chief 30.10.2006 12:11:59 | |
---|
Tässä on taas tää soundiklipin paikka. :D Mä näin tosta aiheesta videon. Aikamoista tykitystä. "It's the ear, not the gear. " |
Johannes_t 30.10.2006 12:20:43 | |
---|
Mä näin tosta aiheesta videon. Aikamoista tykitystä. Joo, basso sanoo hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Niin sanotusti, kyllä lähtee! |
Seba 31.10.2006 00:38:11 (muokattu 31.10.2006 00:38:47) | |
---|
Tekniikoista mulla ei ole mitään hajua, mutta olihan se pakko kokeilla miten sitä itse soittaa. Oikealla kädellä pikkusormi jää aivan työttömäksi, nimetön pääsee sillointällöin hommiin. Eipä moisiin pikkuseikkoihin ole tullut koskaan kiinnitettyä huomiota. Vasurilla joutuu käyttämään täyskättä, niinkuin varmaan kaikki muutkin. Tiluttelut ja nuottienluvut jätetään niille jotka soittavat enemmän tosissaan. Pääasia että on hauskaa ja kuulostaa hyvältä. Kyllä se sitten nauhoitettuna se karu totus paljastuu kuinka hyvä soittaja todellisuudessa on. Kerta toisensa jälkeen joutuu toteamaan että kerran viikossa treenit ei riitä :) |
bize 31.10.2006 09:29:52 | |
---|
Joo, basso sanoo hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Niin sanotusti, kyllä lähtee! Wow. Sehän tekee 17,33 ääntä sekunnissa, eli sormet käy 1040 kierrosta minuutissa. ...Nooh, kokeilin ensin olisivatko kielet vieläkin liian löysällä(olin jo ennaltaan jonkin verran kiristänyt niitä). Kiristämisen lopetin, kun homma meni överiksi, ja ylin kieli katkesi... |
Johannes_t 31.10.2006 09:47:35 | |
---|
Wow. Sehän tekee 17,33 ääntä sekunnissa, eli sormet käy 1040 kierrosta minuutissa. Juuri tuolta se kuulostikin ;) Tai, voi olla, että se kuulosti 25 ääntä sekunnissa, tai 15 ääntä sekunnissa, en ihan ehtinyt laskea... |
höhö, eihän tuota kukaan jaksaa kauaa kuunnella. Mutta voipi sitä "konekirjoitus" soittoa käyttää silloin tällöin sooloissa. Ei tosiaankaan mene niin että jos pystyy soittaan nopeasti niin tekee sitä koko ajan :/ Another one bites the dust bassorihvit kunniaan! |
tzatza 31.10.2006 11:43:28 | |
---|
Onko muuten mitään järkeä ruveta kokeilemaan soittaa plekulla nauhatonta bassoa? Hei, tuostapa tulikin mieleen että onko kukaan kokeillut soittaa kondraa plektralla? |
Karlsson 31.10.2006 11:44:40 | |
---|
Onko muuten mitään järkeä ruveta kokeilemaan soittaa plekulla nauhatonta bassoa? Varmaan on. Ei siinä mitään ihmeellistä varmaan kyllä ole. Hei, tuostapa tulikin mieleen että onko kukaan kokeillut soittaa kondraa plektralla? Hemmo tais joskus kännipäissään. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
bicycler 31.10.2006 12:36:14 | |
---|
Hei, tuostapa tulikin mieleen että onko kukaan kokeillut soittaa kondraa plektralla? Type O Negativen basisti visssiin soittaa plekulla. |
okoranta 31.10.2006 14:14:09 | |
---|
Hei, tuostapa tulikin mieleen että onko kukaan kokeillut soittaa kondraa plektralla? Olen. Ja vieläpä kontra vaakatasossa. Ja vielä ihan selvinpäin. soundi lähtee Harlikasta ja satasen combosta |
Teijo K. 31.10.2006 14:28:02 | |
---|
Olen. Ja vieläpä kontra vaakatasossa. Ja vielä ihan selvinpäin. Sama, viimme treeneissä soitin kasia huvikseen pätkän silleen. |