Liian pahasti jenkkistynyt bändi. Siellä ihmeteltäisiin vain, että minkälaista neoklassispaskaa Bodom on yhtäkkiä alkanut soittaa. Nyt kun ovat ostaneet itselleen paikan jenkkien metallilistoille niin tuskinpa haluavat sieltä heti pois. |
Deino 04.11.2006 17:34:16 | |
---|
Tuskinpa palaavat. Ikävä niin. |
Ikävä niin. Niimpä! se vanha on kyl parempaa ku tää Areyoudeadyet meno vaikka AYDY on kans iha vitu kova Metal up your ass!!! |
FatSam 05.11.2006 09:11:50 | |
---|
Nyt kun ovat ostaneet itselleen paikan jenkkien metallilistoille niin tuskinpa haluavat sieltä heti pois. Mites tämä "ostaminen" on mahtanut tapahtua. Eikö ne jenkit olekaan Bodomeita sinne listoille ostaneet? "I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy..." #50 |
Parasite 05.11.2006 11:54:56 | |
---|
Mites tämä "ostaminen" on mahtanut tapahtua. Eikö ne jenkit olekaan Bodomeita sinne listoille ostaneet? Äläs nyt rupee nussimaan pilkkua. Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
Jööhannes 05.11.2006 12:06:09 | |
---|
Nyt kun ovat ostaneet itselleen paikan jenkkien metallilistoille niin tuskinpa haluavat sieltä heti pois. Mites tämä "ostaminen" on mahtanut tapahtua. Eikö ne jenkit olekaan Bodomeita sinne listoille ostaneet? Jenkit ovat ostaneet Bodomin musiikin sellaiseksi kuin se nyt on? Jenkit ostivat niille jenkkiautot sun muut lavalle? No, jos niin haluat ajatella niin senkusta vain. Vaikka henkilökohtaisesti tykkäänkin enemmän Bodomin uudemmasta matskusta, niin kyllä tuossa minusta on ollut vähän sellaista itsensämyymisen makua. Juttu on täysin sama kuin In Flamesilla ja kumppaneilla: kun levymyynti jenkeissäkin alkoi kohota, niin musiikki (kuten ulkonäkökin) alkoi muotoutua yhä enemmän jenkkikorvaan sopivammaksi. Ennen kun sadat Bodom-fanit hyökkää kimppuuni, niin on sanottava että musiikkia minä en mitenkään kritisoi. Sama se, vaikka olisi kuinka jenkkiä, pääasia että kuulostaa hyvältä. |