Mikko T. 29.10.2006 21:29:30 | |
---|
Syksy ja talvi ovat paitsi pimeää ja kylmää, myös - ainakin minulle - luovaa aikaa. Tänä syksynä on tullut vietettyä poikkeuksellisen paljon aikaa pianon ja hiukan muidenkin instrumenttien parissa. Kaikenlaisia melodia-aihioita pyörii mielessä ja osa kuulostaa yllättävänkin hyviltä. Tarvittaisiin siis sanoituksia ja/tai sanoittajaa. Jos teette itse, laittakaa ihmeessä niitä tulemaan mulle tai jos tunnette jonkun, keneltä sellaisia löytyy niin välittäkääpä kuulkaa tosiaan juu tälle oikealle osoitteelle mun yhteystietoja tai kääntäen heidän mulle. Ystävällisin terveisin, Wolfgang Amadeus Tuominen Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
kuunsirppi 30.10.2006 07:46:08 | |
---|
Laitoin sitten tuon sun viestin ja kotisivuosoitteen eräälle porilaiselle naisihmiselle tiedoksi Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Mikko T. 30.10.2006 09:34:45 | |
---|
Laitoin sitten tuon sun viestin ja kotisivuosoitteen eräälle porilaiselle naisihmiselle tiedoksi Niin siis huom. Tämä EI OLE senssi-ilmoitus! :-) Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
baron 30.10.2006 09:40:34 | |
---|
Niin siis huom. Tämä EI OLE senssi-ilmoitus! :-) "Yksi tie, kaksi asiaa":-) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
kuunsirppi 30.10.2006 12:39:18 | |
---|
Niin siis huom. Tämä EI OLE senssi-ilmoitus! :-) No sori.....taisin kyllä laittaa Ullalle viestiin, että katso myös muusikon kuva ;o)) Hän taitaa kyllä olla vapaa ihminen tätä nykyä. Luulen kyllä, että vähän eri ikä-luokkaa kuin sinä, mutta eihän ikä vika oo :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Syksy ja talvi ovat paitsi pimeää ja kylmää, myös - ainakin minulle - luovaa aikaa. Tänä syksynä on tullut vietettyä poikkeuksellisen paljon aikaa pianon ja hiukan muidenkin instrumenttien parissa. Kaikenlaisia melodia-aihioita pyörii mielessä ja osa kuulostaa yllättävänkin hyviltä. Tarvittaisiin siis sanoituksia ja/tai sanoittajaa. Jos teette itse, laittakaa ihmeessä niitä tulemaan mulle tai jos tunnette jonkun, keneltä sellaisia löytyy niin välittäkääpä kuulkaa tosiaan juu tälle oikealle osoitteelle mun yhteystietoja tai kääntäen heidän mulle. Ystävällisin terveisin, Wolfgang Amadeus Tuominen Hovisanoittajani voisi olla kiinnostunut asiasta eli Tauno Kautonen Hän on sanoittanut minun tekemiä laulumelodioita mm. pariin Pikku Kakkosen sarjaan saimaannorpísta ja Suomen järvikaloista. Muitakin äänitteille päätyneitä lauluja ollaan yhdessä tehty. |
uruttaja 31.10.2006 09:15:05 | |
---|
Hovisanoittajani voisi olla kiinnostunut asiasta eli Tauno Kautonen puh: Asuu Enonkoskella Hän on sanoittanut minun tekemiä laulumelodioita mm. pariin Pikku Kakkosen sarjaan saimaannorpísta ja Suomen järvikaloista. Muitakin äänitteille päätyneitä lauluja ollaan yhdessä tehty. Ota setä tuo numero pois. Saattaa matkaansaattaa häiriösoittoja. Lähetä Mikolle pikana sen numero. |
Sertzo S 31.10.2006 10:05:39 | |
---|
Ota setä tuo numero pois. Saattaa matkaansaattaa häiriösoittoja. Lähetä Mikolle pikana sen numero. Toimin ohjeidesi mukaan. |
uruttaja 31.10.2006 10:40:40 | |
---|
Toimin ohjeidesi mukaan. Joku nimittäin valitti jostain hääkeikkasoittopyynnöstä että rupes tulemaan tanakasti häiriösoittoja ja sen oli pitänyt vaihtaa numero sen takia,. että oli täällä esillä. Näin muistelen. |
Sertzo S 31.10.2006 10:45:40 (muokattu 31.10.2006 10:46:13) | |
---|
Joku nimittäin valitti jostain hääkeikkasoittopyynnöstä että rupes tulemaan tanakasti häiriösoittoja ja sen oli pitänyt vaihtaa numero sen takia,. että oli täällä esillä. Näin muistelen. Itsekin olen numeroni kerran vaihtanut häiriösoittojen ja viestien takia. Että voikin olla kusipäisiä häiriköitä olemassa. |
lukkari 31.10.2006 15:13:16 | |
---|
Mä tein joskus helvetin kauan sitten yhden textin siis suurinpiirtein näin: Kun mä kerran kylässä istuin kakalla, niin olipas silloin kova hätä papalla.... Ai riittääkö jo....... |
jon lord 31.10.2006 15:15:12 | |
---|
Mä tein joskus helvetin kauan sitten yhden textin siis suurinpiirtein näin: Kun mä kerran kylässä istuin kakalla, niin olipas silloin kova hätä papalla.... Ai riittääkö jo....... Jotenkin ajattelin että sulta ei olis muuta tekstiä voinut tullakaan.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 31.10.2006 17:07:19 | |
---|
Mä tein joskus helvetin kauan sitten yhden textin siis suurinpiirtein näin: Kun mä kerran kylässä istuin kakalla, niin olipas silloin kova hätä papalla.... Ai riittääkö jo....... Oli sulla sellainenkin kuin, kun toinen lähti taas amerikkaan, ja toinen sinne ei mennytkään,........................., jäi toinen kotimaahan ryyppäämään. hä ryyppäsi kurkusta alas niin viskin ja vodkankin, mutta kyllä kelpas kaljakin, mutta kyllä kelpas kaljakin. |
Mikko T. 31.10.2006 17:11:14 | |
---|
Että voikin olla kusipäisiä häiriköitä olemassa. Häiden järjestäjistä; niin kauan kuin tilaajien mielestä bändi voi mm. kantaa ruokailun jälkeen pianon rantaan koska sitä tarvitaan laiturilla pidettävään musiikkiesitykseen, voi odottaa ihan mitä vaan. Myös häiriösoittoja. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 31.10.2006 17:18:38 | |
---|
Häiden järjestäjistä; niin kauan kuin tilaajien mielestä bändi voi mm. kantaa ruokailun jälkeen pianon rantaan koska sitä tarvitaan laiturilla pidettävään musiikkiesitykseen, voi odottaa ihan mitä vaan. Myös häiriösoittoja. Siinä on asiat kohdallaan kun tollasia odotetaan. Jos mulle sanottais, niin sais odottaa vieläkin. Miks´ mä oon täällä? |
baron 31.10.2006 17:26:38 | |
---|
Häiden järjestäjistä; niin kauan kuin tilaajien mielestä bändi voi mm. kantaa ruokailun jälkeen pianon rantaan koska sitä tarvitaan laiturilla pidettävään musiikkiesitykseen, voi odottaa ihan mitä vaan. Myös häiriösoittoja. Mikäs sen kivampaa kuin soitella akustista laineiden loiskeessa kesäauringon paistaessa:-) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Mikko T. 31.10.2006 18:09:11 | |
---|
Siinä on asiat kohdallaan kun tollasia odotetaan. Jos mulle sanottais, niin sais odottaa vieläkin. Niin ne odottaakin... Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
EP 31.10.2006 18:33:09 | |
---|
Syksy ja talvi ovat paitsi pimeää ja kylmää, myös - ainakin minulle - luovaa aikaa. Tänä syksynä on tullut vietettyä poikkeuksellisen paljon aikaa pianon ja hiukan muidenkin instrumenttien parissa. Kaikenlaisia melodia-aihioita pyörii mielessä ja osa kuulostaa yllättävänkin hyviltä. Tarvittaisiin siis sanoituksia ja/tai sanoittajaa. Jos teette itse, laittakaa ihmeessä niitä tulemaan mulle tai jos tunnette jonkun, keneltä sellaisia löytyy niin välittäkääpä kuulkaa tosiaan juu tälle oikealle osoitteelle mun yhteystietoja tai kääntäen heidän mulle. Ystävällisin terveisin, Wolfgang Amadeus Tuominen Minäkin olisin kyllä kiinnostunut jos löytyisi iskelmä-, tanssi- tai "vakavampaakin" tekstiä. Kiitos. :) |
paice60 31.10.2006 20:18:19 | |
---|
Niin ne odottaakin... Oikea meininki, pidä tuo. Miks´ mä oon täällä? |
paice60 31.10.2006 20:19:15 | |
---|
Minäkin olisin kyllä kiinnostunut jos löytyisi iskelmä-, tanssi- tai "vakavampaakin" tekstiä. Kiitos. :) Vakavaa tekstiä, jaa täältä vai! Salli mun nauraa. Miks´ mä oon täällä? |