Aihe: Mistä tällaisen Jacksonin löytäisi?
1 2 3 4
Ben_D
02.11.2006 16:42:22

Siinähän on hinta ilmoituksessa, 225750!! Tuohon kuljetukset, verot ja tullit päälle.

Niin siis jenejä eli about 1500 euroo * 1.25 = 1875 ecua (postit eivät vielä sisälly hintaan).
http://www.fiercemetal.org
joukov
02.11.2006 16:50:15
Niin siis jenejä eli about 1500 euroo * 1.25 = 1875 ecua (postit eivät vielä sisälly hintaan).

Kuljetus noin 100 euroa ja laukku lisäksi sekä niistä vielä muut kulut = 2000 euroa tai hiukan yli. Kuinkahan vanha tuo ilmoitus on?
"Paul Stanley: Live To Win - 10/10"
Jonttu
02.11.2006 17:48:32

Sain jaappanista tälläsen vastauksen:

Jackson Stars
RR-J2SP with 2mm lower bridge to inside of body in BK/BV PN yellow---196,000
yen
Shipping fee---16,000 yen(insurance fee included)
----------------------------------------
The total---212,000 yen

Elikkäs n.1400€
+sitten verot :(
mhaarala
02.11.2006 20:01:53
Tarkoituksena joko löytää jacksonin v-mallinen jossa j-50-bc tallamikki ja je-1000 gainboosti ja floikka tottakai. Saako tollasta tilattua johonkin musaliikkeeseen vai onko täysi mahdottomuus saada uutena. Ja onko hinnasta tietoo?

E:Onko kellään kokemuksia tosta kyseisestä mikistä? Tai Je-1000:sta?

Käytännössä tuollaista keppiä ei ole mahdollista saada uutena muualta kuin Custom Shopista. Jacksonin CS on kallis kuin mikä, tosin ovat myös huippulaadukkaita. Toinen tapa hankkia tällainen soitin on kävellä jonkun soitinrakentajan luo ja antaa tilaus. Hyvällä tuurilla voit päästä kohtalaisen edullisestikin.

J-50BC + JE-1000 on todennäköisesti edelleen saatavana oleva yhdistelmä, mutta joudut näkemään vähän vaivaa. Tilasin itselleni Charveliin J-200 mikin ja sain sen tassuihini n. viikossa. Uskoisin että muitakin Jacksonin vanhoja vermeitä saa samalla tavalla. Eli F-musiikkiin tai johonkin Fenderiä/Jacksonia myyvään kauppaan ja kysely Fenderille. Sitä kautta selviää paljon. Ja muista painostaa myyjä todella soittamaan sinne, koska hekään eivät välttämättä tiedä että Fenderillä on noita vanhoja osia saatavana. Hinnat eivät ole kovin ihmeellisiä, J-200 maksoi 45 euroa. Eli laatuun nähden varsin edullinen ostos.

Mikkinä J-50BC on ihan kiva perusräyhäkkä... ei mikään hirveä hi-gain, mutta rokki ja hevi taittuu hyvin.
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
NRider
02.11.2006 22:32:16
Enpä tiedä löytyykö noita J-50BC:itä enää uutena. Nimittäin tuolla JGP:ssa oli puhetta kustomina tilatusta RR:stä, johon haluttiin J-50BC, mutta niitä ei ollut saatavilla, joten joutuivat tyytymään sitten EMG:n mikkiin. Tiedä sitten tarkoittaako se sitä, että niitä ei saa enää ikinä uutena, vai oliko se joku tilapäinen juttu.
Scar
03.11.2006 11:54:06
Onko kellään tietoo minkälainen mikki toi EMG HZ-H3 on? Mä oon kuullu kehuja H4:sta, mutten tiedä tosta H3:sta mitään.
Rhythm of wings in the sky so high / Music in my ears I can't wait to see / I' m hiding in the grass death in my hands / Surprise is my only defence
Thule
03.11.2006 12:13:13
Onko kellään tietoo minkälainen mikki toi EMG HZ-H3 on? Mä oon kuullu kehuja H4:sta, mutten tiedä tosta H3:sta mitään.

Täältä infoa:
http://www.emginc.com/displayproduc … sp?section=Guitar&categoryid=17
It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church.
teukka
03.11.2006 12:30:14
Mulla olis tuollaiset mikit myytävänä jos kelpaa?
EMG HZ ne oli ja muistaakseni h-3 mallia.Tai h-4.tarkistan asian.
Privaa jos kiinnostaa.
Werde
03.11.2006 12:32:32

Tuota joo. Älä hommaa kumpaakaan noista, vaan aktiiviosastoa jos EMG:tä halajat. Jacksonin J-50BC suoltaa "laihosoundia" paljon paremmin kuin H4.
Jii
03.11.2006 12:54:42
Mulla olis tuollaiset mikit myytävänä jos kelpaa?
EMG HZ ne oli ja muistaakseni h-3 mallia.Tai h-4.tarkistan asian.
Privaa jos kiinnostaa.

Luulen, että jäsen Scar miettii tuota Jackson Stars RR:n mikkiä ja kyselee siitä. Onhan tuossa kitarassa lisäksi PA-2, joten kyllä hönkää riittää. H3:n ominaissoundista en tiedä mitään.

Werde, minkälainen mikki tuo Jacksonin J50BC on soundiltaan ilman kitaran etuastetta? Sinulla lienee tuollainen käytössä?
Birth, copulation and death. Is this your life?
Jormaz
03.11.2006 23:13:40
Ainakin midboosteriin kytkettynä midboostin ollessa kiinni J50BC kuulostaa aika ponnettomalta. Midboostin kanssa herää henkiin. Gainboostia en ole kokeillut.
Miees...
Werde
04.11.2006 09:16:43
Ainakin midboosteriin kytkettynä midboostin ollessa kiinni J50BC kuulostaa aika ponnettomalta. Midboostin kanssa herää henkiin. Gainboostia en ole kokeillut.

Heh, itse tykkään pitää boostin aina nollissa kun soittelen. Kyllä nuo "riipivyydessä" on aikalailla EMG81 tasoa, samoilla pregain-asetuksilla soittelen kahdella Jackson- ja EMG- mikitetyllä. Särön "atakki" on mielestäni terävämpi Jacksonissa kuin EMG:ssä.
Ben_D
04.11.2006 09:34:54

Olikohan mulla nyt sitten Charvelissa J50BC..jos on niin kuulostaa midboost tapissa todella hyvältä. En vaihda mikkejä kuten moni tekee vanhoihin Charveleihin.
http://www.fiercemetal.org
Scar
04.11.2006 12:14:32 (muokattu 04.11.2006 12:14:49)
Mietin tässä että jos tohon Jackson Starsiin vaihtais EMG 81:sen niin oisko toi gainboosti ihan turha?
Rhythm of wings in the sky so high / Music in my ears I can't wait to see / I' m hiding in the grass death in my hands / Surprise is my only defence
Jii
04.11.2006 12:28:37
Mietin tässä että jos tohon Jackson Starsiin vaihtais EMG 81:sen niin oisko toi gainboosti ihan turha?

Jos vahvistin itsessään tarjoaa riittävästi hönkää, niin on se turha. Toisaalta parilla keikalla olen käyttänyt gainboostia, kun lainavahvistimesta ei ole lähtenyt riittävän tiukkaa soundia. Täysillä tuota PA-2:ta ei tarvitse pitää.

Huomasithan muuten alle linkkaamani ketjun? Tuossa mainittiin muutamia mielenkiintoisia ominaisuuksia Jackson Starsin kitaroista. Kaulan leveys oli itselle ainakin negatiivinen seikka, jos kitaraa kuolaisin.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=15&t=135641&co=60
Birth, copulation and death. Is this your life?
Werde
04.11.2006 14:52:46
Huomasithan muuten alle linkkaamani ketjun? Tuossa mainittiin muutamia mielenkiintoisia ominaisuuksia Jackson Starsin kitaroista. Kaulan leveys oli itselle ainakin negatiivinen seikka, jos kitaraa kuolaisin.

Kysyjällä näyttää olevan ESP Horizon omakuvassa, ja eikös noissa ole juurikin sama satulan leveys kuin Jackson Stars:eissa?
Scar
04.11.2006 18:19:49
Kysyjällä näyttää olevan ESP Horizon omakuvassa, ja eikös noissa ole juurikin sama satulan leveys kuin Jackson Stars:eissa?

Pitää lähtee mittailemaan:) Jos se on sama niin ei mulle ole ongelma ollenkaan.
evilock
05.11.2006 15:50:51
Jacksonilla on vielä viime kuukausinakin ollut jonkin verran ns.NOS -osia, eli jopa J-50BC ja JE-1000 saattais löytyä yhä.

Amfisound onnistui sieltä taannoin tilaamaan Fender Scandinavian kautta yhden ko.setin, mutta nykyisin Jackson panttaa jäljellä olevaa varastoaan vain custom-tilauksiin. Tiedä sitten riippuuko tuo käytännössä siitä kuka on langan päässä..

J-50BC -mikkejä löytyy ebaystä kyllä suht helposti, ja edellämainitun Jackson Guitar Palacen foorumeilla on meneillään kimppatilaus JE-1000 kloonista, tulisi ainakin takuulla halvemmaksi.
Scar
05.11.2006 20:39:43
Uskon että toi Jackson Stars menee jossain vaiheessa tiaukseen. En vaan tiedä miten ton mikin kanssa tekis. Joko EMG-81 tai J-50-BC (jos sitä nyt mistään sais). Oiskohan toi J-50-BC/PA-2 yhdistelmä sitten järkevä vai kannattaisko sit tilata se JE-1000-klooni ton kumppaniksi? Vaikka turha näitä on vielä pohtia niin ei ole muutakaan tekemistä:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)