pdj 02.11.2006 20:46:13 | |
---|
Jep Ois ajatuksena laittaa alataajuudet twängäämään eli tarvisin tremolon bassolle/bartonelle. Oisko ideoita? PdJ |
TommiW. 02.11.2006 20:47:34 | |
---|
Jep Ois ajatuksena laittaa alataajuudet twängäämään eli tarvisin tremolon bassolle/bartonelle. Oisko ideoita? PdJ Munsta mikä tahansa laadukas tremolo futaa ihan normaalisti bassolla. Esim mxr. "Mä oon oikeesti vitun rikas, mut vittuillakseni ostan osarilla. Nauran itseni uneen ku myyjä tuhlaa johonkin vanhoihin jalluihin nekin rahat erä erältä."
-Sam Other |
2541 02.11.2006 21:32:10 | |
---|
Bossin ja Schallerin tremoloita olen testannut ja molemmat toimivat oikein hyvin. Muistaakseni Schallerista ei ihan täyttä pätkimistä saanut. Harvemmin käytetty efekti bassossa, mutta oikeassa paikassa aika tehokas. Kuunnelkaa vaikka Yesin "Starship Trooper" tai "Heart Of The Sunrise". |
minimies 03.11.2006 06:21:10 | |
---|
"Rockdude" |
ahdistuska 03.11.2006 07:35:41 | |
---|
Asennetta peliin ja kunnon kahler! www.kahlerusa.com Mun käsittääkseni tässä ketjussa kysyttiin tremoloefektistä eikä mistään vibrakammesta. Mistä se menee? |
nro5 03.11.2006 09:30:03 | |
---|
Bossin TR-2 on erinomainen bassolle. Varsinkin pienen ja helpon modauksen jälkeen, johon löytää ohjeet mm. harmony-centralin user reviewsistä. EHX:n Pulsar, jonka myin sittemmin pois, päästi alataajuudet lähes efektoimattomana läpi. Tai jotenkin se oli vaan turhan kesy. Minusta kun tremolobasson pitää kuulostaa helikopterilta ja konekivääriltä. |
naigou 03.11.2006 14:11:46 | |
---|
Mun käsittääkseni tässä ketjussa kysyttiin tremoloefektistä eikä mistään vibrakammesta. Mää liputtaisin kyllä myös kammenpuolesta. Möllisty. |
pdj 03.11.2006 14:44:17 | |
---|
Okkei Taidan kokeilla tota Mxr lootaa...Bossin spedut kun on aika perseestä ollu kautta linjan mitä mulla on ollu. Jep ja tavoitteena on tarvittaessa saada todellista viidakko-osastoa aikaiseksi. Jos tulee muita mieleen...niin ei ku kehiin. PdJ |
minimies 03.11.2006 20:14:55 | |
---|
Mun käsittääkseni tässä ketjussa kysyttiin tremoloefektistä eikä mistään vibrakammesta. Vibraattori kuin vibraattori! Molemmet ulkomaankielellä tremolo.......? "Rockdude" |
Samu S. 03.11.2006 20:27:01 | |
---|
Vibraattori kuin vibraattori! Molemmet ulkomaankielellä tremolo.......? Eikös tuo tremolon ja vibraton sekottaminen oo Fenderin peruja? Ei se Leokaan voinu kaikkee tietää. Ei se siitä! |
pdj 03.11.2006 21:41:57 | |
---|
Jep Se oiskin aika vinkee peli, jos sais kieliä (ainakin) 7, vibrakammen, koveretuin nauhavälein ja tietys nauhattomana. Kaks Wahia SRV tyyliin, niin eipä jäis kiinni vääristä äänistä tai daideellisuuden puutteesta. PdJ |
Eikös tuo tremolon ja vibraton sekottaminen oo Fenderin peruja? Ei se Leokaan voinu kaikkee tietää. Fenderin Vibrolux -vahvistimessa efektinä on juurikin tremolo. Miksi muuten noita vibrakampia sanotaan tremoloiksi? Täysin eri asiasta on kuitenkin kyse. Äänen korkeus vs. äänen voimakkuus. |
rattledad 03.11.2006 22:40:01 | |
---|
Eikös tuo tremolon ja vibraton sekottaminen oo Fenderin peruja? Ei se Leokaan voinu kaikkee tietää. Eikös lesliessä sekoitu nuo molemmat? Mutta joo ei se Leokaan tarkkana termien kanssa ollut. |
KMT 03.11.2006 23:22:50 | |
---|
Asennetta peliin ja kunnon kahler! www.kahlerusa.com Offtopic: Eikö toi firma ollu konkurssissakin jossakin vaiheessa? Tuo jännityksen tuntua ja eloa biiseihin, kun ei aina oikeen tiedä, missä kohtaa se ykkönen on menossa. -Baarimikko- |
minimies 04.11.2006 07:31:34 | |
---|
Offtopic: Eikö toi firma ollu konkurssissakin jossakin vaiheessa? Kaiketi. Mutta rupes tekkee uusia tossa jo tovi sitten. "Rockdude" |
hollstro 04.11.2006 09:33:30 | |
---|
Eikös tuo tremolon ja vibraton sekottaminen oo Fenderin peruja? Ei se Leokaan voinu kaikkee tietää. Näin on. Fenderillä vibro-nimi tarkoittaa tremolo-efektiä ja vibrakammesta käytetään nimeä (synchronized)tremolo. |