manjaana 01.11.2006 21:46:09 | |
---|
Sä et lähtenyt ajoissa. Kolmen jälkeen tie oli vielä ihan vapaa :9 Näin pääs käymään, et open peijooni pidätteli meit melkeen neljään saakka.. :/ = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
vanhami 01.11.2006 21:47:24 | |
---|
Niksipirkka: Askaroi vesivanerista semmonen sievä poikittain pidettävä loota (jossa on saranoitu kansi) sinne mersusi takahudlariin ja täytä se hiekotushiekalla. Siinä on painoa ja aina sulat sorat mukana jos tarvihtoo hiekotella. Lisaniksi. Sielta laatikosta putket vetavien renkaiden etupuolelle, tai vaikka eturenkaiden eteen ja ruuvisyotolla tarvittaesa nappia painamalla lisapitoa tien pintaan. Voisi yhdeistaa vaikka jarrupolkimeen, kun painaa jarria, hiekotin viskaa hiekkaa. Vastaavasti myos kun panee kaasun pohjaan |
EP 01.11.2006 21:50:59 | |
---|
Samaa mietin eilen, kun Malmilta lähin himaan ajeleen, Sekä motari että kehä oli aivan tukossa, tiellä ei kuitenkaan pätkääkään lunta, suolaa sen eestä ja vettä vihmo, pari tuntia kesti kotimatka, meinas hiukan käydä hermoon.. :o( Muuta Kuusamoon! :) |
Tuli käytyä intti kuljetuksessa vielä siihen aikaan kun ei ollut mitään tietokoneohjattua aputekniikkaa käytettävissä. Oli asiaansa perehtynyt kouluttaja ja neuvoi monta hyvää niksiä joista on ollut hyötyä aika monta kertaa kun kelit ovat aivan eri kun kappaleessa "On kesäyö"! Joo sanoi Olli kun leipä loppu. |
manjaana 01.11.2006 21:54:58 | |
---|
Muuta Kuusamoon! :) No mutta, iliman muuta... ;) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
EP 01.11.2006 22:52:47 | |
---|
Onneksi ei tarvihe kovin usein liikkua samaan aikaan ku duunarit! 8) Niin ei tarvi ruuhkissa ajella.. |
paice60 01.11.2006 23:03:21 | |
---|
Onneksi ei tarvihe kovin usein liikkua samaan aikaan ku duunarit! 8) Niin ei tarvi ruuhkissa ajella.. Niinpä. Harvoin kunniallisia ihmisiä näkee klo 05,00 tien päällä, ainoastaan meitä. Miks´ mä oon täällä? |
Mikko T. 01.11.2006 23:12:42 | |
---|
Niinpä. Harvoin kunniallisia ihmisiä näkee klo 05,00 tien päällä, ainoastaan meitä. Ex-appiukolla oli tapana kauhistella haluani soittaa ammatikseni ja hän sanoi useita kertoja "kuule Mikko, öisin on töissä vaan rosvot ja kikkeli". Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 01.11.2006 23:15:05 | |
---|
Ex-appiukolla oli tapana kauhistella haluani soittaa ammatikseni ja hän sanoi useita kertoja "kuule Mikko, öisin on töissä vaan rosvot ja kikkeli". Eli kumpia me ollaan? Rosvokikkeleitä vai? Vai kikkelirosvoja? Miks´ mä oon täällä? |
Mikko T. 01.11.2006 23:22:05 | |
---|
Eli kumpia me ollaan? Rosvokikkeleitä vai? Vai kikkelirosvoja? Me ollaan täysiä mulkkuja kaikki ja kyllä tää soittaminen loppujen lopuksi varmaan epärehellistä hommaa on. Mä oon ainakin niin monta kertaa saanut hylkäävän päätöksen yrittäessäni saada verovähennyksiin jotain varta vasten ja pelkästään soittohommiin ostettua, että alkaa pikku hiljaa itsekin uskoa olevansa jonkin sortin roisto kun sellaista epärehellistä yrittää. Ettäs kehtaan väittää ostelevani sieltä täältä silloin tällöin 9V paristoja käyttääkseni niitä sellaisessa fiktiivisessä startrek-laitteessa kuin korvamonitorin esivahvistin. "Kyllä niitä voi käyttää kotonakin esimerkiksi kaukosäätimessä tai palovaroittimessa". Kuka ostaa palovaroittimeen 100 paristoa vuodessa? Häh? Voihan sviddu! Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 01.11.2006 23:25:50 | |
---|
Me ollaan täysiä mulkkuja kaikki ja kyllä tää soittaminen loppujen lopuksi varmaan epärehellistä hommaa on. Mä oon ainakin niin monta kertaa saanut hylkäävän päätöksen yrittäessäni saada verovähennyksiin jotain varta vasten ja pelkästään soittohommiin ostettua, että alkaa pikku hiljaa itsekin uskoa olevansa jonkin sortin roisto kun sellaista epärehellistä yrittää. Ettäs kehtaan väittää ostelevani sieltä täältä silloin tällöin 9V paristoja käyttääkseni niitä sellaisessa fiktiivisessä startrek-laitteessa kuin korvamonitorin esivahvistin. "Kyllä niitä voi käyttää kotonakin esimerkiksi kaukosäätimessä tai palovaroittimessa". Kuka ostaa palovaroittimeen 100 paristoa vuodessa? Häh? Voihan sviddu! Ainakin täällä Tampereella ei saa mitään vaatteita verovähennyksiin, koska niitä voi käyttää muulloinkin. Miks´ mä oon täällä? |
isojussi 02.11.2006 08:19:22 | |
---|
Se voi noin sivutoimisilla harrastelijoilla olla vaikeeta ton verottajan kanssa, mutta ruvetkaa ammatinharjoittajiks - niinkun mä - niin kyllä menee vähennykset läpi, että naukuu. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Mikko T. 02.11.2006 09:11:48 | |
---|
Se voi noin sivutoimisilla harrastelijoilla olla vaikeeta ton verottajan kanssa, mutta ruvetkaa ammatinharjoittajiks - niinkun mä - niin kyllä menee vähennykset läpi, että naukuu. Käsittääkseni tein vuosina 2002 ja 2003, molempina siis, yli 200 keikkaa. Missä menee sivutoimisuuden ja päätoimisuuden raja? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
EP 02.11.2006 11:23:54 | |
---|
Ainakin täällä Tampereella ei saa mitään vaatteita verovähennyksiin, koska niitä voi käyttää muulloinkin. Saiskohan niitä vähennyksiä jos alakas esiintyy nakuna! |
Tankero 02.11.2006 12:26:58 | |
---|
Niksipirkka: Askaroi vesivanerista semmonen sievä poikittain pidettävä loota (jossa on saranoitu kansi) sinne mersusi takahudlariin ja täytä se hiekotushiekalla. Siinä on painoa ja aina sulat sorat mukana jos tarvihtoo hiekotella. Parempi niksi on vaihtaa etuvetoiseen. Varmasti, vissiin. |
poppamies 02.11.2006 15:14:27 | |
---|
Parempi niksi on vaihtaa etuvetoiseen. Tästä tulikin mieleen että paremmalla kaksivetoisella lumimönkijällä kuin kupla volkkarilla en oo ajanut. |
Coelhinho21 02.11.2006 16:02:38 | |
---|
Tästä tulikin mieleen että paremmalla kaksivetoisella lumimönkijällä kuin kupla volkkarilla en oo ajanut. Tuo lienee totta ja itseasiassa juuri Kuhilas sen minulle on kertonut.. Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |
Tankero 02.11.2006 20:38:49 | |
---|
Tuo lienee totta ja itseasiassa juuri Kuhilas sen minulle on kertonut.. Niin tais olla. Looginen juttuhan se on. Varmasti, vissiin. |
Tankero 02.11.2006 20:39:57 | |
---|
Tästä tulikin mieleen että paremmalla kaksivetoisella lumimönkijällä kuin kupla volkkarilla en oo ajanut. Tottapa totta.Ei tahdo vissiin vaan nyktään saada sen kaltaisia vermeitä. Varmasti, vissiin. |
Tankoprinssi 02.11.2006 21:16:58 | |
---|
Oikeasti uudet nastarenkaat pitäisi vaihtaa sulan kelin aikana, koska ne vaatii toimiakseen kunnolla n 1000 km:n sisäänajon. Ikuinen kiistely kitkat vai nastat on oikeasti "persiillään". Kitkat toimii parhaiten ajettaessa lumisilla teillä ja jäisillä teillä taas nastat on yliveto, eli kitkat on parhaimmillaan pohjois-suomessa ja nastat etelä-suomessa. Kuitenkin pohjoisen autoilijat ostavat pääasiassa nastarenkaita ja kitkarenkaita käytetään lähinnä etelä-suomessa. Mutta muistaa pitää, että ei ne renkaat koskaan kesää tee, eli malttia ja ennkointi yms liikenteeseen. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |