Aihe: Bassoilun merkitys
1 2
He_Man
31.10.2006 21:48:44
Iltaa.

Tässä iltahämärissä aloin vihdoin raapustamaan Äidinkielen "essee koetta" ja poimin aiheeksi kirjoitelman jostakin harrastuksesta. Tower of Powerin pauhatessa taustalla luonnollinen valinta oli, ylläri ylläri Basson soitto! Ei siinä, että valinnanvaraa nuissa harrastusissa olis mutta..
Niin, että nyt pitäis tietää mitä tuo Bassottelu teille toveribasisteille tunteiden syvimmillä tasoilla oikein merkitsee? Nyt kaikki vaan avautumaan ja suoltamaan mulle mehukkaita lausehärpäkkeitä.
Minulla on VOIMAA!!!
Lammikkovalas
31.10.2006 21:59:34
Ai yrität päästä helpolla aineen kirjoittamisessa vai? Tää nyt on vaan niin läpinäkyvä yritys et ei mitään rajaa. Kirjotappas ihan itse vaan oma esseesi.
I broke my G-string while fingering A minor
Karlsson
31.10.2006 22:00:33
Se on kivaa.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
He_Man
31.10.2006 22:07:16 (muokattu 31.10.2006 22:08:19)
Niin no jaa. Tehtävän annossa: ... Kerro, mitä harrastus sinulle ja sinunkaltaisillesi nuorille merkitsee. Että sitähän mä siinä vaan kyselin. Ja voinhan mä ne "kaltaisteni nuorten" ajatukset keksiäkkin, mutta ainaskin mä arvostan "thö real thing". Niin, että jos et halua kertoa tunteitasi niin jätä kaikin mokomin se tekemättä. :)

Se on tosiaan kivaa.
Minulla on VOIMAA!!!
JE
31.10.2006 22:12:10
Se merkitsee meille filosofista pohdiskelua, basismia. Sitä syvintä.

"Basisti. Olenko siis?"
Teijo K.
31.10.2006 22:16:49

Basismi on sitä, että yritetään saada ne kaikki muut soittimet kuulostamaan hyvältä, basismi on sosialis... eiku sosialistise... eiku sosilaistisen... eiku sosialisti... eiku solistin tukemista.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
okoranta
31.10.2006 22:20:31

basismi on Gassia. Rakkautta ritsoihin ja kamarunkkaukseen.
soundi lähtee Harlikasta ja satasen combosta
gartza
31.10.2006 22:21:19

"Basisti. Olenko siis?"

"Olen Basisti. Ajattelenko siis?"
bass & beer - that's my gear...
He_Man
31.10.2006 22:25:35
"Olen Basisti. Ajattelenko siis?"
Hyvin vähän luulisin.:)
Näitä just kaivattiinkin. Entäs miten se ohjaa teidän elämäänne, vai tekeekö se sitä lainkaan?
Minulla on VOIMAA!!!
TommiW.
31.10.2006 22:27:09
Hyvin vähän luulisin.:)
Näitä just kaivattiinkin. Entäs miten se ohjaa teidän elämäänne, vai tekeekö se sitä lainkaan?

Se ohjaa sillälailla, että baarit valikoituvat musiikin ja subbareitten lukumäärän mukaan, rahat hupenevat uusiin leluihin ja peleihin ja tulee älytön morkkis, jos ei pysty soittamaan naapurin Reijo-Teuvo Paapulaista suohon.
"Mä oon oikeesti vitun rikas, mut vittuillakseni ostan osarilla. Nauran itseni uneen ku myyjä tuhlaa johonkin vanhoihin jalluihin nekin rahat erä erältä." -Sam Other
Sir Härö
01.11.2006 08:14:56
Basismi on sitä että sinulle annetaan elämässä tekemäsi virheet anteeksi, eikä äidinkielenmaikkakaan ole niin ilkeä.
Turpa kiinni ja kuuntele! Nyt myynnissä basso!
Teijo K.
01.11.2006 08:40:23 (muokattu 01.11.2006 08:41:14)

Basismi on sitä että sinulle annetaan elämässä tekemäsi virheet anteeksi, eikä äidinkielenmaikkakaan ole niin ilkeä.

Ei ollut äidinkielenmaikka miullekaan ilkeä lukiossa kun pamautin ällän kirjoituksista, sitä ennen oli vähän vaikeampaa.

Bassoilu ja basismi merkitsee minulle rentoutumista että jaksaa sitten keskittyä mm. opiskeluun yms. juttuihin paremmin.

Oho, huomasin tuossa avainsanat "kaltaiseni nuoren" joten ohitappa nää miun jutut kokonaan. Meiksi on jo ihan wanha, suorastaan mumo.
Groovelover
01.11.2006 09:38:59

"Basisti. Olenko siis?"

"Tuotan matalia taajuuksia, siis olen." MOT.
"It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976
balzary
01.11.2006 09:40:05

"Tuotan matalia taajuuksia, siis olen." MOT.

"Saan keikalla tyttöjen pebat pyörimään, elämälläni on siis tarkoitus"
Groovelover
01.11.2006 09:43:39
"Saan keikalla tyttöjen pebat pyörimään, elämälläni on siis tarkoitus"

Nyt ollaan asian ytimessä.
"It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976
Ville S
01.11.2006 10:46:51
kaikki basistit on epäonnistuneita kitaristeja.
Teijo K.
01.11.2006 11:34:29

Minä olen kyllä täysin onnistunut kitaristi. Opettelin näet viime vuonna viikolla 32 soittamaan kitaraa ja heitin tosi onnistuneen trubaduurikeikan seuraavalla viikolla. Sitä ennen en ollut kitaraan koskenutkaan.
Oan
01.11.2006 11:46:19

Paitsi Joey DeMaio.
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
Steenbock
01.11.2006 15:29:46

Iltaa.
Tässä iltahämärissä aloin vihdoin raapustamaan Äidinkielen "essee koetta" ja poimin aiheeksi kirjoitelman jostakin harrastuksesta. Tower of Powerin pauhatessa taustalla luonnollinen valinta oli, ylläri ylläri Basson soitto! Ei siinä, että valinnanvaraa nuissa harrastusissa olis mutta.. Niin, että nyt pitäis tietää mitä tuo Bassottelu teille toveribasisteille tunteiden syvimmillä tasoilla oikein merkitsee? Nyt kaikki vaan avautumaan ja suoltamaan mulle mehukkaita lausehärpäkkeitä.

Tässäpä ne tärkeimmät:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=35&t=135504&co=30
"Mitäs tilasitte vanhan saatanan, bileisiinne heilumaan"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)