Aihe: Trivium
1 2 3 4 516 17 18 19 2040 41 42 43 44
Ziggy Bubba
28.10.2006 02:06:33 (muokattu 28.10.2006 02:07:21)

Minustakin laulaja kuulostaa uusimmalla ihan Jamesilta Puppets aikoihin. Sävellykset ei nyt kuitenkaan..

Juu ei, eikä laulussakaan ole yhtään samaa äijä-energiaa mitä Jampalla on ollut vuosikaudet. Heafy kuulostaa lähinnä epätoivoisesti Metallican huippuvuosien miehekkyyteen pyrkivältä nuorelta emo-kollilta... Mikäs siinä. Tuntuu putovan "suureen yleisöön" - tavoite saavutettu.
www.mikseri.net/sigkk My musique
Keppis
28.10.2006 09:40:58
Uusimmista en tiä mutta jossain biisissä huuto kuulosti olevan aika lähellä samalla tekniikalla, kun Rainer Nygårdilla. Rainerilla tosin on vähän äiempi ääni.

Itse bändi edustaa minulle kaikkea sitä, mistä en metallimusiikissa pidä.
Luppoaika pidentää elämää. http://www.mikseri.net/fobia
Ronsto
28.10.2006 13:16:16

Rohkenen olla erimieltä muiden kanssa sen verran, että mielestäni Triviumin uusi levy on hyvä.

Triviumin tyyli koki muutoksen hyvään suuntaan ja tulevaisuudessa nämä jannut tulevat tekemään varmasti lisää hyviä levyjä. En tiedä mistä moinen negatiivisuus johtuu näitä nuoria soittajia kohtaan.

Itse levy on ihan hyvää 80-luvun vaikutteista thrash paukutusta. Eli taputukset Triviumin poikien olkapäille ja tsemppiä tulevaisuuteen.

Arvosana 8+
Oot läski.
-jonne-
28.10.2006 19:27:37
Rohkenen olla erimieltä muiden kanssa sen verran, että mielestäni Triviumin uusi levy on hyvä.

Triviumin tyyli koki muutoksen hyvään suuntaan ja tulevaisuudessa nämä jannut tulevat tekemään varmasti lisää hyviä levyjä. En tiedä mistä moinen negatiivisuus johtuu näitä nuoria soittajia kohtaan.

Itse levy on ihan hyvää 80-luvun vaikutteista thrash paukutusta. Eli taputukset Triviumin poikien olkapäille ja tsemppiä tulevaisuuteen.

Arvosana 8+

juurikin näin. onko crusadesta tulossa minkään näköistä erikoisjulkaisua, jossa mm videotaltiointeja tms?? levyn ostin 3 päivää sitten eikä nyt heti jaksais ostaa samaa lättyä ekstrojen vuoksi...
Nieby
28.10.2006 20:21:59
hankin juuri tuon Crusade-levyn ja aion ensi viikolla tutustua bändiin tarkemmin. oikein mukavalta kuulosti nimikkobiisi, kun en muuta vielä ehtinyt kuuntelemaan. kahden viikon päästähän tuo nähdään sitten livenä. aijai.
Speedball
29.10.2006 10:39:38

hankin juuri tuon Crusade-levyn ja aion ensi viikolla tutustua bändiin tarkemmin. oikein mukavalta kuulosti nimikkobiisi, kun en muuta vielä ehtinyt kuuntelemaan. kahden viikon päästähän tuo nähdään sitten livenä. aijai.

Niimpä 2viikkoo enää!!
Kattelin tossa sitä Secret showta mikä oli Crusaden julkasu päivänä nii Heafy on alkanu karjuu mut vähä eri tyylillä. Kun ennen se oli sellast jännää kurkkuääntä mik kuulostaa vähä ku vetäis happee sisään päin nii nyt se on sellast "rääkymistä" vähän niinku tää Bullet For My Valentinen basistin taustalaulu rääkymiset tjtn.
Metal up your ass!!!
elais
29.10.2006 11:20:56
vähän niinku tää Bullet For My Valentinen basistin taustalaulu rääkymiset tjtn.

Tuosta tulikin mieleen että Triviumin basistilla on kauhea taustalaulu. Ei sovi oikein mihinkään biisiin, eikä synkkaa Matthewin ärtsyn huudon kanssa. Onneksi taustalauluista harvoin kuuluu mitään, kun ne mikit on säädetty usein helkkarin pienelle voluumille. Noh, kyllähän tuo sitten nähdään & kuullaan muutaman viikon päästä Tampereella, sitä ennen pitää tosin ostaa Crusadekin. 8)
MV
29.10.2006 11:32:05
Mitään bändin levyjä en omista mutta mitä näitä nyt on kuullut näitä biisejä niin kyllä tämä uuden levyn tyyli miellyttää enemmän korvaa. Pitäisi varmaan lätyskä ostaa.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
fiftie
29.10.2006 11:37:36
speedball pistäs linkkiä
Kreivi_Krappula
29.10.2006 16:44:26
Vanha Trivium rokkaa kyl paremmin. Tää uus oli tosi pettymys, biisit olivat jotenki löysempiä ja kyllä örinä/rääkyminen kuulu tohon poikien juttuun.
Kreikan meri.
Oceancalibra
29.10.2006 18:30:20
Trivium on loistava bändi, uusin lätty on kyllä loistavaa kamaa etenkin Tread the Floods (kertosäe :P)
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
morb
29.10.2006 23:05:56
mistähän sen secret shown mahtais nähdä

ei mistää ku se on secret. vaikee olla kysymättä samaa asiaa monta kertaa.
"Blues isn't about feelin' better, it's about makin' other people feel worse."
-jonne-
29.10.2006 23:16:45
ei mistää ku se on secret. vaikee olla kysymättä samaa asiaa monta kertaa.

hahaha...+
Speedball
30.10.2006 10:02:33

Voi voi kun on vaikeaa....

Filmed at the secret NYC show at the Knitting Factory on 10/11/06.
http://www.youtube.com/profile?user=ScorpiusProduction

Toulla kaikki 7 biisiä mitä joku taltioi.

Löytyy vielä sellanen 20min pätkä missä on covereita:
TÄMÄ PITÄÄ SITTEN LADATA!!

http://www.ninjuu.com/Trivium%20@%20Knitting%20Factory%20Nonsense.wmv
Metal up your ass!!!
Räkkipeli
30.10.2006 11:46:00

Arvosana 8+

Onhan levy itsessään ihan jees, laulu ei vaan oikein iske.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Cocktus
30.10.2006 18:19:18

Jännä juttu kun monet tuntuu kuulevan Metallicaa uudessa Triviumissa. Minun mielestäni Heafyn laulu ole lähelläkään Hetfieldiä eikä musiikissakaan ole mitään muuta yhteistä kuin thrash metal. The Crusade on helvetin hyvä levy mielestäni. Vahvimpia levyjä mitä tänä vuonna on julkaistu. Ascendancy taasen ei uponnut niin hyvin meikäläiseen.
Oh, you ironic pop-rock fuck, don't you fuck with metal!
fiftie
01.11.2006 21:55:18
No ei mustakaan kyllä ainakaan musiikillisesti kuullosta yhtään metallicalta, mut laulullisesti vähän
Speedball
03.11.2006 11:36:01

Nonii tää nyt on tää ikuinen Juupas Eipäs keskustelu Onks se metallican kuulosta.
Mun mielestä vanha Trivium oli ihan Triviumin kuulosta ja tää uus on ihan erilaista mutta ei muistuta metallicaa monestakin syystä. esim soolot ihan erilaiset laulukin erilainen tavaltaan ja lauloiko metallica alussa stemmoja tai siis mitään harmonioita ei. Kyllä tää uuskin kuulostaa triviumilta mutta ei vanhalta kyseiseltä. Mielestäni siis ihan oma tyyli. Ja tämä nyt tulee vannoutunelta Metallica fanilta eli oon nähny miehet kolmeen otteeseen livenä ja lähinnä kill em all - Load levyt on puhkikuluneita että on erittäin vahva käsitys siitä miltä mikin kuulostaa. Huvittavinta tässä kommentissa on se että jatkoin vain Juupas Eipäs Saapas väittelyä mutta so fucking what!
Eli: Eipäs :DD
Metal up your ass!!!
-jonne-
03.11.2006 11:55:03
Nonii tää nyt on tää ikuinen Juupas Eipäs keskustelu Onks se metallican kuulosta.
Mun mielestä vanha Trivium oli ihan Triviumin kuulosta ja tää uus on ihan erilaista mutta ei muistuta metallicaa monestakin syystä. esim soolot ihan erilaiset laulukin erilainen tavaltaan ja lauloiko metallica alussa stemmoja tai siis mitään harmonioita ei. Kyllä tää uuskin kuulostaa triviumilta mutta ei vanhalta kyseiseltä. Mielestäni siis ihan oma tyyli. Ja tämä nyt tulee vannoutunelta Metallica fanilta eli oon nähny miehet kolmeen otteeseen livenä ja lähinnä kill em all - Load levyt on puhkikuluneita että on erittäin vahva käsitys siitä miltä mikin kuulostaa. Huvittavinta tässä kommentissa on se että jatkoin vain Juupas Eipäs Saapas väittelyä mutta so fucking what!
Eli: Eipäs :DD

tää vastaa hyvin pitkälle juuri sitä käsitystä minkä mäkin oon saanu Triviumista. Hyvä ja selventävä kirjoitus..veit ikäänkuin sanat suusta. Amen!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)