reino 01.11.2006 19:49:54 | |
---|
Joko immeiset on kuunnellut kyseisen levyn? Itse kävin tänään ostamassa ja parin kuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että hyvä levy kyseessä. Tyylillisesti ollaan aika paljoin samoilla linjoilla kuin edeltäjät, mutta biiseissä on ehkä jonkun verran "toimintaa" kuin aikaisemmissa. (muistaakseni tästä on ollut joku keskustelu, mutta en kyllä etsimällä ainakaan löytänyt) Vitut, sano Vatanen |
dictatorsh*t 01.11.2006 20:53:24 (muokattu 01.11.2006 21:07:12) | |
---|
|
|
carnation 02.11.2006 11:50:27 | |
---|
No ei heleve.. Voi sitä kai nyt tässäkin keskustella. Näyttää olevan periaate(velvoite) että vanhat keskustelut kaivetaan esille aina kun uutta keskustelua aloitellaan :) Levyyn voisi kyllä tutustua joskus juu... Muusikoiden.netin sääntö nro 9: "Ennen uuden aiheen aloittamista, käytä keskustelun hakua ja tarkasta ettei samasta aiheesta ole keskusteltu lähiaikoina." Että silleen. Lisäksi tuolla jossain on sellainen Isis-ketju, joka oli otsikoitu tällä samaisella uuden levyn nimellä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
gorgonoidi 02.11.2006 15:26:02 | |
---|
Muusikoiden.netin sääntö nro 9: "Ennen uuden aiheen aloittamista, käytä keskustelun hakua ja tarkasta ettei samasta aiheesta ole keskusteltu lähiaikoina." Että silleen. Lisäksi tuolla jossain on sellainen Isis-ketju, joka oli otsikoitu tällä samaisella uuden levyn nimellä. Juu, mutta en minäkään sitä heti löytänyt. Nythän me kaikki sitten kuolemme kun uusi aihe on aloitettu. Ant mennä.. |
reino 02.11.2006 15:31:16 | |
---|
Että silleen. Lisäksi tuolla jossain on sellainen Isis-ketju, joka oli otsikoitu tällä samaisella uuden levyn nimellä. No sitä minä kans muistelin, mutta ei kyllä minun silmääni osunut. Lukkoa vain jos mielet on pahoittuneet. Vitut, sano Vatanen |