Joees 29.10.2006 20:09:40 | |
---|
BFG:ssä on oikea meininki mikityksen suhteen. P90 kaulamikkinä monipuolistaa saundimaailmaa kummasti, kun siitä on mahdollista saada yksikelaisen kilinän lisäksi paksumpaakin saundia. Minun ideahan tuo on alunperin, samperin apinat pöllivät. ;) Kauas sulla on tuo mikitys ollut käytössä? Pätevä mikitys meinaan on tuo. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Swan 29.10.2006 20:17:02 | |
---|
Kauas sulla on tuo mikitys ollut käytössä? Pätevä mikitys meinaan on tuo. Viime joulun tienoilla vaihdatin nykyiset mikit, eli Gibson P-94R ja SD '59. |
Paby 29.10.2006 20:33:06 | |
---|
Luulis olevan Swittchcrafti.. ne on osoittautunu sellasiks kun sen yhden neidon vanhempien suihkuverho.. Aika....kestävä! Eli onpa noita katteltu ihan käytössäkin, 70-luvun switchejä, joille ei oo tarvinnu mitään tehdä putsauksen lisäksi, sekä L-switchejä että pitkiä LP:n vipukytkimiä.. ;) Supreme "huolletaan" jakkilevyn kautta, niinku tässä tuli jo ilmi.. Mitenkä muuten kaulamikin piuha. Riittääkö sillä normi pituus jos duunit tehdään tosiaan jakkikolon kautta? Taitaa olla siinäkin supreme-lisä. Itse kyllä ottasin mieluusti vaikka tuollasen LP Custom Plussan, cherry sunburstina, vaikka 90-luvulta. Silverburstikin käynee, jos kansi on nätti. ;) Supreme on vähän supreme, Elegantitkaan ei oo ihan mun makuuni. Tännepäin voi lähettää joko arctic white tai rootbeer LP supremen. Myös emerald burst sg supremeja otetaan vastaan. Kiitos. Ainiin. :-) Christ, what would rock and roll be without feedback? |
fox 29.10.2006 20:51:03 | |
---|
Mitenkä muuten kaulamikin piuha. Riittääkö sillä normi pituus jos duunit tehdään tosiaan jakkikolon kautta? Taitaa olla siinäkin supreme-lisä. Kyä ne varmaan on varautunu tuollaseen juttuun.. :) Onhan ne muutaman vuoden tehny kitaroita, ja siellä on "huippumiehet (top men)" customshopissa.. Toki voi tulla kämmejä, ei se poissuljettua ole. Hra Murphylla on monioita elektroniikkapuolen lakeja myöskin, jotka liittyvät juuri esim. johtojen pituuteen.. Itellä on tuolla yks projekti, johon tuli "ihan hivenen" lyhyt piuha kaulamikille laitettua, kun modasin sen. Voe rähmä. (Spede-imitaatio, huono) |
Paby 29.10.2006 21:02:17 | |
---|
Kyä ne varmaan on varautunu tuollaseen juttuun.. :) Onhan ne muutaman vuoden tehny kitaroita, ja siellä on "huippumiehet (top men)" customshopissa.. Toki voi tulla kämmejä, ei se poissuljettua ole. Hra Murphylla on monioita elektroniikkapuolen lakeja myöskin, jotka liittyvät juuri esim. johtojen pituuteen.. Itellä on tuolla yks projekti, johon tuli "ihan hivenen" lyhyt piuha kaulamikille laitettua, kun modasin sen. Voe rähmä. (Spede-imitaatio, huono) Eiku mietin sitä että jos haluaisi vaihtaa tommoseen supremeen mikit niin tuleeko tosiaan se voe rähmä. Duncanin kaula phat catissa tuntui olevan suoraan pakasta vedettynä vähän niukasti piuhaa. Milliäkään en lyhentänyt, silti teki hiukan tiukkaa. Liekkö tehtaalla sattunu kömmähdys. Christ, what would rock and roll be without feedback? |
fox 29.10.2006 21:05:50 | |
---|
Eiku mietin sitä että jos haluaisi vaihtaa tommoseen supremeen mikit niin tuleeko tosiaan se voe rähmä. Duncanin kaula phat catissa tuntui olevan suoraan pakasta vedettynä vähän niukasti piuhaa. Milliäkään en lyhentänyt, silti teki hiukan tiukkaa. Liekkö tehtaalla sattunu kömmähdys. Tai sitten vaan ovat siirtyneet "säästölinjalle" mikkifirmat, nimittäin ei kauheesti tunnu nykyään tosiaan pelivaroja olevan.. |
Joees 29.10.2006 22:47:59 | |
---|
Viime joulun tienoilla vaihdatin nykyiset mikit, eli Gibson P-94R ja SD '59. Jeh, mulla on tainut olla tuossa ruokankaassa tuo SingleSonic(se P90-tyylinen) ja sit se niitten kaksikelainen siitä lähtien kun tuon ostin. Eli vissiin 5 vuotta taitaa olla. Heh. Hyvin on kokoajan toiminut. Vielä tallamikille puolitus niin toimii aivan ässähyvin. Talla puolitettuna ja kaula yhdessä toimii kuin häkä. Ja se P90-kaulassa on tarpeen tullen puhdasta bluesia. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Swan 29.10.2006 23:02:01 | |
---|
Jeh, mulla on tainut olla tuossa ruokankaassa tuo SingleSonic(se P90-tyylinen) ja sit se niitten kaksikelainen siitä lähtien kun tuon ostin. Eli vissiin 5 vuotta taitaa olla. Heh. Hyvin on kokoajan toiminut. Vielä tallamikille puolitus niin toimii aivan ässähyvin. Talla puolitettuna ja kaula yhdessä toimii kuin häkä. Ja se P90-kaulassa on tarpeen tullen puhdasta bluesia. Kuulostaa makoisalta. Onko se väliasento miten kytketty? Onko perinteiseen H-H-tyyliin vaiko Telecasterin tavoin? Tuo '59 on kaksipiuhainen, niin ilman avaamista sitä ei saa puolitettua. Ei tosin ollut alunperin tarkoituskaan, sillä pitänen Tokaini mahdollisimman yksinkertaisena. Tulevaan Flying V:hen sen sijaan tulee omituisemmat viritykset sitten. :) |
Kuulostaa makoisalta. Onko se väliasento miten kytketty? Onko perinteiseen H-H-tyyliin vaiko Telecasterin tavoin? Tuo '59 on kaksipiuhainen, niin ilman avaamista sitä ei saa puolitettua. Ei tosin ollut alunperin tarkoituskaan, sillä pitänen Tokaini mahdollisimman yksinkertaisena. Tulevaan Flying V:hen sen sijaan tulee omituisemmat viritykset sitten. :) Rehellisesti sanottuna mä en oo aivan varma. Mä en oo koskaan kurkannut tuon pleksin alle. Ja kun mulla on vähän kieroutunut systeemi tuossa muutenkin. Homma hoituu kolmella minikytkimellä. Yksi puolittaa tallan, yksi laittaa kaulamikin päälle ja yksi tallamikin päälle. Se, miten johdot tuolla menee niin ei aavistustakaan. Anna ihan suosiolla muitten hoitaa tuon elektroniikan. Aikoinaan sanoin Juhalle että noin tehdään, ite saat päättää miten teet. Heh. E: Jos eksyt Jkl:ään niin tuu testaa. Kovaa et voi vahvistimen kanssa testata kun seinät on meitin murjussa paperia ja naapurit kiroo. ;-P Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Swan 29.10.2006 23:44:28 | |
---|
Rehellisesti sanottuna mä en oo aivan varma. Mä en oo koskaan kurkannut tuon pleksin alle. Ja kun mulla on vähän kieroutunut systeemi tuossa muutenkin. Homma hoituu kolmella minikytkimellä. Yksi puolittaa tallan, yksi laittaa kaulamikin päälle ja yksi tallamikin päälle. Se, miten johdot tuolla menee niin ei aavistustakaan. Anna ihan suosiolla muitten hoitaa tuon elektroniikan. Aikoinaan sanoin Juhalle että noin tehdään, ite saat päättää miten teet. Heh. E: Jos eksyt Jkl:ään niin tuu testaa. Kovaa et voi vahvistimen kanssa testata kun seinät on meitin murjussa paperia ja naapurit kiroo. ;-P Tutkin vähän specsejä ja Ruokankaan sivujen selostusta, niin taitaapi olla nuo molemmat kytkennät käytössä. Ellen ihan väärin ymmärtänyt, niin samalla kun tallamikin puolittaa, niin vaihe kääntyy tallamikillä sitä nasaalia väliasentosaundia ajatellen. Komia on kyllä peli, ja varmasti komia soittaa. Voi tosin olla, etten yksin Jyväskylässä lähiaikoina liiku, vaikka isoveikka siellä asuukin. Ehkä vielä joskus.. |
burning wee 30.10.2006 15:08:24 | |
---|
Niin siis tuleeko tuo Deluxe taas tuotantoon vai? Sitä tässä on odoteltu, nuo minihumpparit on parasta mitä Gibson on koskaan ulos suoltanut... Just noin ehdottomasti!!!!!!!!!!!!! Only GIBSON is good enough! |
Paby 02.11.2006 22:25:48 | |
---|
Christ, what would rock and roll be without feedback? |
le pargo 03.11.2006 12:02:12 | |
---|
Hinta on kyllä kohtuullinen. Ja kitara tyylikäs - tulee mieleen vanha kulunut nahkatakki. |
Paby 07.11.2006 14:10:09 | |
---|
Christ, what would rock and roll be without feedback? |
Kjukka 07.11.2006 14:35:19 | |
---|
|
McNulty 07.11.2006 14:58:49 | |
---|
Vau. Hintaa tulee luultavasti tuollakin olemaan jonkun verran. Vaikuttaa siltä, että tuo tulee kilpailemaan ESP:n ja LTD:n Eclipse-mallien kanssa. "Serenity Now!" -Frank Costanza |
Kjukka 07.11.2006 15:39:21 | |
---|
Vaikuttaa siltä, että tuo tulee kilpailemaan ESP:n ja LTD:n Eclipse-mallien kanssa. Todennäköisesti. Mutta hintavia ovat nekin :E |
Joees 07.11.2006 15:46:10 | |
---|
Gibson on pukannu ulos uuden sarjan Les Paul Classic Antiquity. Erona perus classiciin on '57-classic mikit ja otelautamerkit on tavallisia valkoisia. http://www.gibson.com/Products/Gibs … ics/Les%20Paul%20Classic%20Antique/ Ei kukaan halua classicia valkosilla otelautamerkeillä. Tai en minä ainakaan. ;-) Classicin voisin hommata ihan vaan niiden vihreiden upotusten takia. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
elbowski 07.11.2006 16:33:16 | |
---|
|
Paby 07.11.2006 16:55:19 | |
---|
Ei kukaan halua classicia valkosilla otelautamerkeillä. Tai en minä ainakaan. ;-) Classicin voisin hommata ihan vaan niiden vihreiden upotusten takia. Tottahan tuo. Classic Customissa vois olla ne ihanat kusenkeltaiset otelautamerkit. Sopisi paremmin tuon kellertävän bindauksen kanssa. Christ, what would rock and roll be without feedback? |