ch LL 29.10.2006 16:27:14 | |
---|
Heittäkääs jotain ehdotusta HALVASTA äänikortista kannettavalle koneelle! -Sisääntuloja ei tarvisi olla kuin 1-2. -Firewiren kautta toimiva -24 bittinen / 48000 - 96000 kHz |
Antti1 29.10.2006 16:32:54 | |
---|
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
moikki 29.10.2006 16:42:12 | |
---|
Ja mulle. - 4 sissänmenoa - Usb:n kautta toimiva - Suht halpa, jos mahdollista niin alta 250eskoo. Jees jees |
Antti1 29.10.2006 16:46:08 (muokattu 29.10.2006 16:49:01) | |
---|
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
ch LL 29.10.2006 17:06:38 | |
---|
Oikeasti äijät, opetelkaa ite: http://www.thomann.de/gruppe-COXS-0.html?iwid=3 Ei pahalla mutta teillä on ihan yhtäläiset mahdollisuudet selata kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi ja karsia epäsopivat. Sitten vasta kysymään, kun pohjatyö on tehty. Arvasin tän natinan! :) Mitä vittua näillä sivuilla enää nykyään saa kysyä?! Eipä ne kaikki vaihtoehdot sieltä Thomannin sivulta löydy!!! Kiitos kuitenkin tuosta antamastasi linkistä, itsekkin tuota olen jo katsonut tuolta. Vieläkin saisi olla halvempi..Onko kellään tullut vastaan? |
Antti1 29.10.2006 17:10:46 | |
---|
Arvasin tän natinan! :) Mitä vittua näillä sivuilla enää nykyään saa kysyä?! Eihän täällä mitään saa kysyä, totta se on. Tämä olisi ehkä ollut muutenkin enempi tietokonepalstan heiniä. Noi vanhat parrat vaan vetelee herneitä nenuun, kun palsta tukitaan tämmöisillä laitekysymyksillä, jotka ei heitä niin kiinnosta. Toivottavasti nyt kuitenkin löydätte korttinne. Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
moikki 29.10.2006 17:27:45 (muokattu 29.10.2006 17:31:40) | |
---|
Minä oon nuo thomanin äänikortit katsellut kaikki läpi mutta en minä niistä tiedä että mikä on hyvä ja mikä ei. Haullakaan en ole usb äänikorteista kunnon juttua löytänyt, lähinnä vaan kaksi sisäänmenoa omistavista korteista. Edit: Tuolla siis pystyy nauhoittamaan sisään neljää raitaa kerrallaan mitä ehdotit? Hmm, toiminee minun käytössä täydelleen. Jees jees |
Antti1 29.10.2006 17:41:53 | |
---|
Valitettavasti kovin moni muukaan täällä ei ole koittanut n. 200 erilaista äänikorttia systemaattisesti läpi ja tehnyt analyyttisia testejä eri ominaisuuksista. Siten ymmärrät varmaan, että suositukset ovat lähinnä ehdotuksia tutustua laitteisiin oma-alotteisesti. Jos jostain kortista on jollain tietoa, niin sekin on lähinnä vain yksittäistapauksia ja kunnollista vertailukohtaa ei ole. Kommentit käsittelevät lähinnä sen kokoonpanon toimivuutta, eikä välttämättä 150€ luokassa parin inputin äänikortin omistava henkilö osaa sanoa äänenlaadusta juuta tai jaata. Edit: Tuolla siis pystyy nauhoittamaan sisään neljää raitaa kerrallaan mitä ehdotit? Hmm, toiminee minun käytössä täydelleen. Joo, tai sillä pystyy nauhoittamaan oikeastaan kaksi stereoraitaa, joka tarkoittaa neljää monoa. Se vähän riippuu miten haluaa asian ajatella. Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
ch LL 29.10.2006 18:32:50 | |
---|
Valitettavasti kovin moni muukaan täällä ei ole koittanut n. 200 erilaista äänikorttia systemaattisesti läpi ja tehnyt analyyttisia testejä eri ominaisuuksista. Mistäs tiedät? Tämähän juuri selviää kysymällä? ...jos ei ole mielestänsä hyviä esimerkkejä esittää hakemistamme äänikorteista, niin olkoot hiljaa. Ei tehdä näistä jokaisesta otsikosta kymmenen sivun mittaisia paskan jauhanta ketjuja. Ja minua henkilökohtaisesti ei edes kiinnosta kortin laatu, vaan haluaisin löytää vain mahdollisimman halvan. Tulisi yhteen kokeiluun... |
Danko 29.10.2006 19:11:54 | |
---|
Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
ch LL 29.10.2006 19:14:16 (muokattu 29.10.2006 19:55:47) | |
---|
|
|
masterhat 30.10.2006 20:47:17 | |
---|
tuo m-audion firewire audiophile on tosi hyvä kortti, tosin omani myin pois useamman raidan takia Head like a hole |