Aihe: Ampeg-Klubi
1 2 3 4 58 9 10 11 1296 97 98 99 100
balzary
30.10.2006 20:53:13

Soitin itseasias Levytukkuu kysyäkseni asiasta ja ei nekää paljoo osannu kommentoida. Sano vaa et ei se kyl nii pitäs olla!

Puhelimen välityksellä diagnosoivat kunnossa olevaksi? Kuulostaa ihan vakuutusyhtiöiden lääkärinlausunnoilta.
Wilkeson
30.10.2006 21:10:33
Puhelimen välityksellä diagnosoivat kunnossa olevaksi? Kuulostaa ihan vakuutusyhtiöiden lääkärinlausunnoilta.

No vähä sekane vastaus joo...asiantuntijalta ja myjältä. Haloo! Ei tyydyttänyt mua!

Mä raijjaan sen vaikka sit sinne ni kuulevat sirinät ja surinat ja säröilyt!

Ihmetyttää joo. Six kelasin et onkohan muilla moista havaintoa tosta!
absqua
30.10.2006 21:56:59
Missä asennossa sulla oli se drive potikka? Missäs muuten olit keikalla?

Drive oli nollissa tietenkin, edes mä en menee niin halpaan.
Olin keikalla Pohjois-Suomessa, siellä teilläpäin.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
hemmo
30.10.2006 22:04:24

Mutta tiesithän, että sähkön laatu ja hinta vaihtelee eri puollilla Suomea. Tässä selitys.
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti"
absqua
30.10.2006 22:09:34
Mutta tiesithän, että sähkön laatu ja hinta vaihtelee eri puollilla Suomea. Tässä selitys.

Eikös siellä P-Suomessa, vesivoimaloiden ja tekoaltaiden luvatussa maassa, pitäisi olla tarjolla parasta mahdollista luomusähköä, toisin kuin täällä ydinenergialla tekohengitetyssä Etelässä?
kaapokkeli
30.10.2006 22:36:23
jou, mulla on ampeg svt-3pro nuppi ja bse 410 hlf, joskus käytän lisänä marshallin 4x10 kaappia.... oon tos aatellu hankkivani 2 kpl ampegin svt 410 he kaappeja jossain vaiheessa. kertokaapa olisiko toi järkevä hankinta? halvemmaksi kyllä tulis ostaa 8x10, mutta tuollaisella ratkaisulla vois muokata settiä vähä niinku paikan mukaan, eli pikku kuppiloissa vetelis vain yhdellä 4x10:llä ja taas isommissa ottais käyttöön koko setin.
wanha kusen polttama rapa juoppo
faffbey
31.10.2006 09:44:02

Hello.

Kysäsen viimesen kerran että tietäiskö kukaan mikä saatana voi olla ton 4x10 HLF:än kans ku sen matolaatikon takana on se pillien diskanttisäätö vipstaakkeli..ja kun laitan sitä todella vähän lisää ni saundi alkaa pörisee/surisee...säröytyy? Ku se on nollilla ni ei mitää...iha vitun hyvä saundi.

Onko kellään ollu samankaltaista juttua ja mistä ihmeestä voi johtua? Tai muuten vaan jotain havaintoo kaltaisesta asiasta!

mä kelasin et pilleis on vikaa ja käyn vaihtaa sen ku ei toi voi olla normaalia!

Soitin itseasias Levytukkuu kysyäkseni asiasta ja ei nekää paljoo osannu kommentoida. Sano vaa et ei se kyl nii pitäs olla!

Mun HLF:ssä ainakaan ei pillin säätö vaikuta särön määrään eikä aiheuta surinaa. Veikkaan että pillisi on rikki.
Wilkeson
31.10.2006 10:22:56
Mun HLF:ssä ainakaan ei pillin säätö vaikuta särön määrään eikä aiheuta surinaa. Veikkaan että pillisi on rikki.

Jep!

Eli takas lähtee kaappi!

Samaa veikkaan mä et pilli ois paskana!
absqua
31.10.2006 10:32:05
Jep!
Eli takas lähtee kaappi!

Ja jos huoltomies ei usko niin käytä huutomerkkejä!!! Näin on!!!!
marlow
31.10.2006 10:36:53
Jep!

Eli takas lähtee kaappi!

Jos sulakkeena oleva hehkulamppu on paskana, niin kannattaa hakea uus lamppu esim. Tarviketorilta tai jostain vastaavasta paikasta...Huomattavasti halvempaa ja luultavasti myös nopeampaa kuin tilata "Ampeg-lamppu" maahantuojalta. Mun entisessä 410-HE kaapissa oli tuommoinen vika ja maksoin varaosasta Tarviketorilla 50 senttiä..
Ostas tuolta levy: www.scenerychannel.com
ahdistuska
31.10.2006 16:49:58

Tais olla sulla ne vermeet minulta lainassa, ite en ole hoksannut sitä säröytymis ongelmaa, tosin korvani on niin tottunut siihen saundiin että pitäis varmaan verrata johonkin toiseen samanlaiseen peliin, enkä tosin ole niitä etuasteputkia vaihtanut.
Mistä se menee?
chief
31.10.2006 19:31:55
Joo, nyt ois sit Ampegin 6x10AV sillä hopeisella kankaalla.
"It's the ear, not the gear. "
rijopu
31.10.2006 19:33:27

Oho! Mitä kävi EBS:lle??
chief
31.10.2006 19:34:14 (muokattu 31.10.2006 19:34:23)
Oho! Mitä kävi EBS:lle??

Ei mitään. Siellä ne nököttää reeniksellä vierekkäin.
"It's the ear, not the gear. "
Wilkeson
31.10.2006 19:36:40

miltäs saundas?
Paitsi varmaa hyvältä...Tyhmä kysymys.

Millä nupilla päräytit menee?
möyssy
31.10.2006 19:43:48 (muokattu 31.10.2006 19:44:03)

Onkos 6x10AV ja 6x10HLF kaapeilla muita eroja kun ulkonäkö?
Wilkeson
31.10.2006 19:46:33
Onkos 6x10AV ja 6x10HLF kaapeilla muita eroja kun ulkonäkö?

Jos oikein oon ymmärtäny ni ei.

korjatkaa jos oon vääräs.

Reflakaappei molemmat.
absqua
31.10.2006 20:17:21
Tais olla sulla ne vermeet minulta lainassa, ite en ole hoksannut sitä säröytymis ongelmaa, tosin korvani on niin tottunut siihen saundiin että pitäis varmaan verrata johonkin toiseen samanlaiseen peliin, enkä tosin ole niitä etuasteputkia vaihtanut.

Ahaa, eli sä pyörit kahdella eri nimimerkillä täällä? No ei siinä mitään.
Mulla oli sinne nupin etuseen ihan yhtä kova hööki kuin muulloinkin, mutta siinä sun nupissa meni etunen tosiaan ihan kyykkyyn verrattuna omaan svt-nuppiini. Joko etusen putket lopussa tai sitten siellä on vaan helpommin säröytyvät putket kuin mulla. Se ero oli vaan niin radikaali että pisti ihmettelemään.
Karlsson
31.10.2006 20:53:42
Ahaa, eli sä pyörit kahdella eri nimimerkillä täällä? No ei siinä mitään.
Mulla oli sinne nupin etuseen ihan yhtä kova hööki kuin muulloinkin, mutta siinä sun nupissa meni etunen tosiaan ihan kyykkyyn verrattuna omaan svt-nuppiini. Joko etusen putket lopussa tai sitten siellä on vaan helpommin säröytyvät putket kuin mulla. Se ero oli vaan niin radikaali että pisti ihmettelemään.

Kuten sanottu, mulla on samanlaisella nupilla ollut samaa ongelmaa.Tai ongelmaa vai ominaisuutta?
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)