Jorte Kariko 02.11.2006 23:03:18 | |
---|
Ok! haku siis ei toimi! joten kokeilen jos saan täältä apua. Olen nyt päättänyt ottaa kolvin kätösiini ja kokeilen tehdä itselleni himaan muutaman kitara "piuhan". Tämä on aivan ensimmäinen kerta kun lähden tämmöistä tekemään, mutta usko on kova onnistumiseen. Eli, eli, mitenkäs on, mulla on siis Switchcraftin 288 plugeja sitten n.15 metriä cordialin piuhaa. Joten voisitteko opastaa että mihin kolvaan minkäkin piuhan. joten jos viitsitte opastaa kädestä pitäen kun, olen vielä aika aloittelija juurikin näissä hommissa. KOO-VEE 1929 www.koovee.org
Mestis jääkiekkoilua Tampereelta. |
Ok! haku siis ei toimi! joten kokeilen jos saan täältä apua. Olen nyt päättänyt ottaa kolvin kätösiini ja kokeilen tehdä itselleni himaan muutaman kitara "piuhan". Tämä on aivan ensimmäinen kerta kun lähden tämmöistä tekemään, mutta usko on kova onnistumiseen. Eli, eli, mitenkäs on, mulla on siis Switchcraftin 288 plugeja sitten n.15 metriä cordialin piuhaa. Joten voisitteko opastaa että mihin kolvaan minkäkin piuhan. joten jos viitsitte opastaa kädestä pitäen kun, olen vielä aika aloittelija juurikin näissä hommissa. MOI Kyllä netistä löytyy ohjeita. Tossa muutama kuva. http://www.best-tronics.com/guitar-cable/soldering.htm |
Murgo 03.11.2006 06:59:45 | |
---|
Eli ihan simppelisti: kaapelista keskikarva plugin kärkeen menevään napaan ja kaapelin vaippa(se palmikko siinä keskijohtimen ympärillä) plugin runkoon.Molemmat päät samalla tavalla. Huolellisuutta vaan ettei tule oikosulkuja eli ei saa törröttää "karvoja" missään. Ja muista pujottaa plugien kuoret piuhan ympärille viimeistään ennen toisen plugin kolvaamista :) Värkkäily on nastaa! |
Jorte Kariko 03.11.2006 22:32:41 | |
---|