Aihe: Kesärenkaat
1 2 3 4
Mikko T.
31.10.2006 17:04:45

Mulla on autossa kesärenkaat. Ihan vitun kiva lähteä nyt rässimään Turusta Naantaliin.

Kuka muu on yhtä laiska ja saamaton?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
baron
31.10.2006 17:05:54 (muokattu 31.10.2006 17:06:11)

Mulla on autossa kesärenkaat. Ihan vitun kiva lähteä nyt rässimään Turusta Naantaliin.

Kaada itsellesi, aamulla töhin mennessä kävin vaihdattamassa vaikkei täällä edes mitään lunta ole.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Coelhinho21
31.10.2006 17:15:56

Talvirenkaat on kyllä laitettu, miinuspuolena vain tekivät autosta niin yhteistyöhaluisen, ettei lähe enää käyntiin. Prr..kle! :-(

Ajelehan varovasti..
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
EP
31.10.2006 17:19:01

Mä oon ajanut koko talven kesärenkailla (ja aivan laillisesti).
Sitäpaitsi omaan keskitasoa huomattavasti paremman ajotaidonkin.. ;O)
TiVe
31.10.2006 17:21:41
Mä oon ajanut koko talven kesärenkailla (ja aivan laillisesti).

Saisko tuohon perusteluja - en usko, että ainakaan Suomessa voi ajaa laillisesti kesärenkailla talvella.

Sen tietty uskon mukisematta, että olet keskitasoa parempi kuski ;-)
Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä
Ukko
31.10.2006 17:24:07

Saisko tuohon perusteluja - en usko, että ainakaan Suomessa voi ajaa laillisesti kesärenkailla talvella.

Kuis kitkarenkaat ?
baron
31.10.2006 17:25:09

Niinhän jokainen autoilija (ainakin jonkun haastattelututkimuksen mukaan)
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
EP
31.10.2006 17:25:22

Mulla oli sen merkkinen auto siihen aikaan, muutama vuosi sitten, mustaa valkoisella paperi hanskalokerossa.
manjaana
31.10.2006 19:14:16
Mulla oli sen merkkinen auto siihen aikaan, muutama vuosi sitten, mustaa valkoisella paperi hanskalokerossa.

kyllä mä laittasin talvikumit, oli se auton merkki mikä hyvänsä.. :oO
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
uruttaja
31.10.2006 19:17:07

Jospa sillä on sen verran iso kulkuväline, että siihen ei tarvitse laittaa talvirenkaita. Talvirengaspakko on erityisesti henkilöautoille suunnattu.

Traktorilla aivan sama millä rattaalla työntää. No toisaalta, rekkaakaan ei koske talvirengaspakko.
humppahanuristi
31.10.2006 19:20:04

Viime perjantaina vaihdoin oldsiin stingereitten tilalle nokian kitkarenkaat. Hyvin ne la-su-yön jäisillä teillä piti.
Toyotiin nastarenkaat.
Mualiman paras...
Kumiankka
31.10.2006 19:36:48
Vaihdoin ihan itse eilen isompaan, aamulla pienempään autoon, eli sohvaperunalle reilu liikunnan annos on nautittu. Kolme tai jotain talvea taaksepäin tuli kurtattua tyhmästi ja turhaan kadun reunan kaiteeseen vanhan palvelijan lokari ja puskuri kun en ollut viitsinyt ajoissa vaihtaa ja olin menossa daamin kanssa konserttiin, saattoi olla kuumetta ja selkä kipeä ja muuta vastaavaa. Remppa olisi tullut niin kalliiksi että joutui ottamaan velkaa ja ostamaan uuden auton, saatana. Vitutti kuin pientä oravaa.

Toisen auton renkaat jotka alle laitoin oli sellaiset että ehkä olisi pitänyt laittaa uusiksi, täytyy kaivaa kuvetta ja ostaa uudet kun ruuhka hellittää rengasliikkeissä. Ostan kotipaikkakunnalta vaikka jostain muualta saisi kympin pari halvemmalla. Sitten ehkä taas on väärä turvallisuuden tunne, aina se pito jossain vaiheessa loppuu talven kestäessä kuitenkin.
Tankero
31.10.2006 20:16:39

95 % suomalaisista on tutkimuksen mukaan keskimääräistä parempia kuskeja.
Varmasti, vissiin.
Mikko T.
31.10.2006 20:39:54

Mä olen varmasti keskimääräistä tuotteliaampi. Ainakin valtiolle, sakkotuloina mitaten.

Viimeisen 2 ja ½ vuoden aikana 5 ylinopeussakkoa, joista 4 päiväsakoille ja 1 rikesakko.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
EP
31.10.2006 20:49:29
Jospa sillä on sen verran iso kulkuväline, että siihen ei tarvitse laittaa talvirenkaita. Talvirengaspakko on erityisesti henkilöautoille suunnattu.

Traktorilla aivan sama millä rattaalla työntää. No toisaalta, rekkaakaan ei koske talvirengaspakko.

Se oli Mini!
poppamies
31.10.2006 21:49:34

Elikkä se toinen 5% on sitten suurin osa suomalaisista.
jeppeq
31.10.2006 21:58:19
Se oli Mini!

Et kai kuitenkaan käy keikalla minimillä?
Valehtelisin jos väittäisin
poppamies
31.10.2006 22:05:21

Se oli Mini!

Minit on hienoja vehkeitä 10" renkaineen kaikkineen. Naapurilla on Mini avoauto.
TiVe
31.10.2006 22:34:34
Elikkä se toinen 5% on sitten suurin osa suomalaisista.

Tilastot on veikeitä....

Varallisuus jaettu suomessa tasan rikkaiden kesken.
95% mustalaisista pilaa koko porukan maineen.
Kuolleisuus kasvaa joissain ikäryhmissä (minusta kuolleisuus on aina 100%)
....
Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)