Aihe: Boostereista
1 2
Bentley
01.11.2006 15:07:03

Huh huh. Enpä arvannu et tulisi näin paljo eri vaihtoehtoja. Pitää tutustua oikein kunnolla laitteisiin kunhan saisin sen perhanan netin jo kotia.. (onko nyt jo 6-7 viikkoa ku sitä orttelen tässä ja ehkä ens viikolla pitäis tulla..)
For those who can't be without the music!
minidriver
01.11.2006 15:46:36

On siin kato sillai jollailail ny jotai järkee, mut ei ny kovi paljoo kuitenkaa. Emmää oikee tiä kato.
Jungleman
15.11.2006 19:58:51
Nostellaanpa...

Törmäsin juuri Barge Concepts -pedaaleihin:

http://www.bargeconcepts.com/

Valikoimista löytyi erinomaisen kiinnostava 2-kanavainen boosteri, DB-2 Dual Boost. Hinta-/laatusuhde vaikuttaisi olevan kohdallaan, asiakaspalvelu on erinomaista: kyselin tyhmiä kysymyksiä ja sain niihin samantien erittäin kattavat vastaukset.

Vastaavantyyppiset polkimet, joihin olen aiemmin törmännyt, ovat olleet hinnoittelultaan hieman eri osastoa, vaikkapa Z.Vex Super Duper 2-in-1 ja Banzai New Rising Sun II. Taidanpa pistää Visan ulvomaan...
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
Kiinankeisari
15.11.2006 22:20:42
Nostellaanpa...

Valikoimista löytyi erinomaisen kiinnostava 2-kanavainen boosteri, DB-2 Dual Boost...

oho, halpaa kuin saippua. pitää pistää korvan taakse jos jostain syystä kyllästyn nykyiseen säröpedaaliviidakkooni ja haluan vain cleanboostia.
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
dfloreno
15.11.2006 22:40:19

Nostellaanpa...
Valikoimista löytyi erinomaisen kiinnostava 2-kanavainen boosteri, DB-2 Dual Boost. Hinta-/laatusuhde vaikuttaisi olevan kohdallaan, asiakaspalvelu on erinomaista: kyselin tyhmiä kysymyksiä ja sain niihin samantien erittäin kattavat vastaukset.
Vastaavantyyppiset polkimet, joihin olen aiemmin törmännyt, ovat olleet hinnoittelultaan hieman eri osastoa, vaikkapa Z.Vex Super Duper 2-in-1 ja Banzai New Rising Sun II. Taidanpa pistää Visan ulvomaan...

Laitahan tulemaan arviota kun paketti saapuu. Tais vihdoin löytyä sopiva clean boost!
God made me funky
Jungleman
16.11.2006 00:07:42
Laitahan tulemaan arviota kun paketti saapuu. Tais vihdoin löytyä sopiva clean boost!

Arviota tulee, kyllä. Toisaalta, mietiskelin tässä vähän, löytyisikö täältäpäin kiinnostusta kimppatilaukseen. Pikkupajoilla on taipumus hieman neuvotella hinnoista, jos tilailee useampia polkimia kerralla...
Romantikkoitkijät #1
dfloreno
16.11.2006 13:43:28

Arviota tulee, kyllä. Toisaalta, mietiskelin tässä vähän, löytyisikö täältäpäin kiinnostusta kimppatilaukseen. Pikkupajoilla on taipumus hieman neuvotella hinnoista, jos tilailee useampia polkimia kerralla...

Mä voisin olla kiinnostunut...
God made me funky
Jungleman
16.11.2006 14:02:28

Hienoa! Muille mahdollisesti kiinnostuneille tiedoksi: pistäkää minulle pikaviestiä huomiseen (siis pe 17.11.) klo 16 mennessä. Tilaus lähtee viikonloppuna.
Romantikkoitkijät #1
monotone
16.11.2006 14:23:04

Kuin myös...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)