Aihe: Risto
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Frankenstone
16.10.2006 21:54:36
Nettisamplejen perusteella jotain hassunhauskaa tuubaa, josta yleisesti ottaen täällä pidetään.

Tuota, kuuntelepas vaikka Nina, olen palasina -kappaleen sanat ihan ajatuksella ja sano sitten että naurattaa. Uusimman Suen Aurinko aurinko plaa plaa plaa -arvostelussakin sanottiin osuvasti jotenkin siihen malliin että ensimmäisellä kuuntelukerralla asioita suoraan sanovat ja silti omituisen vänkyrät sanoitukset kyllä naurattavat, mutta pinnan alla sattuu juttuja jotka eivät edes hymyilytä. Kyllä Ylihärsilä kuuluu meikän kirjoissa tätä nykyä kotimaisten sanoittajien kärkikolmikkoon.

Ja bändi on rautaa. Risto rokkasi molemmilla näkemilläni keikoilla kovemmin kuin mikään ennen tätä, ja tuota...mitä tässä nyt voi sanoa. Paras bändi tällä hetkellä. Huh, vieläkin lauantain keikalta adrenaliinia veressä.
Hello. Helloooo! Now just what the hell is goin' on here!?
porcupine
17.10.2006 10:13:51
Eilen tuli Musiikki-TVssä Rakkauden rokin video ja rumpali-Leinosen puhelinhaastattelu. Oli kuulemma toivottu todella paljon tuota videota, joten voipi hyvällä tsäkällä tulla taas parjantaina(?), kun toivevideoita esitetään.

Bändi tuntuu olevan todellakin kovassa nosteessa - Tavastiallakin yleisö oli ns. pähkinöinä. Mikäs siinä, kun toiminta on noin intensiivistä. Parasta pitkiin aikohin. Ja kunhan minä vielä saan ensi palkasta hankittua sen levysoittimen neulan, niin sitten soi Aurinko plaa!
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Dr. Funkenstein
18.10.2006 18:49:05
Tää on yks parhaimmista suomeksi laulavista bändeistä, minkä tiedän. Ässää!
Kapis
20.10.2006 11:53:57
Tää on yks parhaimmista suomeksi laulavista bändeistä, minkä tiedän. Ässää!

Noiden nettisamplejen perusteella en kyllä aio levyä ostaa. Olen tykännyt kaikesta fonalin kamasta mitä olen tähän mennessä saanut käsiini, mutta tässä on nyt vähän sellainen juttu että ei tuollaista kovin montaa kertaa viitsi kuunnella.

Tuli mieleen kauko röyhkän ekat levyt vähäsen (juuri ne rasittavimmat) ja Nina, olen palasina olisi voinut olla leevin biisi ja vaikka leevistä tavallaan tykkäänkin tosi paljon, niin en minä silti niiden levyjä ostaisi.
Tellervo
20.10.2006 13:06:11
Rakkauden rock höristytti korvia radiosta tullessaan. Sittemmin olen kuullut suitsutusta nimenomaan livetouhusta. Kyllähän tällainen naivismi vetää suun korviin :)
Olen aivan moksis.
Mr. Mustard
25.10.2006 15:17:40
Tuli ostettua. Loistava piristys tulevan kaamoksen keskelle!
Entuudestaan tuttujen Discopallon ja Rakkauden Rockin rinnalle nostaisin levyn parhaaksi biisiksi Pikkuoravat. Biisissä on jotain samanlaista nyrjähtäneen loistavaa kiteytystä ja tunnelmaa kuin Ismo Alangon Masentunut Ameeba -biisissä, tosin Riston biisi on hieman vekkulimpi.

Levyllä ei oikeastaan ole kuin yksi biisi, josta en niin välittänyt ja kaksi "vain" OK raitaa. Loput seitsemän biisiä olivat parhautta!!!
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
_Petri_
25.10.2006 20:17:23

Mainiota kamaa. Riston lauluääni on valloittava. Tykkään Ristosta.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Riidankylväjä
27.10.2006 13:48:10
Haha! Tätä tuli kuultua vähän enemmänkin yhden kaverin synttäreillä. Kyllä niillä on varmaan aika hauskaa ollut niitä lyriikoita rustatessa. Ehdotonta prahautta ;)
Pupu tupuna on aika hyvä, mutta tykkään myös biiseistä hessu kostaa ja rakkauden rock. :)
taikakameli
28.10.2006 21:21:56 (muokattu 28.10.2006 21:58:41)
Aurinko Aurinko Plaa Plaa Plaa on kyllä seuraavana mun ostoslistalla

Niin ja se debyytti kans

Edit: ja Hessu kostaa -7"
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
Guitar Hero
29.10.2006 00:51:53
Tuota, kuuntelepas vaikka Nina, olen palasina -kappaleen sanat ihan ajatuksella ja sano sitten että naurattaa.

Niinpä, yllättävän usea niputtaa bändin huumorirockiksi. Ostin tuossa aurinko aurinko... levyn muutama päivä sitten ja hyvin hyvin paljon pidän. Livekuntoakin on kehuttu; pitänee vääntäytyä johonkin todistamaan väite oikeaksi.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
inkognito
01.11.2006 09:34:59
Uutukaisella pari heikompaa väliinputoajaa (joita en ainakaan vielä ole ymmärtänyt), mutta loput kappaleet täyttä rautaa. Varsinkin rauhallisemmat viisut toimivat. Pupu Tupuna kyllä veti hymyn korviin. Onko vanhempi levy minkälainen verrattuna tähän?
Nita Nitro
01.11.2006 10:21:43
Uutukaisella pari heikompaa väliinputoajaa (joita en ainakaan vielä ole ymmärtänyt), mutta loput kappaleet täyttä rautaa. Varsinkin rauhallisemmat viisut toimivat. Pupu Tupuna kyllä veti hymyn korviin. Onko vanhempi levy minkälainen verrattuna tähän?

Eka levy on jonkin verran rauhallisempi ja rujompi. Biisit ja sanat ovat loistavia, eikä täytekappaleita löydy. Aika samaa meininkiähän se on pääpiirteittäin. Kannattaa ehdottomasti hommata jos tämä uusinkin uppoaa, onhan siinä sentään Nina, olen palasina ja Levy-yhtiön jätkät.
mystische!
Guitar Hero
01.11.2006 13:51:18
Eka levy on jonkin verran rauhallisempi ja rujompi. Biisit ja sanat ovat loistavia, eikä täytekappaleita löydy. Aika samaa meininkiähän se on pääpiirteittäin. Kannattaa ehdottomasti hommata jos tämä uusinkin uppoaa, onhan siinä sentään Nina, olen palasina ja Levy-yhtiön jätkät.

Mun mielestä Levy-yhtiön jätkät menee jo shokeeraavuudessaan sanoituksen kohdalla ylitse. Sen sijaan pidän Sade, kultainen sade-kappaleesta aivan mielettömästi.
www.sweetmoses.net
Super-Jari
01.11.2006 17:36:34
Tänään tipahti molemmat levyt postilaatikosta. Yllätyin kun pääsiin Aurinko aurinko plaa plaa plaan Auringon prinsessaan. Odotin hassua Rakkauden rock-linjaa. Tämähän on oikeasti hyvää musiikkia.
nikomati
02.11.2006 23:14:25

Ei kukaan anna bändille nimeä Risto.

paitsi itse Risto.
koskaan ei voi olla liian gay
Guitar Hero
03.11.2006 10:45:04
Ei kukaan anna bändille nimeä Risto.

Ohan Lordinki bändin nimi niinku.. Lordi. Höpsö
www.sweetmoses.net
mamisko
05.11.2006 00:06:43
Nyt on tullu pari päivää popitettuu noita neljää myspace biisii.. Levyjen ostoksi menee heti, kun rahaa jostain siunautuu :) Loistavaa matskua!

"Rakkauden avaruusraketti vie meijät vittu... kuuhun"
taikakameli
05.11.2006 14:02:45
Aurinko Aurinko on loistava levy
Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra
porcupine
06.11.2006 09:56:43
Tuli vaan mieleen, että onkohan tuolla Aurinko aurinko plaa plaa plaa -nimellä mitään tekemistä Islajan "Palaa aurinkoon" -levyn nimen kanssa? Molemmat Fonalilta.
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)