Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESP Ltd MH-50
1 2
Samppa78
29.10.2006 11:53:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
mä löysin tuolta Musamaailman nettisivuilta tälläisen kitaran kuin ESP Ltd MH-50( http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/mh50.phtml ), ja haluaisin tietää, että minkälainen kepukka se on.
 
Jos jollakin on kokemuksia ko. mallista, niin kokemukset yms. tiedot tänne vaan. Kiitos! :)
 
"Viikate ei petä koskaan!" -Kaarle Viikate
Räbbänä
29.10.2006 12:15:56 (muokattu 29.10.2006 12:17:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelkästään floikan takia tuo hyllyyn jäisi. Oli jotenkin sen tuntunen kun kaupassa jokunen aika sitten kokeilin.
 
"Hattu pois päästä!"
Samppa78
29.10.2006 17:55:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä ei mikään hyvä ostos, vai? No, olisiko sitten jotain vähän parempaa ESPn kitaraa tiedossa?
 
"Viikate ei petä koskaan!" -Kaarle Viikate
saastara
29.10.2006 17:56:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä ei mikään hyvä ostos, vai? No, olisiko sitten jotain vähän parempaa ESPn kitaraa tiedossa?
 
Montakin, mutta ei tuossa hintaluokassa.
 
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Muuki
29.10.2006 23:56:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä ei mikään hyvä ostos, vai? No, olisiko sitten jotain vähän parempaa ESPn kitaraa tiedossa?
 
Tuosta M:stä oli vasta arvostelu, muuten melkeenpä sama vehjes mutta vintage talla
http://www.omena.org/~twinkle/ltd_m50.php

Jaksaisko enää nipottaa tuosta ESP:n ja Ltd:n sekottamisesta. Ehkä saan sympatiaa jos sanon että ne Epiphone = Gibson. hoho..
 
Europe on maailman paras bändi.
Twinkle
30.10.2006 00:36:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta M:stä oli vasta arvostelu, muuten melkeenpä sama vehjes mutta vintage talla
http://www.omena.org/~twinkle/ltd_m50.php

 
Olin tulos tyrkyttämään tuota, mutta kun tuossa MH-50:ssa näkyis olevan veistetty kansi niin alkoi mietityttämään kuinka sama vehje se onkaan. Mutta kyllä tuo kertoo tuosta 50-sarjan soittopelistä jotakin.
 
Stoghra
30.10.2006 10:25:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan paska :) älkää ostako ESP/LTD:tä. Lelu kitaroita. Ibanezit kannattaa aina ;) aye
 
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Tietysti Pauligin
30.10.2006 14:37:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan paska :) älkää ostako ESP/LTD:tä. Lelu kitaroita. Ibanezit kannattaa aina ;) aye
 
Ehkäpä nuo halpikset mutta löytyy ltd:ltä varsin pätevääkin mallistoa, kun kivutaan yli 500e:n.
Ja onhan se mmv bo:kin hintaluokassaan ihan kehuttu, vaikka ei kyllä minun makuuni.
 
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Muuki
30.10.2006 18:22:49 (muokattu 30.10.2006 18:23:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan paska :) älkää ostako ESP/LTD:tä. Lelu kitaroita. Ibanezit kannattaa aina ;) aye
 
Nää on taas näitä kuuluisia tietämättömien lausahduksia. Saanen kysyä oletko ikinä edes nähnyt LTD:n 400 -sarjalaista taikka suurempaa?

Juuh, läppähän tuo(kö). Joku vois tuosta vetästä rakeita nenukkaan :o.

E: Ainiin, PS. Ibanez on kakki.
 
Europe on maailman paras bändi.
cruel_destiny
30.10.2006 18:26:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: Ainiin, PS. Ibanez on kakki.
 
mä laitan paremmaksi, ESPkin on... :)
 
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
Samppa78
30.10.2006 19:59:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos se otelauta on kerran agathista, niin eikö siihen auttaisi, jos hankkisi paremman otelaudan?
 
"Viikate ei petä koskaan!" -Kaarle Viikate
Twinkle
30.10.2006 20:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos se otelauta on kerran agathista, niin eikö siihen auttaisi, jos hankkisi paremman otelaudan?
 
Missä väitetään otelaudan olevan agathista? kaula tuossa on vaahteraa ja otelauta ymmärtääkseni ihan ruusupuuta.
 
Muuki
30.10.2006 21:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä laitan paremmaksi, ESPkin on... :)
 
O, ja kispon.
 
Europe on maailman paras bändi.
Stoghra
31.10.2006 14:08:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää on taas näitä kuuluisia tietämättömien lausahduksia. Saanen kysyä oletko ikinä edes nähnyt LTD:n 400 -sarjalaista taikka suurempaa?

Juuh, läppähän tuo(kö). Joku vois tuosta vetästä rakeita nenukkaan :o.

E: Ainiin, PS. Ibanez on kakki.

 
Voin sanoa että olen testannut todella montaa LTD:tä/ESP:tä. Yks niistä on vain ollut minun makuun.
 
Tuo oli vain tuommoinen "välikommentti" :) Koulussa on liika tylsää. Ja kyllä ne hyviä on, itelleni ei vaan maistu :)
 
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Samppa78
01.11.2006 23:13:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis, onko tuo MH-50 kannattava ostos, johon kannattasi sijoittaa rahaa? No, entäs sitten ESP Ltd EC-50? Jotkut sanovat sen olevan hyvä kepukka...
 
"Viikate ei petä koskaan!" -Kaarle Viikate
Twinkle
01.11.2006 23:15:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis, onko tuo MH-50 kannattava ostos, johon kannattasi sijoittaa rahaa? No, entäs sitten ESP Ltd EC-50? Jotkut sanovat sen olevan hyvä kepukka...
 
nuo kaikki 50 -päättyvät soittimet on samaa sarjaa, joten näkisin että tuo EC on yhtä paljon tai vähän kannattava kuin mikä tahansa muu 50-sarjan soitin.
 
Ainakin tuo mikä minulla oli, ei se sellainen vekotin etteikö sillä oppisi soittamaan siinä missä jollakin toisella soittopelillä.
 
Muuki
01.11.2006 23:18:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis, onko tuo MH-50 kannattava ostos, johon kannattasi sijoittaa rahaa? No, entäs sitten ESP Ltd EC-50? Jotkut sanovat sen olevan hyvä kepukka...
 
Jos ensimmäiseksi kitaraksi ajattelit niin varmasti toimii. Pääasia noin alussa on että kitaralla on hyvä/kiva soittaa, siitä sitten vaan tutustumaan samalla kitaran rakennukseen ja materiaaleihin sekä historiaan.

Mielipiteeni selvästi ilmaistuna on siis että kyllä tuolla alkuun pääsee. Ja osta todellakin ennemmin tuo EC-50, ei tarvitse pelleillä heti vireen kanssa.
 
Europe on maailman paras bändi.
Samppa78
02.11.2006 15:25:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota, ajattelin että jos esim. siitä EC-50 saisi sellaisen kitaran jolla voisi soitella myös möyhemminkin. Kannattava?
 
"Viikate ei petä koskaan!" -Kaarle Viikate
slowfinger
02.11.2006 15:42:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota, ajattelin että jos esim. siitä EC-50 saisi sellaisen kitaran jolla voisi soitella myös möyhemminkin. Kannattava?
 
Kitarassa on tallana lisenssi floikka joka tuskin on kovin kaksinen talla. Huonon tallan johdosta kitaraa voi olla vaikea saada pysymään vireessä. Puut tuossa kitarassa ovat agathista joka ei kovin hyvä kitara puu. Ainakin minusta vaikuttaa että tuo kitara myy lähinnä ulkonäöllä joka vetoaa nuoriin heavy sieluihin. Minä ainakin suosittelen että katsastat kiinteä tallaista keppiä, tuon floikan sijasta. Kannattaa katsastaa ibanezit ja tarkkailla myös käytettyjen markkinoita, esim tuota toria.
 
clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension.
Twinkle
02.11.2006 15:52:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuota, ajattelin että jos esim. siitä EC-50 saisi sellaisen kitaran jolla voisi soitella myös möyhemminkin. Kannattava?
 
pitkällä tähtäimellä 112 pacifica on kelpo soitin, joka lienee tuollaista LTD:tä jopa halvempi. Omistamani 112 ainakin on parempaa tavaraa kuin testaamani LTD-50, kaula ainakin on hieman muotoillumpi kuin LTD:n suht. järeä ja epäergonominen kaula.
 
Sellaisen ostaisin itse. Ei LTD:ssä mitään perustavaa vikaa ole, mutta vähän parempiakin on saatavilla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «