Aihe: Hyvät ja halvat kielet
1 2
Karlsson
29.10.2006 18:06:36
Ite ostelin aikani noita kalliita DR:iä yms kalliimipia ja sit tajusin että ei tässä oo järkee. Hyviähän ne on kyllä ei sitä käy kieltäminen mutta kun itselläni ne hajoavat kyllä melko usein ja sitten ottaa päähän ja reilusti että on maksanut 50e.

Joten.

ROTOSOUND ROTOBASS.

Siinä oli vastaus minulle. Hyvät ja halvat (ei kuitenkaan halvimmat ja huomattavasti paremmat kuin esim. Hartken kielet). Eli noita kannattaa kokeilla.

Mä käytän yleensä joko DR:ää tai Bassboomersia, mutta noi Rotot ei toimi sitten yhtään. Siis mulle.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Rämppy
29.10.2006 22:51:48
Mun mielestä Fender Super Bassia kannattaa kokeilla, jos etsii hinta-laatusuhdetta. Soundi on aika lähellä Ernie Ballin Slinkyä, tatsi miellyttävän silkkinen (ei Boomers-tyyppisen karhea) ja kestävyys ok. Hinnaltaan nuo ovat selvästi Ernie Balleja tai GHSiä halvempia.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Rotgut
29.10.2006 23:20:17
Pitää tuolta Thomannilta varmaan tilata, kunhan jonku sopivan kimppatilauksen saa kasaan. Pääkaupunkiseudun levykauppojen kielitarjonta on kyllä aika huono. Yleensä edustetaan yhtä tai kahta merkkiä ja muuta ei oo, Musamaailmassa Warwick ja DR, Levytukussa D'Addario...
Wilkeson
29.10.2006 23:27:50
Pitää tuolta Thomannilta varmaan tilata, kunhan jonku sopivan kimppatilauksen saa kasaan. Pääkaupunkiseudun levykauppojen kielitarjonta on kyllä aika huono. Yleensä edustetaan yhtä tai kahta merkkiä ja muuta ei oo, Musamaailmassa Warwick ja DR, Levytukussa D'Addario...

Hyvä valinta toi Thomann tilaus.

Ota samal muitaki kielii testiin jos huvitta haeskella.voi löytyy iha uusii ulottuvuuksii!
TommiW.
30.10.2006 08:13:03
Torilla kaks settiä boomersseja halvalla, hyökätkää.
"Mä oon oikeesti vitun rikas, mut vittuillakseni ostan osarilla. Nauran itseni uneen ku myyjä tuhlaa johonkin vanhoihin jalluihin nekin rahat erä erältä." -Sam Other
jarmo vh
30.10.2006 11:19:11
Mun mielestä Fender Super Bassia kannattaa kokeilla, jos etsii hinta-laatusuhdetta. Soundi on aika lähellä Ernie Ballin Slinkyä, tatsi miellyttävän silkkinen (ei Boomers-tyyppisen karhea) ja kestävyys ok. Hinnaltaan nuo ovat selvästi Ernie Balleja tai GHSiä halvempia.

Kannatetaan. Fenderit toimii.
venteri on kitaroitten voorti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)