kilroy 29.10.2006 22:14:48 | |
---|
putket kuuluu taloihin ja maan alle ei vahvistimiin... |
Magiz 29.10.2006 22:36:36 | |
---|
itse en ostaisi kumpiakaan. säästä, ja osta sitten vaikka pearlin 122. Keep it Fresh |
Thomas Bleu 29.10.2006 22:42:12 | |
---|
kummat paremmat Ikinä en ole Milleniumin tupliksilla soittanut, mutta uskallan sanoa, että ei ainakaan niitä kannata ostaa. 77 euroa ei riitä edes välttäviin tupliksiin. Voi hyvinkin olla etteivät kestä... Nuo dw:t ovat varmasti paremmat, mutta myös puolta kalliimmat. |
Ikinä en ole Milleniumin tupliksilla soittanut, mutta uskallan sanoa, Aikamoista itsevarmuutta osoittaa tuo lausuntosi. Itse tiedän, että Milleniumin pro-tuplat pesevät DW:n 7000-sarjan tuplaspedut ainakin rakenteellisesti. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Thomas Bleu 30.10.2006 13:47:11 | |
---|
Itse tiedän, että Milleniumin pro-tuplat pesevät DW:n 7000-sarjan tuplaspedut ainakin rakenteellisesti. Mutta tässähän ei nyt ollut kyse Millenium pro-tuplista, vaan noista tavallisista, 77 euron tuplista. |
Youni 30.10.2006 14:36:18 | |
---|
Mutta tässähän ei nyt ollut kyse Millenium pro-tuplista, vaan noista tavallisista, 77 euron tuplista. Joo, nämä halvemmat ovat täyttä paskaa, sen tiedän ne omistaneena. Ei ole kukaan muukaan kehunut. Paras ominaisuus hirveän tatsin ja raskauden lisäksi on kilinä soittaessa. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
ToMi88 30.10.2006 14:44:32 (muokattu 30.10.2006 14:45:57) | |
---|
Joo, nämä halvemmat ovat täyttä paskaa, sen tiedän ne omistaneena. Ei ole kukaan muukaan kehunut. Paras ominaisuus hirveän tatsin ja raskauden lisäksi on kilinä soittaessa. Todellakin! Itselläkin oli nuo joskus maa aikojen alussa ja ne oli todella, aivan sanoin kuvailemattoman paskansurkeathuonot. Aivan hanurista tuntumakin ja.. Ei ikinä nuita.ei ei ei! Osta mieluummin tuo deewee, tai sitten katso toria. Sielä ponkaa monesti jo ihan hyviä tuplapedaaleita kuten dw7000, pearl p100, tama hp200 yms. Niillä jo tekee jotain. E: Niin ja otan vielä kantaa tuohon milleniumin pro sarjaan. Jätä suosiolla vaan nekin pedaalit välistä. Se sana PRO ei tässä tapauksessa pelasta yhtään mitään. Samaa paskaa eri paketissa. |
gulfstream650 30.10.2006 15:35:21 | |
---|
Mutta tässähän ei nyt ollut kyse Millenium pro-tuplista, vaan noista tavallisista, 77 euron tuplista. Oukkei. Anteeksi huono sisälukutaitoni. Pro-malli on jo ihan käyttisvempele. Merkistä ei maksa senttiäkään. Svengaa kuin saksanhirvi. |
ziggy 04.11.2006 00:12:03 | |
---|
Ratsastan tällä topikilla, koska en uutta väsää yhden kysymykseni tähden.. Mitä eroa tuntuman osalta on ketju-, hihna- ja suoravetopedaaleilla? Ei siis rakenteiltaan, se on minulle selvää, vaan erottaako esimerkiksi hihnavedon ketjuvedosta jokin hihnavedolle tyypillinen, merkistä ja mallista riippumaton ominaisuus? Käsittääkseni suoraveto on näistä herkin ("nopein")? Vai onko eri vetomalleilla merkittäviä eroja ominaisuuksissa yleisesti? "Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala |
HCW 04.11.2006 01:30:58 | |
---|
Jokaisessa on eri tuntuma. Ketju on ehkä "mekaanisimman" ja jäykimmän tuntuinen, hihna puolestaan pehmeä ja suoraveto melkeinpä silkkiä. Kokeilemalla selviää. "Real musician's know there's is no pot of gold at the end of the rainbow. The satisfaction is in your work" - Bobby Previte |
Jatrno 04.11.2006 01:57:03 | |
---|
Milleniumin tuplat kannattaa unohtaa heti. Itselläni ei ole kokemuksia siitä, mutta hinnasta voi jo päätellä minkälaiset ne on ja sitten mitä nyt on lukenut täältä foorumeilta niiden käytöstä niin ei ole tullut mitää positiivisia kommentteja niistä. Ja tosiaan kannattaa silloin tällöin tarkkailla toria jos löytyis parempii pedaaleit kuin milleniumit. :D |
Gonnagle 06.11.2006 10:25:49 | |
---|
Noiden halvempien milleniumien omistajana voin myöskin allekirjoittaa suurimman osan spekuloinneista. Kyllähän niilläkin ihan hyvin 'paiskoo menemään' paremman puutteessa, mutta kyllä ne tosiaan on melko raskaat ja sitä kautta hitaan tuntuiset. Slve-pedaalin allava oleva tarranauha on kyllä omiaan pitämään pedaalin paikoillaan maton kanssa (en tosin ole monia tuplapedaaleja nähnyt,joten enpä tiedä jos tuo vaikka on ihan yleinenkin ominaisuus) Sanottakoon vielä, että kun vaihdon settiä uusiin Superstaroihin niin oli HP200-sinkussa sen verta parempi tuntuma että jäi millenium-tuplat aika äkkiä nurkkaan pölyttymään. Eli en uskalla kenellekkään kyseistä tuplapedaalia suositella (tietysti jos raskaalla pedaalilla jaksaa kehittää nopeuden huippuunsa ja vielä vähän pidemällä, on vauhti eliminaattoreilla sen jälkeen varmasti päätähuimaavaa ;) ) |
gulfstream650 06.11.2006 11:12:07 | |
---|
Milleniumin tuplat kannattaa unohtaa heti. Itselläni ei ole kokemuksia siitä, mutta hinnasta voi jo päätellä minkälaiset ne on ja sitten mitä nyt on lukenut täältä foorumeilta niiden käytöstä niin ei ole tullut mitää positiivisia kommentteja niistä. Ja tosiaan kannattaa silloin tällöin tarkkailla toria jos löytyis parempii pedaaleit kuin milleniumit. :D Pro-malleja ei kannata todellakaan unohtaa. Svengaa kuin saksanhirvi. |
dumbass 06.11.2006 15:04:19 | |
---|
Kannattaa toki läpytellä ensin sillä yhdellä tuplaiskut kunnolla hanskaan, ennenkuin näitä. Koska silloin kun on kaks pelaadia niin niitä yhden jalan tuplaiskuja ei varmastikkaan tule aktiivisesti käytettyä. Mutta paskathan ne milleniumit oli. Mulla oli ne hieman kalliimmat, 115 e. mitä nuista nyt sanois, tarvitsee kuulosuojaimet jo pelkästään sen kitinän takia jota ilmestyy parin kuukauden soiton jälkeen. Unoha ne, ja säästä niihin p-122 vai mikä onkaan. Ne on varmasti hyvät. Ja mielestäni ei kannata tilata Thomannilta, sillä tinkiminen on hankalaa(?). Jos vain asut jossain lähellä pätevää musiikkiliikettä niin kysy ihmeessä sieltä ensin, saat todennäköisesti halvemmalla. May the force be with you. |
toba 06.11.2006 16:05:58 | |
---|
yamahat on aina kestävät ja luotettavat! |
gulfstream650 06.11.2006 16:08:15 | |
---|
yamahat on aina kestävät ja luotettavat! Tuossa on järkevä ja fiksu lause. Eikä edes maksa paljon. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Youni 06.11.2006 17:25:15 | |
---|
Kannattaa toki läpytellä ensin sillä yhdellä tuplaiskut kunnolla hanskaan, ennenkuin näitä. Koska silloin kun on kaks pelaadia niin niitä yhden jalan tuplaiskuja ei varmastikkaan tule aktiivisesti käytettyä. Tämä riippuu soittajasta. Itse olen opetellut heeltoen tuplien oston jälkeen. Mielummin kun pidän jalkaa haikalla kuin slavella, jos sitä slavea ei välttämättä tarvitse. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Magiz 06.11.2006 23:07:55 | |
---|
Tämä riippuu soittajasta. Itse olen opetellut heeltoen tuplien oston jälkeen. Mielummin kun pidän jalkaa haikalla kuin slavella, jos sitä slavea ei välttämättä tarvitse. ite käyttelen slavea ylipäätään tosi vähän, vaikka olen aikalailla 5 vuotta tuplat omistanut. samat edelleen käytössä, halvat pearlit, p-100. ajavat asiansa edelleen, eivätkä ole mistään kohtaa prakanneet, eivät kitise, natise, pauku, vikise, murise eikä klappaa. itseasiassa ihan hyvät pelit, siihen aikaan kun ostin ne, maksoivat vähän vajaa 200€, nykyään saa jo p-122 samalla hinnalla. kuitenkin eliminaattorit haluaisin, tai vaikkapa yamahat. jospa vaan saisin ensin setin jota niillä paukutella, jos sitten katseltaisi niitä petaaleja.. :) Keep it Fresh |
lkx 07.11.2006 10:33:43 | |
---|
Nyt on torilla jollain myynnissä Tama HP200TW -tuplat. Siitä kannattaa ostaa hyvät pelit pois. Kulkevat myös nimellä Iron Cobra Jr. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |