Aihe: Eko MM-300??
1
jonexxi
29.10.2006 22:06:53
Musiikki liikkeessä tyrkytettiin mulle tollasta vempelettä, mitäs mieltä on kokeneemmat. Hinta 250e uusi. Tulis harjottelu käyttöön, soitto tuntuma oli mielestäni ok mutta miten esim. kestävyys ja muut jutskat. Ei oo bassoista minkään sortin kokemusta joten kertokees mihin kannattaa kiinnitttää huomiota.
poppamies
29.10.2006 22:42:16

Wilkeson
29.10.2006 22:53:25
Musiikki liikkeessä tyrkytettiin mulle tollasta vempelettä, mitäs mieltä on kokeneemmat. Hinta 250e uusi. Tulis harjottelu käyttöön, soitto tuntuma oli mielestäni ok mutta miten esim. kestävyys ja muut jutskat. Ei oo bassoista minkään sortin kokemusta joten kertokees mihin kannattaa kiinnitttää huomiota.

Mikä on hintahaarukkas ja mitä muuta oot funtsinu vaihtoehdox?

En tiä oikee päteekö nykyään juttu et kallis on parempi ja halpa paskaa?

MusicManille tuo jää samantien kakkosex.Musari oli jykevä ja hyväsointinen.

1 tuollaista oon testaillu jonkun verran ja ei sanu syttymään!

Kuin muutkin EKO:t mitä meidän liikkees on ja niit on muutama erilainen.Ei sytytä yhtään!

Kestävyyksistä ja muista jutskista tietää tietyt tyypit tääl 1000 000 kertaa enemmän eli eiköhä niit tuu!
T.M
30.10.2006 14:18:03 (muokattu 30.10.2006 14:23:12)
Muutamat treenit olen em. instrumentilla vetäny. Alkuperäiset kielet aika huonot. Nauhat ja kaula oli ok mutta virittimet vaikuttavat hieman huterilta ja epämääräisiltä. Intonaation säädön jälkeen kielen säätövara melkein tapissa takana.

GK600 Backline vahvistimen kanssa soundi oli hieman lattea mutta en ehtinyt kauheesti namiskoita vääntelemään. Häiriöitä/kohinaa ei esiintynyt joten mikki toimi ihan OK.

Vertailu Harley&Benton Presarikopioon joka varmaan painii alimmassa mahdollisessa muusikoiden.net luokassa.

Eko:
+Kaulan ja nauhojen viimeistely parempaa kuin H&B:ssä
+Soundi hieman hifimpi kuin H&B:ssä. Benttonissa enempi kohinaa ja sirinää. Benttonissa taitaa kuitenkin olla enempi luonnetta.
-Eko tuntui raskaammalta (voi olla että johtui huonosta hihnasta)
-Huonot kielet

250 euroa en ainakaan testaamastani Ekosta maksaisi. Joku 200 euroa voisi olla käypä hinta. Sekin on yli 100 euroa enemmän kuin tuo halpis Benttoni.

Nämä tällaisina pikahavaintoina ja mainittakoon että laadukkaammilla/kalliimmilla bassoilla en ole kolistellut moneen vuoteen joten vertailu on todella subjektiivinen.
tuffkong
30.10.2006 14:38:40
Iteltäni löytyy em. basso. Hyvä hintaisekseen, viimeistely hyvää ja mikitkin räyhää ihan mukavasti. Pieni miinus on jo edellä mainittu paino, mutta kaikin puolin hyvä basso mielestäni. Vuoden päivät se on tuossa ollut eikä mitään vikoja ole ilmennyt.
Pitää olla fjongaa et on Stüld håjttia
Shoganai
30.10.2006 22:19:50
Itselläni on tuommoinen vempele, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Saundi on todella vahva, paljon tanakampi kuin vaikkapa Yamaha BB404F:ssäni. Yksilöerot noissa Ekoissa ovat kuitenkin ilmeisesti suuret: Huttusella roikkui kaksi samannäköistä telineessä. Kokeilin molempia, eikä toinen soinut kunnolla - kuolleita kohtia ja huono sustaini. Toinen olikin sitten oikein hyvin soiva peli.

Vähän säätöä tosin vaati, mutta niinhän nuo halvat helposti vaatii, ei mitään dramaattista. Niin ja tonepotikka oli viallinen, mutta sehän meni takuun piikkiin.

Tautisen painava soitin, mutta tässäkin oli selkeä ero niiden kahden yksilön välillä. Leveä hihna auttaa.

Bassomaikkani katsoi vähän epäilevästi kun tulin tuon kanssa tunnille. Annoi kokeilla, ja muutaman minuutin kuluttua mies sanoi vakavana: "Täähän on ihan helvetin hyvä." Hän itse soittaa vintagefenderillä.
"Hän ei tiennyt mihin ryhtyisi, sillä kaikki mitä oli tehtävä oli jo tehty, tai sitten joku muu oli juuri siinä puuhassa."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)