Weiska 30.10.2006 18:00:27 | |
---|
Onko sitä välttämättä pakko huudattaa täysillä? Mieluummin niin päin, että on pikkukaappien kanssa tehoa reilusti reservissä, kuin että joudut huudattamaan jotain alitehoista nuhapumppua koko ajan täysillä. Olet oikeassa, mutta vahinkoja sattuu. Noiden minun Kustomien kohtalo oli sellainen, että edellinen omistaja oli heti uutena vahingossa laittanut tehot täysille ja rikkoi kartiot. Siksi niihin sitten laitettiin uudet sisäkalut ja minulle tehtiin tarjous niistä. Tämän vuoksi olen arka tehojen suhteen. |
isojussi 30.10.2006 19:05:23 | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Weiska 30.10.2006 20:04:28 | |
---|
No mites olis: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-191262.html ynnä http://www.thomann.de/thoiw3_the_tamp_ta450ii_endstufe_prodinfo.html Uskoisin toimivaksi paketiksi. Ynnä olisi monikäyttöisempikin, kuin pelkkä mikserivahvari. Halvemmallakin täyttää noi ekassa viestissä luetellut vaatimukset, jos ei tarvii suoraan räkkiasennettavuutta. Hyvä että mainitsit nuo. Olen itsekin ajatellut, että oliko mikserivahvistin oikea ratkaisu. Kokeilin ensin Roland-comboa, mutta ääni yhdestä pisteestä ja liian läheltä ei miellyttänyt. Seuraavaksi ajattelin mikseriä ja aktiivikaiuttimia, mutta en pystynyt päättämään, ja valinta oli vaikea kun en saanut niitä kokeiltavaksi. Nyt täytyy sanoa että alkaa löytyä hyviä ehdotuksia. Kiitosta vain ! Onko vielä omakohtaisia kokemuksia noista kamoista ? |
isojussi 30.10.2006 20:30:51 | |
---|
...Nyt täytyy sanoa että alkaa löytyä hyviä ehdotuksia. Kiitosta vain ! Onko vielä omakohtaisia kokemuksia noista kamoista ? Oolrait - hyvä, että tuntuu sopivalta. Mulla on itellä vastaavat, mutta isommat ja oon ihan tyytyväinen. Erillisesoissa on sekin hyvä puoli, että jos jotain särkyy, ei tarvii vaihtaa kaikkia ja päivittäminen on näppärämpää. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
miffe 30.10.2006 21:50:05 | |
---|
Erillisesoissa on sekin hyvä puoli, että jos jotain särkyy, ei tarvii vaihtaa kaikkia ja päivittäminen on näppärämpää. Halpislaitteissa toi "jos" vaihtuu muotoon "kun". Ja niitähän ei omilla killingeillä kannata korjaamaan. Jotkut laitteet on myös sellaisia, ettei niitä korjata edes takuuseen, vaan annetaan kerralla uusi tilalle (A- ja B-merkeillä osa pikkumiksereistä on mennyt noin) miffe, äänimies |
rintapek 30.10.2006 22:46:40 | |
---|
Olet oikeassa, mutta vahinkoja sattuu. .... Tämän vuoksi olen arka tehojen suhteen. Komppaan Hjunnilaa, ja mielipiteeni on, että kajarit kestää paremmin tehoa, kuin säröä. Liika on liikaa, oli kyseessä mikä tahansa, mutta jos on hiemankaan tolkkua ja korvaa, niin parempi on, että vaffarissa on varaa, kuin että kajarista loppuu kesken. Onhan noita tehoillakin särjetty, mutta mielipiteeni on, että siinä on sekä tolkku, että korva loppuneet ennen tehonkestoa. Järki kädessä on parempi, kuin kymmenen järkeä M- netissä. Jos se Phonic teille piisaa, niin yksi suositeltava vaihtoehto on rakentaa soveltuva räkki itse. Ei se niin mahdotonta tai kallista ole. Yrityksen ja erehdyksen kautta on rakennettu puolet Suomen taloistakin. terv p One kind of music only - the good kind |
... Jotkut laitteet on myös sellaisia, ettei niitä korjata edes takuuseen, vaan annetaan kerralla uusi tilalle ... Tuo on maailman paras takuu.... Käyttöä jos ajattelee, niin ostatko hyvän laitteen, vai hyvät takuut ??? Jos todellakin saat uuden ...ja uuden ...ja uuden tilalle heti, tai vaihtoehtoisesti omasi takuuhuollosta 3 kk päästä ?... ja sillä välin ilman ??? (EDIT; kirjoitusvihreet) Takuita on mm. rautakauppatakuu, autokauppatakuu ja perävalotakuu, ei missään järjestyksessä. Takuu ei ole se, mitä haluat, vaan toimiva laite. Jos työ maksaa 50/tunti, niin parinsadan laitetta ei kannata edes avata ? One kind of music only - the good kind |
isojussi 31.10.2006 06:07:27 | |
---|
Varsinkin niin kun olosuhteet on helpoimmasta päästä = kotikäyttö. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |