Aihe: Hyvät korvanapit n. 0- 80€?
1
Köpö
23.11.2003 18:30:19
Mitkä olis hyvät napit monitorikäyttöön? Tärkeätä olisi kohtuullinen bassotoisto ja se että napit ei vuotaisi kovin ympäristön ääntä korviin.
X
welho
23.11.2003 20:21:31

Mitkä olis hyvät napit monitorikäyttöön? Tärkeätä olisi kohtuullinen bassotoisto ja se että napit ei vuotaisi kovin ympäristön ääntä korviin.

Nuo Koss:in The Plug napit on mulla ollut aktiivisessa keikkakäytössä pari vuotta ja hyvin on toiminut.
Niihin vielä "joulukuusi"mallin päät niin avot=)

Joku joskus moitti kestävyyttä mutta loistavasti nuo on mulla kestänyt. E1:siin oon ollut vaihtamassa mutta, enpä tiedä. E5:set kiihottais enemmän mutta, hinta ei kyllä houkuta=)

Ainut miinus noissa kosseissa on että ne töröttää rumasti korvista. Soundivertailua esim. noihin Shuren värkkeihin en oo tehnyt.
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Köpö
23.11.2003 23:09:40
Mistä noita Kosseja saa (esim. Oulu), löytyykö netistä tietoa ko. kamppeista?
X
Martso
23.11.2003 23:39:46
shure e2. n. 100e - jos haluaa hieman parempaa, niin sitte valinta olisi e1 n. 200e.
Janatuinen
24.11.2003 09:55:33
Moi!

Itsellänikin on Kossin Plug-napit käytössä. Ainut ikävä puoli on tosiaan se, että ne vähän törröttävät korvista.

Oulusta kyseisiä nappeja saa Hifistudiolta Hallituskadulta. Hintaa taisi olla n. 50 €. Ja niissähän on lifetime-warranty. Hifistudiolla oli muistaakseni myös Kossin hieman halvempia sangallisia malleja myytävänä, mutta itse en niistä pitänyt (tosin vain yhden keikan kokemus).
Joni K.
24.11.2003 11:30:13
Vivancolla on hyviä todella edullisesti, ainoa ongelma on ollut että malli sopii toisille, toisille taas ei. Hinnat lähtee 10€, 30€ saa ihan hyvät ja yllättävän kestävätkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)