Aihe: Boss Loop station-kokemuksia?
1
Meisseli
30.10.2006 16:47:08

Ajattelin hankkia. Kertokaas kokemuksistanne.
www.strangefruit-band.com www.ketolajawitikainen.com
Jungleman
30.10.2006 21:47:40
Minä odottelen mielenkiinnolla tämän rantautumista lähikauppaan. Näppärä koko, mutta riittävätkö ominaisuudet...

http://www.bosscorp.co.jp/products/en/RC-2/index.html
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
fridgebuzz
31.10.2006 10:05:00

Näppärä koko, mutta riittävätkö ominaisuudet..

Jotenkin mua pelottaa tuossa tuo ainut footswitch. Stop, tap-tempo, undo, record ja overdub saman pedaalin takana. Hmm... Ennemmin ostaisin "täysikokoisen" loop stationin, ihan vain käyttömukavuuden takia.
Maryque Designs | A man hanging on a cliff | Voima
POISTETAAN: Ibanez AM73T, Rat II
Jungleman
31.10.2006 10:19:15
Jotenkin mua pelottaa tuossa tuo ainut footswitch. Stop, tap-tempo, undo, record ja overdub saman pedaalin takana. Hmm... Ennemmin ostaisin "täysikokoisen" loop stationin, ihan vain käyttömukavuuden takia.

Siihen saa myös stopin ja tap tempon lisäpedaalilla. Nuo isommat vievät jo sellaisenaan turskatisti tilaa pedaalilaudasta. Nimim. "Isompaa lautaa etsimässä"
Romantikkoitkijät #1
Juutas
31.10.2006 14:21:32
Siihen saa myös stopin ja tap tempon lisäpedaalilla. Nuo isommat vievät jo sellaisenaan turskatisti tilaa pedaalilaudasta. Nimim. "Isompaa lautaa etsimässä"

Lisäpedaalin kanssa se tilan säästö on vähän niin ja näin
Nimim. "Kokemusta on vaikka ei juuri tuosta mallista". =)
Jungleman
31.10.2006 16:12:32
Lisäpedaalin kanssa se tilan säästö on vähän niin ja näin
Nimim. "Kokemusta on vaikka ei juuri tuosta mallista". =)

Totta, paitsi irtopolkimen voi ujuttaa pedaalilaudassa parhaiten sille sopivaan koloon. Katsopa omista kuvistani pedaalilautaani ja koita keksiä, minne väliin voisi tunkea tuon isomman mallin ;-)
Romantikkoitkijät #1
Juutas
31.10.2006 17:16:04
Totta, paitsi irtopolkimen voi ujuttaa pedaalilaudassa parhaiten sille sopivaan koloon. Katsopa omista kuvistani pedaalilautaani ja koita keksiä, minne väliin voisi tunkea tuon isomman mallin ;-)

Ei tuohon lautaan enää mitään mahdu! =) Eli kun uutta lautaa katsomaan
ja sitten se isompi malli hankintaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)