Aihe: Kumpi nuppi?
1 2
J.Hollström
29.10.2006 20:33:26
Gallien Krueger Backline 600.
balzary
29.10.2006 20:45:09

Gallien Krueger Backline 600.

Puollan myös vahvasti tätä.
Karlsson
29.10.2006 20:50:10
Noista nupeista itse kyllä kallistun Hartken puolelle, oon tykännyt enemmän siitä vaikka nykyisellään ei taida olla tippaakaan muodissa.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
absqua
29.10.2006 20:57:09
GK.
Perustelut (täysin subjektiiviset tosin):
-parempi soundi
-kevyempi kantaa

Hartken luotettavuudesta olen kuullut paljon huonoa, GK:n en niinkään. Tosin Backline-sarja on niin uutta tuotantoa että niiden kestävyydestä ei ensikäden tietoa paljon vielä olekaan.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
pardy
29.10.2006 22:25:42

GK. Kyllä se on parempi, munsta. Ja se särökin siinä on. Sirkkelihtävä joo, mutta miedommilla asetuksilla varsin käyttökelpoinen. Ja tukevan tuntuinen vaikuttais olevan, lopullisesta kestävyydestä on tosiaan paha sanoa kun on noinkin uusi mullakin se.
poppamies
29.10.2006 22:34:04 (muokattu 29.10.2006 22:38:02)

Ehdottomasti GK

P.S. Sulla on muuten sama avatari kuin Bonhamilla. Ei Hyvä. Bonham on ollut rekisteröitynä since 2002, jäsennumerolla #40.
http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=40
Wilkeson
29.10.2006 22:39:48
GK. Kyllä se on parempi, munsta. Ja se särökin siinä on. Sirkkelihtävä joo, mutta miedommilla asetuksilla varsin käyttökelpoinen. Ja tukevan tuntuinen vaikuttais olevan, lopullisesta kestävyydestä on tosiaan paha sanoa kun on noinkin uusi mullakin se.

GK:lle annan äänen minäkin!
Olin erityisen mielissäni saundista.

Plussaa tulee Saundien ja luotettavuuden kannalta. Ja helppokäyttöinen!

Kestävyydestä tiedän sen verran että yhdelläkään frendil ei oo ollu mitää feeluu ja on soitettu paljon!
faffbey
30.10.2006 08:22:44

Kumpi nuppi minun nyt kannttaisi ottaa. Gallien krueger backline600 vai Hartke 3500a?
Kaappina tulisi olemaan alkuun siis vaan GK Backline 410BLX-II ja myöhemmin ehkä saman sarjan 15 tuumainen. Käyttö olisi reenikämpälle ja pienille keikoille, sekä musiikki laji on punkki/hc ja joskus jtn raskaampaakin tulee mätettyä, joten säröjä tulee ainakin tarvittua.

Äh, jos tuosta paskasta pitää valita niin sitten GK. Mutta suosittelen lämpimästi etsimään käytetyn Peavey Mark III:n tai IV:n. Nämä jenkit kestää ja soundaa paremmalle. Ja saat vielä halvemmalla kuin kummankaan noista kahdesta. Esim. Torillakin silloin tällöin tarjolla, hintahaarukassa 200-300 euroa.

Olen itse joskus omistanut Hartke 3500:n, GK 400RB:n, Peavey Mark III:n, pari Mark IV:sta ja Mark VI:n. Aloitin Peaveystä, hairahduin seuraamaan "trendejä" ja kävin paskat läpi ja palasin takaisin Peaveyyn. No nyt on Ampeg mutta se onkin sitten jo toinen tarina...
Keny
30.10.2006 08:27:32
GK selkeesti.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
munakorva
30.10.2006 10:02:51
Tänään lähtee sitten T-kauppaan tilaus, kun pääsen kotiin. GK on nyt sitte se valinta. Luulis nyt riittävän, kun ensimmäiseksi nupiksi tulee. Ainut miinuspuoli on vaan, että nuppeja tulee sinne vasta 18.11 joten saa vähän odotella.

P.S. Avatar tulee vaihtumaan, kun kotiin pääsen! Ihmettelinkin, kun en tähän mennessä muilla ollut tuota avattarena nähnyt
vanttera
30.10.2006 13:47:57

P.S. Avatar tulee vaihtumaan, kun kotiin pääsen! Ihmettelinkin, kun en tähän mennessä muilla ollut tuota avattarena nähnyt

Hyvä, hämmästyin pahasti kun katoin että Bonssi on ostamassa bassonuppia.
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
Johnny Buzz
30.10.2006 14:12:23

Hyvä, hämmästyin pahasti kun katoin että Bonssi on ostamassa bassonuppia.

Samoin kävi mullekin. Ei piä käyttää muitten avataria. Menee pasmat ihan sekaisin.
beissi man
30.10.2006 22:04:59
Äh, jos tuosta paskasta pitää valita niin sitten GK. Mutta suosittelen lämpimästi etsimään käytetyn Peavey Mark III:n tai IV:n. Nämä jenkit kestää ja soundaa paremmalle. Ja saat vielä halvemmalla kuin kummankaan noista kahdesta. Esim. Torillakin silloin tällöin tarjolla, hintahaarukassa 200-300 euroa.

Olen itse joskus omistanut Hartke 3500:n, GK 400RB:n, Peavey Mark III:n, pari Mark IV:sta ja Mark VI:n. Aloitin Peaveystä, hairahduin seuraamaan "trendejä" ja kävin paskat läpi ja palasin takaisin Peaveyyn. No nyt on Ampeg mutta se onkin sitten jo toinen tarina...

Joo Peaveytä lähtisin itekkin metsästämään. Niitä tuntuu liikkuvan jonkun verran käytettynä. Omastani maksoin huimat 225e
chief
30.10.2006 22:07:40

Peaveyssä miinuksena on paino. Tosin jos se ei haittaa niin mikäs siinä.
"It's the ear, not the gear. "
beissi man
30.10.2006 22:09:53
Onhan sillä kokoa verrattuna esim. kruukeriin mutta saundi kato painaa:D
onde
31.10.2006 00:57:46
Mulla on ollut Peaveyn MKIII, MKIV ja Megabass, sekä Hartken 3500.
Hartken vaihdoin sen takia Megabassiin ku sen soundi meni aivan tukkoseks sen jälkeen ku se oli ollut tunnin päällä. Peavey ei puutunut, mutta kyllä noista romuista GK:n backlinessä on ehdottomasti paras soundi ja kaiken lisäks siinä riittää ääntä.
Enää ei oo mitään noista joten In Memorian kyseisille laitteille.
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
TeB@
05.02.2007 15:23:26
Heitänpäs tehän threadiin...

http://www.thomann.de/fi/gallien_kr … ey_benton_backline_600b410h_set.htm

Tekeeköhän tämmösellä setillä yhtään mitään? Vai pilaako tuo HB täysin GK:n saundit? :)
Nieby
05.02.2007 17:59:28
Puollan myös vahvasti tätä.

minä myös, koska tollanen on just matkalla kotiin.. omia on aina kannatettava! :) kai se on laatutuote..
Nieby
05.02.2007 17:59:58
Heitänpäs tehän threadiin...

http://www.thomann.de/fi/gallien_kr … ey_benton_backline_600b410h_set.htm

Tekeeköhän tämmösellä setillä yhtään mitään? Vai pilaako tuo HB täysin GK:n saundit? :)

ite en ottas riskiä noin halvan kaapin kanssa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)