Aihe: Niskalaukaus (ainakin) tauolle
1 2 3
Emplate
01.11.2006 15:34:09

No ei niinkään. Niskalaukaus teki levyt jotenkin aina pareittain, kaksi ihan samanlaista levyä, ja sitten tyylinvaihto, kaksi samanlaista ja tyylinvaihto. Ihan hyvä ratkaisu hitaamman yleisön herättämiseksi.

On varmasti myös reilua, ettei Timon tarvitse sälyttää uutta, aikuisempaa linjaansa enää Niskalaukausten ...hm... niskaan. Tai päälle. Metallia ja iskelmää sekoitetaan jo nyt kyllin, saati että tarvitsisi lanseerata uusi, Kari Tapio -henkisempi metallin alalaji; rekkamiesmetalli, jossa mieskin saa olla herkkä, kun kaipaa kotiin.

Älkää käsittäkö väärin. Timo Rautiainen on hieno mies, arvostan häntä suuresti niin ihmisenä kuin julkisuuden henkilönä, mutta eihän metalli voi olla vastuullista, eihän? Ne "muista lukea läksysi" -signeeraukset levyissä olivat ehkä ...no niin...

:-D

Mielestäni Itku pitkästä ilosta, Rajaportti ja Kylmä tila ovat aikas samanlaisia kaikki. Muuten kyllä olen samaa mieltä kanssasi. Ehkä tuo viesti tosiaan ei ihan metalliin sovi :)
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
kivi
01.11.2006 15:49:06
Mielestäni Itku pitkästä ilosta, Rajaportti ja Kylmä tila ovat aikas samanlaisia kaikki. Muuten kyllä olen samaa mieltä kanssasi. Ehkä tuo viesti tosiaan ei ihan metalliin sovi :)

Mun mielestäni Lopunajan merkit ja Itku pitkästä ilosta on enemmän samanlaisia, ja sitten otetaan selkeä askel jonka jälkeen Rajaportti + Kylmä tila voisi olla vaikka samaa levyä.

Hävetkää on taas sitten suoraa jatkoa Lyijykomppanian Viimeinen voitelu -LP:lle.

Mutta nää on vain näitä teoreettisia juttuja, enpä mä noita levyjä omista tai omasta aloitteestani kuuntele. Lyijykomppaniaa löytyy hyllystä mut siihen se jääkin. Biisit on mulle tuttuja kymmeniltä ja taas kymmeniltä keikoilta, kuten kotimaisilla bändeillä yleensäkin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
jigsore
10.11.2006 01:01:49

Jepjep, eipä haittaa tämä lopettamispäätös. Sen verran monesti tuli nähtyä livenäkin, että loppua myöten alkoi jo kyllästyttämään. Itse asiassa jo toisella kerralla mielenkiinto herpaantui. Mutta sitä ennen näin bändin Rovaniemellä joskus, ja olihan se kokemus kun näki ekaa kertaa Kemijärven ulkopuolista keikkameininkiä :)
Kylläpä tämä Lopunajan merkit toimii vieläkin, erittäin tiukka paketti hienoilla kansilla!
jo nyt on saatana
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)