Tapani L 21.11.2003 12:21:13 (muokattu 21.11.2003 12:21:30) | |
---|
Kuulostaa 2 markan Rasmukselta. Olet väärässä ;) Eihän Killer kuulostaa ollenkaan Rasmukselta. Tai no onhan molemmat vähän popimpaa rokkia, mutta Killer on ainakin mun mielestä vähän tunnelmoivampaa kuin Rasmus. Saisi Pauli tuottaa sitä Rasmustakin. |
HaloOfFlies 21.11.2003 16:29:12 | |
---|
Aika aneeminen laulusuoritus Siiriltä. Tosin ihan samalla tavalla se laulaa Killerissäkin. Siinä se Killerin iso ongelma onkin: vaikka se näyttääkin oikealta bändiltä, se ei kuulosta oikealta bändiltä. Siksi minä en voi sietää heidän musaansa. With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us |
Emplate 22.11.2003 10:47:23 | |
---|
Hirveän kuuloinen se laulu siinä on, ei voi mitään. Ehkä siihen on sitten pyrittykin. Ei vaan miellytä korvaa noin epävireinen tulkinta. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Veikko 22.11.2003 14:40:26 | |
---|
Mun mielestä kyseinen kappale kuulostaa vallan hyvältä. Siirin laulutyyli sopii kappaleeseen varsin hyvin ja Hanhiniemi on tehnyt oikein hyvän käännöksen. Kyllä tota mielellään kuuntelee. "Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä) |
Blue Moon 22.11.2003 14:44:43 | |
---|
- It's been a long time coming - |
Ossi 23.11.2003 22:15:03 | |
---|
Viime kuussahan tästä keskusteltiin edellisen kerran Ohoh.. No, itse tykkään arvioida jotain biisiä vasta sitten kun olen kuullut sen ;> "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
anguished 23.11.2003 22:24:34 (muokattu 23.11.2003 22:24:55) | |
---|
Mielestäni Siiri laulaa todella hienosti kyseisen biisin -- liiallisella kuuntelulla voi kylläkin kyllästyä mihin tahansa viisuun... ba-Rokki |
Vai että laulaa hienosti. Hirveetä määkimistä koko biisi. Taas on loistava kappale pistetty laulutaidottomalla naisäänellä ja typerillä sanoituksilla pilalle. Joku siitä leffasta selitti Siirin laulamisen tossa biisissä sillä, että se kuuluu rooliin. Vähän niinku Chaplin aikoinaan kun se jossain juhlissa lauloi ja joku kysyi miten mies laulaa noin mahtavasti, Charlie totesi vaan imitoivansa jotain huippulaulajaa (en muista nimeä just nyt)... Mut toisaalta toi on kyllä ihan Siirin omalla nimellä julkaistu, joten..... |
 25.11.2003 08:38:36 | |
---|
Mielestäni Siiri laulaa todella hienosti kyseisen biisin -- liiallisella kuuntelulla voi kylläkin kyllästyä mihin tahansa viisuun... Juu sama, mäkin kun kuulin ekan kerran piti oikein höristellä korvia että kukas "iskelmähani" tän nyt vetäsee. Laulu slepaa ihan varmaan tahallaan vähän niinku sinnepäin. Elokuvateatterissa kuulin biisin myös, ja kiinnitin huomiota hienoon kitara-raitaan joka on panoroitu reunasta reunaan kiertämään siististi. "Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen |
JCM 25.11.2003 11:12:40 | |
---|
Mielestäni aikamoinen raiskaus. Todella vaisu kokonaisuus, Siirikin laulaa tosi vaisusti ja ujosti, pystyis varmaan paljon parempaankin. Sovituksetkin mättää meikäläisen korvaan. En tykkää yhtään. |
Tellervo 25.11.2003 12:47:32 | |
---|
Muistelen hämärästi että elokuvissa biisi olisi kuulostanut paljon paremmalta, myös laulu. Mutta ehkä hourin vain. Joka tapauksessa itse tykkään kyllä romantikkona kovastikin, vaikka laulu venkoilee minusta vähän turhaan, turmelee kauniin melodian. On vähän kuin melodiaan ei olisi luotettu tarpeeksi. |
Sammakko 24.02.2004 09:46:10 | |
---|
Killerin Watching - Waiting on huippu biisi ja siiri on ihan ihq. Mä oon kanamiekka jos sä oot häpyruoska. |
Dunga 24.02.2004 09:50:07 | |
---|
Joo Siiri o ihq ja Liar on iha sigahyvä biisi. "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson-- |
Jäärä 24.02.2004 10:14:28 | |
---|
Tuossa esityksessä on jotain, mikä sai minutkin koukkuunsa. Olen kuullut biisin vain pari kertaa, joten en osaa analysoida, mihin sen viehätys perustuu. Onhan se laulu aika "Lolitamainen". Semmosta hieman ujohkolla tyylillä, hiljaisella äänellä lauleskeltua, melkein kuulee kuinka Siiri imeskelee tikkaria siinä säkeistöjen välillä. Ei vaan, hienosti laulettu ja hyvä biisi muutoinkin. "Koneella on koneen tahti" |
Pluto 24.02.2004 13:31:44 | |
---|
Kuulostaa minustakin paljon paremmalta elokuvassa kuin ihan omillaan, en sitten tiedä mistä se johtuu. Näin vaan on. Dillon, you son of a bitch! |
kikkomän 24.02.2004 18:51:18 (muokattu 24.02.2004 18:55:25) | |
---|
mä en yhtän tykänny. enkä perustele moista. hmph EDIt: no sen takia koska se tekee niitä laiskoja "kaaria" sillä äänellään ja .ja.ja .ja TYHMÄ! pty..................... EDIT: olihan se kaunis ajatus tuoda kys biisi taas radioon aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!! |