Aihe: DAF.ry
1 2 3 4
hollmi-5
02.11.2006 22:28:08 (muokattu 02.11.2006 22:28:42)
Tänään tuli minulle, kuten kaikille DAF:RY:n jäsenille, postia. Oli hieno Viidakkorumpu-lehti (mm. Novak, Hoglan ja Ala-Kojola..), DW:n, Turkishin ja Oderyn hienot esitteet. Viimeiksi tuli myös lehti ja esitteitä. Näkyi Viidakkorummussa olevan myös jäsen Tindrumin kirjoitus Tempus-virveleistä.

Olen saanut jo vuosien ajan 20 euron jäsenmaksulleni mielestäni loistavasti katetta ja siksi rohkenen suositella: Liity sinäkin DAF:RY:n jäseneksi. Lisää: http://www.dafry.net/
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
lkx
02.11.2006 23:02:54

Kyyl. Olen yhden vuoden (2005) ehtinyt olla jäsen - tänä vuonna en halunnut olla, kun tuli intti ja kaikkee. Mutta ensi vuodesta lähtien varmaan otetaan pidempi putki päälle. Aika ainutlaatuinen juttu kyllä tuo rumpalien liitto ja tosiaan hyvä lehti se Viidakkorumpu.
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
ultra
03.11.2006 06:09:58
DW:n, Turkishin ja Oderyn hienot esitteet..

Mitä!! Mulle ei tullu Turkishin esitettä! Rumpukirppis olis taas parin viikon päästä..
I'm a gooner
Strumbali
03.11.2006 07:23:30 (muokattu 03.11.2006 07:28:30)
Onkos "license to fill"-lupakin jäsenille vielä voimassa? :-)
ettäjotta
gulfstream650
03.11.2006 08:32:34

Onkos "license to fill"-lupakin jäsenille vielä voimassa? :-)

Totta kai! Se on asiakaslupaus!
Svengaa kuin saksanhirvi.
Kosminen
03.11.2006 10:29:38

Juu. Hieno kerho on. Pitäisköhän tulla taas rumpukirppikselle pyörimään.
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
J.Newkid
03.11.2006 10:39:38

Tietääks joku mistä noita viidakkorunpuja saa ostettua Helsingistä? joskus oli musamaailmassa ja sai vielä ilmaseks. Toi Hoglan artikkeli kiinnostaapi
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
gulfstream650
03.11.2006 10:42:56

Tietääks joku mistä noita viidakkorunpuja saa ostettua Helsingistä? joskus oli musamaailmassa ja sai vielä ilmaseks. Toi Hoglan artikkeli kiinnostaapi

Irtonumeroita voi kysyä DAF:n päätoimittajalta, Tannisen Juhalta, jos ei Akateemisesta löydy. DAFfin sivuilla yhteystiedot. Juha auttaa aina...
Svengaa kuin saksanhirvi.
Tindrum
03.11.2006 12:04:03

Lehden sivuilta napattua:

Viidakkorumpu on DAF ry:n julkaisema lehti. Se on täysin vapaaehtoisin voimin toimiva julkaisu jota postitetaan ainoastaan yhdistyksen jäsenmaksun maksaneille jäsenille sekä muutamiin kirjastoihin ympäri maata.Viidakkorumpua jaetaan myös lehteen ilmoituksen ostaneissa soitinkaupoissa sekä DAF tapahtumissa, kuten rumpukirpputori ja rumpuklinikat. Lehteä ei toistaiseksi voi tilata erikseen.

m© Sovitaan sitten niin...
Rumba-Ali
03.11.2006 12:44:33

Viidakkorumpu ja DAFry ovat nimenä tuttuja. Tarjoaako tuo kerho tällaiselle puolivallattomalle harrastajalle mitään sellaista, mistä vois maksaa kakskymppiä(-kö se oli??)
"Noniin. Tuohan kuulosti ihan paskalta." -nimim. -Jere-
Jeltz
03.11.2006 14:30:36
Viidakkorumpu ja DAFry ovat nimenä tuttuja. Tarjoaako tuo kerho tällaiselle puolivallattomalle harrastajalle mitään sellaista, mistä vois maksaa kakskymppiä(-kö se oli??)

Kaksi kertaa vuodessa Viidakkorumpu-lehti, ja jäsenkortti, jolla saa alennuksia useasta soitinliikkeestä ympäri Suomen.

http://dafry.net/J%E4senasiat/DAFjalleenmyyjat.htm
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
Analuuk
03.11.2006 15:01:22 (muokattu 03.11.2006 15:02:37)
Kaksi kertaa vuodessa Viidakkorumpu-lehti, ja jäsenkortti, jolla saa alennuksia useasta soitinliikkeestä ympäri Suomen.

Nojaa... mä olin pari vuotta jäsenenä. Tuoreinta numeroa on soitiliikkeissä jaossa ilmaiseksi, ja sen saman 15%-20% alen saa aina pyytämällä ilman korttiakin. Tai jos ei saa, niin sitten vaihdetaan liikettä. =D

Mutta ajatuksena toi DAFry on hieno juttu ja kyllä sitä kannattaa tukea! Viidakkorumpuakin on ihan mukava lukea, vaikka tosin artikkeleiden kirjoittajat pitäis laittaa koulun penkille kertaamaan kielioppiasioita...

Niin ja noi DAFin järkkäämät klinikat, drum battlet ja kirppikset sun muut on kyllä erittäin tervetulleita!

EDIT:Tuo on vähän niin ja näin. Nimittäin saahan sitä "alennusta" joka tapauksessa. Luulisin että jos näytät korttia niin ne tiputtaa siitä hintalapusta just sen saman minkä ne tiputtais muutenkin.

Hitto, kerkisit ensin.
Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa!
Vic Firth
03.11.2006 15:09:29

No eihä nuo Jyväskylässä edes tienny mikä se kortti on vaikka lehdessä liikkeen nimi luki...
Mihin vittuun mä jätin sen etutomin??
Tindrum
03.11.2006 15:23:04
Viidakkorumpuakin on ihan mukava lukea, vaikka tosin artikkeleiden kirjoittajat pitäis laittaa koulun penkille kertaamaan kielioppiasioita...

En ole varma, mutta luulen että siellä lehdessä otetaan hurraahuudoin vastaan noin lahjakkaan kirjoittajan artikkeliehdotukset... ; ) *vink vink*
m© Tiina Lymi on ihana.
Jaska
03.11.2006 15:26:03 (muokattu 03.11.2006 15:26:10)
En ole varma, mutta luulen että siellä lehdessä otetaan hurraahuudoin vastaan noin lahjakkaan kirjoittajan artikkeliehdotukset... ; ) *vink vink*

Eiks perjaatteena ole lehdellä vähän se, että "kuka vaan" voi jutun tehdä. Muistan ainakin DAFn foorumilla keskusteluja tyyliin

-Eiks siitä jannusta vois tehdä jutun?
-Joojoo, jos tekijä vaan löytyy
-No mä voin tehä
-Sen kun teet
hollmi-5
03.11.2006 16:01:50
Eiks perjaatteena ole lehdellä vähän se, että "kuka vaan" voi jutun tehdä. Muistan ainakin DAFn foorumilla keskusteluja tyyliin Itse olen kirjoittanut lehteen monta juttua.

DAF potee samaa ongelmaa, kuin suurin osa yhdistyksisitä: aktiivisista jäsenistä on pulaa. Jos siis tunnet, että sinulla olisi virtaa ja annettavaa yhdistykselle, niin tule ihmeessä mukaan toimintaan. Voi sitä DAFfia auttaa täältä provinssistakin. Esimerkiksi Battle-kiertueet ovat tulleet niille paikkakunnille, joilla on joku aktiivinen jäsen ollut puuhamiehenä.

Miksipä ei DAFfin nimisää voisi pitää klinikoita ja kirppiksiä muuallakin, kuin Helsingissä, jos vain puuhamiehiä osuu samalle suunnalle.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Jaska
03.11.2006 16:05:20
Itse olen kirjoittanut lehteen monta juttua.

Ai niillä menee niin huonosti..

:)
jtannin
03.11.2006 16:18:30
Mitä!! Mulle ei tullu Turkishin esitettä! Rumpukirppis olis taas parin viikon päästä..

Valitettavasti Turkishin esitteet loppuivat postituksessa kesken, joten niitä riitti vain reilulle 200:lle.
Mutta jos tarvetta, käväiskää Helsingin Soundstoressa tsekkaamassa pellit ja hakemassa esite.
jtannin
03.11.2006 16:20:48

Viidakkorumpua ei saa ostettua mistään. Se on ilmaisjakelulehti, joka postitetaan ainoastaan maksaneille jäsenille.
Se tulee kuitenkin aikanaan jakoon lehdessä kulloinkin ilmoittaneissa musiikkiliikkeissä. Yleensä muutaman kuukauden viiveellä.
Vanhempia numeroita saa käsiinsä parhaiten DAF tapahtumista, esim. rumpukirppis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)