tombah 27.10.2006 08:37:43 | |
---|
En kyllä ymmärrä yhtään tuota uutta levyä :| :| |
Räkkipeli 27.10.2006 12:53:12 | |
---|
En kyllä ymmärrä yhtään tuota uutta levyä :| Kuuntele vähän kovemmalla volyymilla! Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Marshallga 27.10.2006 17:04:29 | |
---|
En kyllä ymmärrä yhtään tuota uutta levyä :| Ei se mitään, en miekään. As The Palaces Burn on edelleen bändin paras tekele. Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
Perro Stupido 29.10.2006 23:14:44 | |
---|
Kuuntele vähän kovemmalla volyymilla! Nimenomaan. Tässä juuri itse kuuntelen ko. levyä ja kylläpä vaan toimii. Panterasta jos tykkää, niin eiköhän tämäkin uppoa. 010011000100111101001100 |
Mufasa 30.10.2006 16:50:55 | |
---|
Itekkin hommasin vasta uuden levyn ja toimiihan tämä. Voi olla vielä astetta murskaavampaa menoa livenä. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Jööhannes 30.10.2006 17:36:29 | |
---|
Itekkin hommasin vasta uuden levyn ja toimiihan tämä. Voi olla vielä astetta murskaavampaa menoa livenä. Mitä olen kuullut juttua, niin tämä ei ole loppujen lopuksi edes kummoinen livebändi. Tosin enpähän ole itse vielä livenä todistanut (asia korjaantuu parin viikon päästä). |
Marshallga 30.10.2006 20:14:40 | |
---|
Mitä olen kuullut juttua, niin tämä ei ole loppujen lopuksi edes kummoinen livebändi. Tosin enpähän ole itse vielä livenä todistanut (asia korjaantuu parin viikon päästä). Jos ei muuta niin ainakin WALL OF DEATH!!! (Black Label) Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
Mitä olen kuullut juttua, niin tämä ei ole loppujen lopuksi edes kummoinen livebändi. Tosin enpähän ole itse vielä livenä todistanut (asia korjaantuu parin viikon päästä). Sen yhden tälle palstalle kirjoitetun kommentin perusteella ei kannata kovin suuria johtopäätöksiä vetää. |
Jööhannes 30.10.2006 23:46:44 | |
---|
Sen yhden tälle palstalle kirjoitetun kommentin perusteella ei kannata kovin suuria johtopäätöksiä vetää. Tätä palstaa en ole juuri lueskellut, joten en siitä ole mitään Ohto Päätöksiä vetänytkään. |
Werde 31.10.2006 09:14:53 | |
---|
Tätä palstaa en ole juuri lueskellut, joten en siitä ole mitään Ohto Päätöksiä vetänytkään. Kerro toki mistä olet sitten moista "juttua kuullut". |
Jööhannes 31.10.2006 17:45:12 (muokattu 31.10.2006 17:46:00) | |
---|
Kerro toki mistä olet sitten moista "juttua kuullut". Erinäisiltä forumeilta sekä kyseistä bändiä "diggailevilta tyypeiltä". Annanko puhelinnumerot että voit varmistaa asian, kun näytät sillä tuulella olevan? |
tombah 02.11.2006 09:37:35 | |
---|
Oon mäkin jostain kuullut/lukenut että ei olisi niin ihmeellinen livebändi. Mutta odotan kyllä innolla keikkiä. :| |
7-kielinen mies 02.11.2006 17:03:08 | |
---|
Täytyy todeta, että tuo laulaja saa kyllä suollettua niin vihaisia ääniä, että pitää oikeen ryömiä peiton alle, jotta uskaltaa kuunnella. Onhan tämä sellasta tukanheilutusmusiikkia joka biisi, että kyllä innolla odotan keikkaa ja kauhulla keikan jälkeistä päivää. Pitää varmaan varailla etukäteen jollekki niksauttajalle aika, että saa TUKAN oikeemaan Unholy Alliancen jäljiltä... -"You know it, I nail it!"- |
Werde 02.11.2006 19:49:12 | |
---|
Erinäisiltä forumeilta sekä kyseistä bändiä "diggailevilta tyypeiltä". Annanko puhelinnumerot että voit varmistaa asian, kun näytät sillä tuulella olevan? Voisit oikeastaan antaa. Ihmetyttää suunnattomasti miten poimit netistä tuollaista informaatiota juuri kyseisen bändin kohdalla, kun paskaa kuitenkin kirjoitetaan kaikista. DVD:iden ja keikkavideoiden perusteella väitän että meno ei todellakaan ole vaisua, joten nämä "bändiä digailevat tyypit" ovat kusettaneet sinua. Äläkä suotta usko että olisivat edes bändiä livenä nähneet, sillä muistaakseni paljon Hollantia lähempänä eivät ole kotimaata käyneetkään. |
Jööhannes 02.11.2006 21:30:39 | |
---|
Voisit oikeastaan antaa. Ihmetyttää suunnattomasti miten poimit netistä tuollaista informaatiota juuri kyseisen bändin kohdalla, kun paskaa kuitenkin kirjoitetaan kaikista. DVD:iden ja keikkavideoiden perusteella väitän että meno ei todellakaan ole vaisua, joten nämä "bändiä digailevat tyypit" ovat kusettaneet sinua. Äläkä suotta usko että olisivat edes bändiä livenä nähneet, sillä muistaakseni paljon Hollantia lähempänä eivät ole kotimaata käyneetkään. Livevideot on myös keksitty. Mutta mulle ihan yksi lysti, en ole kuullut kuin pari biisiä koko bändiltä eikä koko keikka niin kiinnostakaan, Slayeriä lähden sinne lähinnä katsomaan. |
Räkkipeli 03.11.2006 10:11:43 | |
---|
Livevideot on myös keksitty. Mutta mulle ihan yksi lysti, en ole kuullut kuin pari biisiä koko bändiltä eikä koko keikka niin kiinnostakaan, Slayeriä lähden sinne lähinnä katsomaan. Kannattaa kuitenkin tsekkaa LOGin keikka. Nimittäin oli se hyvä livebändi tai ei, niillä on oikeesti toimivia biisejä, livenäkin uskoisin. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Viceroy 03.11.2006 15:56:14 | |
---|
Perkules nyt ei kyllä voi sanoa tämän uusimman kolisseen kovinkaan kovaa. Ihan hyviä biisejä mukavilla koukuilla ja hyvillä soundeilla, mutta joku silti mättää. Laulajan ulosanti taitaa olla bändin heikoin lenkki. Olen vanha death- ja black-diggari, joten tiedän mistä tykkään. Valitettavasti tässä tapauksessa ollaan minun makuuni ehkä liian monotonisia. Enpä tiedä. Huonostakaan levystä ei missään nimessä voi puhua, mutta... I let my moustache do the talkin'. |
aarghto 03.11.2006 16:14:35 | |
---|
Uuden levyn Beating on Death's Door on ehkä parasta ikinä. Kunnon kaahausta. Kaikki toimii, soundit potkii perseelle, rummut naamaan, ja vokaalit on vihaisemmat kuin koskaan. Mukavan kieroja osuuksiakin. http://www.youtube.com/watch?v=dMsSBpV6Xkwmä halveksun sua mutta mä aion nussia sua siitä huolimatta |
Dropped C 04.11.2006 03:43:21 | |
---|
Uuden levyn Beating on Death's Door on ehkä parasta ikinä. Kunnon kaahausta. Kaikki toimii, soundit potkii perseelle, rummut naamaan, ja vokaalit on vihaisemmat kuin koskaan. Mukavan kieroja osuuksiakin. http://www.youtube.com/watch?v=dMsSBpV6Xkw Heh, kuuntelin jopa loppuun asti. Ei sitten tässä onneksi tullut sitä nu-metal paskabreikkiä mitä paskat housussa pelkäsi. Laulajasta ei kyllä ikuna tule Anselmoa, vaikka kuinka itse toivoisi ja rääkyisi. Kopiointi siis vähemmälle. Tämä nyt oli oikeasti parasta mitä tälläisestä pystyy sanomaan. |
Roitto 04.11.2006 11:45:23 | |
---|
Heh, kuuntelin jopa loppuun asti. Ei sitten tässä onneksi tullut sitä nu-metal paskabreikkiä mitä paskat housussa pelkäsi. Laulajasta ei kyllä ikuna tule Anselmoa, vaikka kuinka itse toivoisi ja rääkyisi. Kopiointi siis vähemmälle. Tämä nyt oli oikeasti parasta mitä tälläisestä pystyy sanomaan. Ei se kyllä mun mielestä ikinä ole Anselmolta kuulstanutkaan. Kuuntele vaikka joitain biisejä the new american cospelilta. Yhden miehen Fight Club |