Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 574 75 76 77 78105 106 107 108 109
Fuzzy Boner
04.11.2006 03:45:55
Jeps...ja nyt on porukka humalassa.

Mitäs nyt tapahtuu? Ollaan kännissä...

Perusmeno siis. "siis oikeesti ihan tosi et niinku tota"
Möllisty
Alpha
04.11.2006 10:11:19
Taisipa Dream_Eater olla sittenkin oikeassa, kun noita asukkaiden pituuksia mietittiin tuolla BB-palstalla...eli Sari on 157cm ja Olli 192cm...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
stickyfinger
04.11.2006 11:21:24
Kaikki mnettiläiset pistää joka viikko yhden plus äänen Kakille, niin saadaan stickyfingerille hyvä petikaveri.

Hahah, kiitos! Eikun vaan rasvapurkin hankitaan!!!!
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Kimmo72
04.11.2006 11:38:01
Olli taas vaihteeksi kussu Janin vaatteille yöllä :D:D:D Ja Mira taas haukkunu Miaa. Hyvät pileet.

---

Enkös mä sanonu että Sarppa olis 158? No eniveis..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Jkob
04.11.2006 14:18:44
Olli taas vaihteeksi kussu Janin vaatteille yöllä

Järkyttävän humalatilan syystä moinen voi jäädä näkemättä, joten tässä spoileri: http://www.youtube.com/watch?v=I_sZnDgzdn0
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
stickyfinger
04.11.2006 16:04:13
Huh huh, näyttää kyllä todella karulta tuo kuseskelu, varsinkin sen lorinan alkaessa tekee mieli tunkea sormet korviin. Itsekin on kyllä joskus tullut valitettavasti tuohon vääriin paikkoihin virtsaamiseen sorruttua jurrissa, onneksi ei kuitenkaan tv-kameroiden edessä...
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
J.Hollström
04.11.2006 16:43:22
Huh huh, näyttää kyllä todella karulta tuo kuseskelu, varsinkin sen lorinan alkaessa tekee mieli tunkea sormet korviin.

Mut hyvät pieruthan se siihen perään päästeli. Pannaan porukka naurammaan.
Alpha
04.11.2006 22:45:42
Nyt kun taas katsoo tätä koostetta, niin tulee mieleen, että eikö tuota Sarppaa voi kääriä esim Jesseen känni-iltojen ajaksi?

Normaalisti on mute käytössä, mutta nyt ei ole sitä mahdollisuutta...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Kimmo72
04.11.2006 23:46:21
Nyt kun taas katsoo tätä koostetta, niin tulee mieleen, että eikö tuota Sarppaa voi kääriä esim Jesseen känni-iltojen ajaksi?

Normaalisti on mute käytössä, mutta nyt ei ole sitä mahdollisuutta...

Todellakin. Mia oli hyvä kun uskals sanoo. Mulla menee hermo täällä kotona kun tulee aina ne samat Päivänsäde ja menninkäiset epävireisenä. Miten noi tuolla talossa kestää. Huh.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
MV
05.11.2006 00:14:20
Heh, mua taas aina naurattaa vaan noi Sarin vedot. Vähän tuli ehkä omaa lyriikkaa We will rock youhun:) Tosi hyvä jakso muutenkin.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
carlos
05.11.2006 11:21:03
Heh, mua taas aina naurattaa vaan noi Sarin vedot. Vähän tuli ehkä omaa lyriikkaa We will rock youhun:) Tosi hyvä jakso muutenkin.

Aahahah Sarihan on ihan ykkönen :D Sari voittoon! Noi känniavautumiset toimii kyllä aina!
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Jeepster
05.11.2006 11:28:24
Taitaa Miaa ärsyttää jokin muukin kuin Sarin laulanta: Sari-Kaki, Hanne-Olli, Mira-Jani. Mia-Mia.
Ain't no square in my corkscrew hair.
carnation
05.11.2006 13:08:15 (muokattu 05.11.2006 13:09:08)

Minuakaan ei Sarin lauleskelut haittaa, omalla tavallaan ihan sympaattista toimintaa. Sari on kyllä blondi sanan kaikissa merkityksissä, mutta hällä kuitenkin näyttää olevan sydän paikallaan. Ihan jees mimmi, vaikken aluksi olisi ehkä uskonutkaan. Paikan päällä saattaisi olla eri asia, mutta kyllä tuota televisiosta katsoo.

Mitähän mieltä Ollin tyttöystävä on tuosta menosta? Näytti taas riittävän naisia Ollin sänkyyn ja kai siellä parit suudelmatkin vaihdettiin.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Nieby
05.11.2006 13:16:37
ei perkale.. Hannen hepulikohtaus oli täyttä parhautta ja rytkis! Sari oli kyllä aika "hyvä" niissä tiukoissa piru-vaatteissaan, mutta alkaahan se laulaminen vähän vituttaa kun ei todellakaan pätkääkään osaa, mikä ihme Päivänsäde ja Menninkäinen-fetissi sillä on? Ainut mitä se joskus muistaa on pari sanaa sieltä täältä, mutta nuotin vierestä mennään ja pahasti. Ollilla taas ei kohta mitään tyttöystävää enää olekaan, kun sen Hannen kanssa pitää kiehkuroida. Kaki oli eilen hauskalla päällä kun siinä Sarin rinnuksilla nauroi, kun omasta mielestään ei Halloween-asusteita tarvitse palauttaa. Jimi oli kanssa aika jännä yllätys, oli varmasti heidän duurin keikka kyseessä, täydet kourallinen yleisöä:)
Kimmo72
05.11.2006 17:38:05
ei perkale.. Hannen hepulikohtaus oli täyttä parhautta ja rytkis!

Tää oli kyl paras :)

"hihihihahahahaahehehe, aijjaijjai, hihihihahaa, aijjai" :)
Nieby
05.11.2006 17:41:07
Tää oli kyl paras :)

"hihihihahahahaahehehe, aijjaijjai, hihihihahaa, aijjai" :)

"suoraan polvelleen-hihiihihihihihihihihi- auuuuuaiaijaijaij-hihihihihihihihihihihaahahaaa!"
MV
05.11.2006 18:09:05
Minuakaan ei Sarin lauleskelut haittaa, omalla tavallaan ihan sympaattista toimintaa. Sari on kyllä blondi sanan kaikissa merkityksissä, mutta hällä kuitenkin näyttää olevan sydän paikallaan. Ihan jees mimmi, vaikken aluksi olisi ehkä uskonutkaan. Paikan päällä saattaisi olla eri asia, mutta kyllä tuota televisiosta katsoo.

Joo mäkin oon alkanut Sarista tykkäämään yhä enemmän ja enemmän muutenkin. Tuntuu olevan ystävällinen kaikille ja jaksaa ottaa useat jutut huumorilla. Esim. tämä tapetointitehtävä kun ei saanut mitään tehdä mutta nauroi vaan.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Kampela77
05.11.2006 18:34:41
Tänään on jännät paikat äänestyksessä. Pistin vähän lisäjännitystä ja veikkasin Nordicbetillä Miraa tippujaksi, kun kerroin vielä aikaisemmin viikolla oli maukas 8.00. 200e tulisi 25e panostuksella, jos Mira lähtisi tänään. Pistinpä 2 miinusviestiäkin Miralle mahdollisuuksia parantaakseni.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
MV
05.11.2006 18:35:58
Veikkaan, että Kari lähtee tänään mutta toivottavasti olen väärässä. Miettikää nyt tuota taloa ilman sitä rivoa kihittäjää!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)