Aihe: Kymysyksiä nupeista!
1
leksi-B
01.11.2006 23:44:06 (muokattu 01.11.2006 23:49:16)
Terve!

Mä nupeista kyselesin ku nyt o alkanu nämä nuppi + kaappi himo tulla, ni tuota mitä olette mieltä tästä G.K:n Backline 600:sta kantsiiko ostaa tai sitte nämä Warwickin Pro.Fet 5.1 kumpi olis silleen parempi ku mulla o 5-kieline aktiivi basso ja 4-kieline passiivi ja kummallaki sitä kaappia käyttäsin, ja nyt se olis vaan treeniksellä käytössä mutta ehkä sitte tulevaisuudes jopa keikalla!! Ja nuitten nuppien hinta luokas pyöritään!

Siish ehdotella saa ;) tuohon hintaluokkaan! Kokemukset jees!

(VAI kannattaako maltaa vielä ja säästää ja ostaa sitte oikee putki nuppi?) Kummiskin ensimmäinen nuppi + kaappi kyseessä!

Thääänks!! (Ei kestä xD)
;REPS
poppamies
01.11.2006 23:50:56

Kahtele nyt vähän ympäri jos jaksat ennen kuin alat kyselemään samoja asioita mitä on kysytty sata kertaa...

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=135000
Wilkeson
03.11.2006 10:37:36
Terve!

Mä nupeista kyselesin ku nyt o alkanu nämä nuppi + kaappi himo tulla, ni tuota mitä olette mieltä tästä G.K:n Backline 600:sta kantsiiko ostaa tai sitte nämä Warwickin Pro.Fet 5.1 kumpi olis silleen parempi ku mulla o 5-kieline aktiivi basso ja 4-kieline passiivi ja kummallaki sitä kaappia käyttäsin, ja nyt se olis vaan treeniksellä käytössä mutta ehkä sitte tulevaisuudes jopa keikalla!! Ja nuitten nuppien hinta luokas pyöritään!

Siish ehdotella saa ;) tuohon hintaluokkaan! Kokemukset jees!

(VAI kannattaako maltaa vielä ja säästää ja ostaa sitte oikee putki nuppi?) Kummiskin ensimmäinen nuppi + kaappi kyseessä!

Thääänks!! (Ei kestä xD)

Moi.

Sehän on vähä silleen et toiset diggaa trankkupeleistä ja toiset putkivehkeistä.
Vaikee on mennä sanoo kumpi ois järkevämpi jne...sun pitää testata ja tutustuu putkivehkeisiin ja vertailla jotenki saundii jos mahd.

putkivehkees nyt anyway mun mielipide on se et saundi on hyvä.(Ainaki omassa)
Ja iha sama oli eka tai viides nuppi ni kandee kuitenki heti ostaa ok laitteet ni ei tartte mietiskellä uutta iha heti.

ite en ottais trankkuvehjettä vaan säästäisin/ryöstäisin/lainaisin..iha mitä vaan et sais sen putkivehkeen. ja tää on mun mielipide ku noitten kans on nii kauan vääntäny.

tääl on tosiaan varmaa miljoona kirjotusta putkivehkeistä kuin myös trankuista mutta edelleen tuo V-4BH on hyvä laite vaikka ekax.siin on sit se 100W putkee eli kyl mökää riittää! Ja todella yksinkertanen ja helppokäyttönen.Ei paljo ylimääräsii namiskoja ku ei tatte mun mielestä.

En oikee enempää jaksa vuodatella.....Mut putki!!!!!
Hughes
04.11.2006 11:55:45
ite en ottais trankkuvehjettä vaan säästäisin/ryöstäisin/lainaisin..iha mitä vaan et sais sen putkivehkeen. ja tää on mun mielipide ku noitten kans on nii kauan vääntäny.

.....Mut putki!!!!!

Asia puhetta!!!
http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)