Aihe: Runkoja englannista Part II, so far so good..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
HeavyMachinery
27.10.2006 21:22:25

On muuten erittäin hyvä tämä virveli joka minulla on. Koko taisi olla 14"x5". Herkkä kuin mikä ja saunti on hunajaa.

ööö... Mikäs se o ? ostitko zakin setin vai virpan ? hassu mies kun möi ne samantien kuin osti....
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
Migo
27.10.2006 22:18:44
ööö... Mikäs se o ? ostitko zakin setin vai virpan ? hassu mies kun möi ne samantien kuin osti....

Se on juuri se sinulta lähtöisin punamusta virppa. :) Aluksi piti ostaa vain pelkkä virveli, mutta ostin koko setin, kun sitäkin tässä tarvitsi. Todella komea ja hyvä peli on.
Niinpä..
zak69
28.10.2006 11:14:29

Niinpä :( Mutta bändihommat loppuivat tältä osaa sitten tähän kun ei tuntunut homma etenevän mihinkään suuntaan. Ja kämppä meni samalla niin kamat ikävä kyllä myyntiin ja sähkikset himaan että edes jollain pääsee naputteleen. Josko sitä vielä joskus sitten jossain pumpussakin vaikuttaisi.......snaren tulen sitten hakemaan taas sulta :)
...miten toi oikein soittaa....
WyW
01.11.2006 12:41:18

Haloo HM!

Mä oon pistäny tekstaria ja pikaviestiä, muttei kuulu miehestä mitään? Nyt ei varmaan pariin päivään pääse tekemään mitään tääl Tampereella ku o "vähä" logistiikkaongelmia, mutta ois kyl kiva päästä sorvin ääreen pikkuhiljaa?

-K
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony
Rockster
01.11.2006 12:52:01
Haloo HM!

Mä oon pistäny tekstaria ja pikaviestiä, muttei kuulu miehestä mitään? Nyt ei varmaan pariin päivään pääse tekemään mitään tääl Tampereella ku o "vähä" logistiikkaongelmia, mutta ois kyl kiva päästä sorvin ääreen pikkuhiljaa?

-K

Vastaan HM:n puolesta nopeasti. Paketti meni viime viikolla DHL:n kämmäyksen takia takaisin Britteihin. Eli vieläkin viivästyy tämä homma. Mutta tullee kai ensi viikon aikana, ellei jo tällä viikolla Suomeen.

Onhan ollut odottavan aika pitkä tässä suhteessa, mutta hyvää kannattaa odottaa, kai. Itse ostin jo uuden virvelin väliajaksi, kun meinasi mennä säädöksi...
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
Niq
01.11.2006 13:08:52

Vastaan HM:n puolesta nopeasti. Paketti meni viime viikolla DHL:n kämmäyksen takia takaisin Britteihin. Eli vieläkin viivästyy tämä homma. Mutta tullee kai ensi viikon aikana, ellei jo tällä viikolla Suomeen.

Wuppii, voipahan kehuskella että "tää virppa on niin kova että se on käyny englannin rundillakin".

Nyt kaikki kollektiivisesti peukut pystyyn ja sormet ristiin, että saadaan se tälle viikolle jo suomeen :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
WyW
01.11.2006 14:26:41

Thoh... on se komeeta ku joku tonki kokone firma ku DHL voi sössiä tommosia juttuja.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony
Niq
01.11.2006 14:40:10 (muokattu 01.11.2006 14:41:36)

Näin on tehtävä. Olisi jo ihan mukavaa päästä kohta nauttimaan niistä selkänahasta vedetyistä kamoista... Millainen runko muuten tuli sinne päin? Itselleni 13X6,5" tubelugein, jne...

Mulle tulee 14"x5,5" ohuin mahdollinen vahvikerenkain. Lyön siihen tuollaisen Tama Rockstarin raudat kiinni, kun mulla on niitä kaks. Ehkä vaihdan jossain vaiheessa puuvanteet tilalle. Tarkoituksena saada herkkä kaveri tuolle 14"x6,5" pelti-Tamalle.
JanneO
01.11.2006 15:55:16
Thoh... on se komeeta ku joku tonki kokone firma ku DHL voi sössiä tommosia juttuja.

Eiköhän se just ole siinä, että niillä tavaraa liikkuu niin perkuleesti, että saattaapi lapsus päästä paketin jos toisenkin kanssa.
Kaverilta oli DHL "hukannut" matkalaukun Shanghain lentokentällä ja siellä taitaa päivittäin liikkua lähemmäs miljoona pakettia. Tosin tuon paketin sitten oikeasti hukkasi Kiinan tulli ja sekin sitten löytyi pienen etsinnän jälkeen.
Tindrum
01.11.2006 17:02:45
Tällästä tää on.
Mulla yksi pikkutomi matkusti Torontosta Vancouveriin - siis Kanadan sisäisellä postilla - neljä viikkoa. Löytyi sitten "ihan itsestään" viime viikolla... huh - uh. On viety varmaan huskyvaljakolla läpi vehreiden metsien. ; )

m© Sovitaan sitten niin...
WyW
08.11.2006 20:18:46

Viikot menee ja mitään ei kuulu? Missähän päin palloa nuo rungot nyt menee? :D
Rockster
17.11.2006 14:42:50
Jokohan jouluksi ehtisi kotiin?
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
WyW
23.11.2006 10:52:17

Just tuli hevimasiineryltä viesti että kamat o saapunu! Nyt pitää sit seuraavaks kehittää kalenterista ilta tuota varten. Oliko joku muukin tulossa?
Niq
23.11.2006 11:07:45

Jeeee. Jokohan sais kauheella tuurilla huomiseks perille, niin pääsisi viikonloppuna kasaamaan :))
Niq
28.11.2006 12:05:25

Jee, nyt tuli matkahuollosta viesti, että paketti on perillä. Irroitin Tamasta lugit ja kiillottelin ne eilen, joten pääsee kasailemaan heti kun pinta on käsitelty ja reiät porattu. :)
Rockster
28.11.2006 12:31:57
Jee, nyt tuli matkahuollosta viesti, että paketti on perillä. Irroitin Tamasta lugit ja kiillottelin ne eilen, joten pääsee kasailemaan heti kun pinta on käsitelty ja reiät porattu. :)

Sama, eli paketti on Matkahuollossa. Pari iltaa menee siis sen kanssa leikkiessä... Hieno homma. Kommenttia virvelistä myöhemmin ilmoille... Teetkö muuten itse mattosyvennyksen, poraamisen ja viisteet vai annoitko HM:n hommaksi? Itse annoin ammattilaisen hoitaa työt niillä osa-alueilla...
Niq
28.11.2006 12:55:42 (muokattu 28.11.2006 12:56:11)

Sama, eli paketti on Matkahuollossa. Pari iltaa menee siis sen kanssa leikkiessä... Hieno homma. Kommenttia virvelistä myöhemmin ilmoille... Teetkö muuten itse mattosyvennyksen, poraamisen ja viisteet vai annoitko HM:n hommaksi? Itse annoin ammattilaisen hoitaa työt niillä osa-alueilla...

"Bearing Edges , Snare Beds are Free"

Eikös tuo tarkoita että pitäs löytyä valmiiks, vai oisko pitäny tilata erikseen? No, eipä tuo nyt iso homma ole ajella viisteitä, kun vaan saan jyrsimen jostain lainalle.
Rockster
28.11.2006 13:01:03
"Bearing Edges , Snare Beds are Free"

Eikös tuo tarkoita että pitäs löytyä valmiiks, vai oisko pitäny tilata erikseen? No, eipä tuo nyt iso homma ole ajella viisteitä, kun vaan saan jyrsimen jostain lainalle.

Joo, noinhan ne sanoo, mutta HM kertoi, että kannattaa vielä tehdä uudelleen, että tulee varmasti hyvät. Ja samalla tuli reiätn koneistolle ja vent holekin samaan syssyyn. Annoin miehen tehdä, kun ei ole taitoa, eikä välineitäkään tuohon hommaan. Itse käsittelen pinnan. Saattaa jäädä ihan puunväriseksi tai sitten vedän punaista pintaan. Kiiltoa en hae, vaan enemmän tuota Kumun Satin Sound -henkeä.
Niq
28.11.2006 13:12:26

Joo, noinhan ne sanoo, mutta HM kertoi, että kannattaa vielä tehdä uudelleen, että tulee varmasti hyvät.

Noniin, sitähän minäkin. Olen kyllä valmistautunut, että viisteet pitää viimeistellä ja vahata, ei ole uusi juttu mulle. Samoin reiän poraukset ajattelin ihan itse suorittaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)