Jani The Rock 03.11.2006 15:41:49 (muokattu 03.11.2006 15:42:53) | |
---|
Sarjassamme "biisi valmiiksi vartissa" - sävellystä ja sanoitusta myöten. Murhaliigalle, Sielun Veljet -tyylistä psykedeelistä kohkausta. Sanokaa jotain, oi toverit. Sinä olet naaras (Äiti, tytär ja paha henki) Sinä olet naaras minä olen metsän puu joka tulimereen tuhoutuu Sinä olet naaras minä olen hehkuvaa rautaa se muotoon vieraaseen taotaan Sinä olet naaras minä olen järvenselkä mua myrskytuuli piiskaa raivollaan jätä minut rauhaan Sinä olet naaras minä olen lumivuori jonka kevätaurinko saa itkemään Ja mua piinaa minne kulkenenkin äiti, tytär ja paha henki paha henki, niin paha henki Naa-naa-naa na-na-na-na-na-naa Sinä olet naaras minä olen kuollut kuusi, lahojuuri, valmis romahtamaan Sinä olet naaras minä olen nuolenkärki tahdon lentää, tahdon haavoittaa Sinä olet naaras minä olen villi joki jota talven viima hyytää ei koskaan enää Sinä olet naaras ja mun pinnan alla kuohuu vaikka olen jäässä - olen jäässä Ja mua piinaa minne kulkenenkin äiti, tytär ja paha henki paha henki, niin paha henki Naa-naa-naa na-na-na-na-na-naa Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Ohhoh. Kaikki toimii. Jokainen säkeistö/säe(?) toimi omana kokonaisuutenaan kuin runo. Kaunista. Tämä olis hauska kuulla. mörrimöykkytyttökökkö |
Cmoon 04.11.2006 13:49:20 | |
---|
mun mielestä kivasti keksitty tuo isä poika ja pyhähenki vastainen juttu äiti tytär ja paha henki. |
Jani The Rock 04.11.2006 18:20:06 | |
---|
Thanx! 8) Eiköhän tätä ole jossain vaiheessa jollakin konstilla kuultavissa... Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
oo-p 05.11.2006 18:41:57 | |
---|
Kotiteollisuudella on jo biisi- "isä, poika ja paha henki". mutta eipä tuo kai haittaa. ihan ok veisun oot rustannu. Terve, ja kiitos kaloista! |
Jani The Rock 05.11.2006 19:37:50 | |
---|
Kotiteollisuudella on jo biisi- "isä, poika ja paha henki". mutta eipä tuo kai haittaa. Eini. Tuomari Nurmionkin biisissä lauletaan isästä, pojasta ja pahasta hengestä. ihan ok veisun oot rustannu. Kiitän. Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
H. Ani 10.11.2006 09:14:57 (muokattu 10.11.2006 09:15:25) | |
---|
Niin ja J. Leskisellähän on biisi nimeltä Naaras, jossa lauletaan jotenkin tähän tapaan: Sinä olet naaras. Minä leikin urosta. Sinä vedät kalaa kuivuneesta purosta. jne. ja tuo Sinä olet naaras, toistuu jokaisen säkeistön alussa. Eittämättä tuosta nimestä tulee minulle mieleen juurikin tuo Leskis-biisi. Mutta noin muutenhan, jos unohtaa nimen ja ensimmäisen rivin niin tämä on sangen mukavan tuntuista tekstiä. Soljuvaa, voisi eräskin partaansa keritsevä, mutta laiska pakanalapsi sanoa. Quod scripsi, scripsi! |
Jani The Rock 10.11.2006 09:30:15 | |
---|
Niin ja J. Leskisellähän on biisi nimeltä Naaras Niin on, mutta ei se mitään. Koska tämä biisi on paljon parempi. Biisin nimi ja idea muuten tulee eräästä kirjasta, jossa päähenkilönä on koira. Kirjassa kuvataan välillä tämän koiran ajatuksia ja sitä rataa, ja eräässä kohtauksessa se sanoo viehättävälle tyttökoiralle: "Sinä olet narttu"! Pirun naseva repliikki näin ihmistenkin maailmaa ajatellen, eikö? Ajattelin kuitenkin pehmentää sitä hieman. Muutenhan joku olisi voinut ajatella että mä olen tehnyt biisin Kauko Röyhkän bändistä. Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Zarmo 10.11.2006 20:41:31 | |
---|
Miusta tää on hyvä: " Sinä olet naaras minä olen lumivuori jonka kevätaurinko saa itkemään " Tuo "kulkenenkin", on ehkä vähän keinotekoinen sana, vaikkakin toki ihan ymmärrettävä. |