Aihe: Pantera
1 2 3 4 545 46 47 48 49131 132 133 134 135
Räkkipeli
26.10.2006 12:15:22
Nyt on virallista julkaisupäivää tiedossa:
Heavy Karaoke - Hits of Pantera 8.11 Levy kaupoissa...

http://www.hevikaraoke.fi/v2/newpages/index.php?s=content&p=levyt

Se khyl ostetaan!
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Kanjonit
29.10.2006 22:17:25

Viritelkäähän tv:nne MTV:lle tänään klo 23.
Tunttone
29.10.2006 22:33:30
No jos sää kerta sanot nii hyvä on.
Tuntematon klassikko.
trent
29.10.2006 23:48:08
Viritelkäähän tv:nne MTV:lle tänään klo 23.

Voi prkl, missasin. Näin vaan 5 minuuttia lopusta, nyt ahistaa.
Cocktus
29.10.2006 23:48:20 (muokattu 29.10.2006 23:50:39)

Tuli melkein tippa linssiin tossa dokkarin lopussa. Oli ihan helvetin ahdistavaa katsella toi loppu. Yleensä ei tule tuollaisista jutuista minkäänlaista oloa, mutta nyt olo on sellainen ettei varmana tule unta.

Huomenna soitan tatuoijalle ja se saa hakata muhun CFH-ovaalin mahdollisimman nopeasti.

EDIT: Pari lausetta lisää
Oh, you ironic pop-rock fuck, don't you fuck with metal!
Hirvi
29.10.2006 23:56:54

Voi prkl, missasin. Näin vaan 5 minuuttia lopusta, nyt ahistaa.

-> Youtube
-> "pantera behind the music"

Missasin itsekin MTV:n, mutta eiköhän nämä ole samoja
Svengaan kuin hirvi!
Veikko
29.10.2006 23:57:41
Melko vittumainen kuva jäi Anselmosta. Heikko dokkari hienoimmasta metalliorkesterista koskaan. Jos joskus vielä joku orkesteri pystyy tekemään tuollaiset levyt peräkkäin mitä olivat Cowboys from Hell ja Vulgar Display of Power niin alan kuuntelemaan metallia uudestaan. Nyt paan Vulgarin soimaan.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Räkkipeli
30.10.2006 12:59:46
Oli kyllä nimensä mukaisesti _behind_ the music, eli itse musiikkiin ei niinkään keskitytty.

Nimen omaan! Itse musiikille on eri ohjelmat.. Aika hurja on Panteran timeline. Niin valtavan hieno menestystarina ja äärimmäisen katkeran surullinen tradegia.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
McNulty
30.10.2006 13:07:56
Joo, eniten kyllä hajottaa nähdä Jerry tuossa dokkarissa niin palasina. Siksi en tuota dokkaria loppuun katsonutkaan. Miulla kun on se jemmassa jollekin DVD:lle kärtsättynä. Nähnyt siis olen muutamaan kertaan mutta nyt ei viitsinyt. Tiedän että tulee vain sellainen raivo/suru samaan aikaan. Ei mahda mitään...

Aika menee kovin nopeasti. Tuostakin tapauksesta pari vuotta ihan kohta ja tuntuu että ois tapahtunut eilen, tai viikko sitten.
"I think it moved." -George Costanza
Hetu
31.10.2006 11:32:47

Olisivat voineet ne ammuntavideot jättää kokonaan pois tosta dokumentista...
Alko vaan vituttaan uudestaan koko homma.
Ja Anselmo oli kyllä ihan sekasin haastatteluissa
Lancelot
31.10.2006 11:58:26
Btw, piru ku jostain sais viä kunnon "old school" Pantera paitoja. Kyl jotain näkyy olevan myynnissä mut ne on aika typerän näköisiä..
Abysmal
31.10.2006 15:22:38
Kuinkas Phil nykyään voi? Onko hän tehnyt eron huumeongelmistaan?
samuxul
31.10.2006 15:24:30

Btw, piru ku jostain sais viä kunnon "old school" Pantera paitoja. Kyl jotain näkyy olevan myynnissä mut ne on aika typerän näköisiä..

Itteäki ihmetyttää että miks ne vääntää siitä logosta aina jotai omaa. Sitte niitä kuviaki o joka lähtöön. Sellane paita missä ois levyn kansikuva ja perus Panteran logo ois komee.
mikseristä: Infernal Suicide
beissi man
31.10.2006 15:40:15
Juuri tuli ostettua Cowboys From Hell, Vilgar Display of Power ja The Great Southern Trendkill
Jööhannes
31.10.2006 15:50:29
Juuri tuli ostettua Cowboys From Hell, Vilgar Display of Power ja The Great Southern Trendkill

Suosittelen kuuntelemaan vain kahta ensimäistä, niin saat hyvän mielikuvan Panterasta :) Nöh, kyllähän niitä löytyy ihmisiä joiden mielestä se on hyväkin levy, mutta itselle ei ole ainakaan kolahtanut yhtään.
Groke's Clanin uusi demo julkaistu! Nyt kipin kapin kuuntelemaan sitä -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Dimefield
31.10.2006 16:08:49
Suosittelen kuuntelemaan vain kahta ensimäistä, niin saat hyvän mielikuvan Panterasta :) Nöh, kyllähän niitä löytyy ihmisiä joiden mielestä se on hyväkin levy, mutta itselle ei ole ainakaan kolahtanut yhtään.

Jaa? Itselle kun ei kolahda noi Cowboys From Hell ja Vulgar Display of Power läheskään yhtä täysillä kuin edellä mainittu Trendkill, Drivenistä ja Steelistä nyt puhumattakaan!

Tuosta Behind the Musiikista sen verran, että Rex Brown totesi sen nähtyään jotain tähän tyyliin; "En voi ymmärtää miten noin paljon on saatu paskapuhetta mahtumaan yhteen dokkariin."
Jööhannes
31.10.2006 16:39:01
Jaa? Itselle kun ei kolahda noi Cowboys From Hell ja Vulgar Display of Power läheskään yhtä täysillä kuin edellä mainittu Trendkill, Drivenistä ja Steelistä nyt puhumattakaan!

Kaikki muut Panterat (lukuunottamatta ennen Cowboysiä julkaistuja levyjä, niitä en ole kuullutkaan) mulle kyllä uppoaa, mutta tuo kyseinen levy on sellaista huttua että huhhuh. Noh, en ole kyllä paljoa kuunnellutkaan, ensimäisen kuuntelukerran jälkeen olen nimittäin pitänyt näppini kaukana siitä levystä. Kuka ties jos se vielä joskus aukeaisi.
Groke's Clanin uusi demo julkaistu! Nyt kipin kapin kuuntelemaan sitä -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
L4t3
31.10.2006 16:59:33
Kaikki muut Panterat (lukuunottamatta ennen Cowboysiä julkaistuja levyjä, niitä en ole kuullutkaan) mulle kyllä uppoaa, mutta tuo kyseinen levy on sellaista huttua että huhhuh. Noh, en ole kyllä paljoa kuunnellutkaan, ensimäisen kuuntelukerran jälkeen olen nimittäin pitänyt näppini kaukana siitä levystä. Kuka ties jos se vielä joskus aukeaisi.

No siinähän se ongelman ydin onkin. Itse olin myös joskus sitä mieltä, että trendkill on paska levy. Useamman kuuntelukerran jälkeen levy kolhahti kunnolla ja nykyään nostankin sen ihan tuonne 5 tähden tasolle.
MmMhsmöÖRArghÖrg!! - Hammer smashed face (Cannibal Corpse)
L4t3
31.10.2006 17:13:00
Itteäki ihmetyttää että miks ne vääntää siitä logosta aina jotai omaa. Sitte niitä kuviaki o joka lähtöön. Sellane paita missä ois levyn kansikuva ja perus Panteran logo ois komee.

Näinpä. Itse olen yrittänyt metsästellä ihan perus Vulgar taikka CFH-teemaista Longsleevea. Ei taida enää löytyä, kuin käytettynä.
MmMhsmöÖRArghÖrg!! - Hammer smashed face (Cannibal Corpse)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)