Aihe: Ampeg-Klubi
1 2 3 4 5 6 7 896 97 98 99 100
sunder
28.10.2006 13:31:40
Ei oo ongelmaa.
En oo just toista kaappia alkamas hommaa. mähä vaa kysyin asiasta!

mikäs vittu sua kyrpii nyt noin paljon!? Ja kuuluu sulle iha helvetisti mitä oon tekemäs!!! Vai???

Ei kai kysymykset oo kiellettyjä tääl? Oisko 1 vaihtoehto mix tää palsta on olemas ni et voi kysyy ja vastailla ja antaa mielipiteitä.

Kuuluu se vissiin niin kauan ku sä täällä asioistas julkisesti kirjottelet.

Mua vaan ihmetytti, ku kaveri hehkuttaa ampeggia ja kun joku sanoo jotain negatiivista omana mielipiteenään niin meet ihan paniikkiin, vaikka sun jutuista saa käsityksen et saundi on kohillaan.

Ja mun ampeggi on vielä kaupan hyllyllä. Toki ois kiva joskus testata mistä se maine on peräisin...

Sori tämä kränääminen, ei ole tarkotus saattaa mitään paskamyrskyä käyntiin.
"tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes
Wilkeson
28.10.2006 15:20:26
Kuuluu se vissiin niin kauan ku sä täällä asioistas julkisesti kirjottelet.

Mua vaan ihmetytti, ku kaveri hehkuttaa ampeggia ja kun joku sanoo jotain negatiivista omana mielipiteenään niin meet ihan paniikkiin, vaikka sun jutuista saa käsityksen et saundi on kohillaan.

Ja mun ampeggi on vielä kaupan hyllyllä. Toki ois kiva joskus testata mistä se maine on peräisin...

Sori tämä kränääminen, ei ole tarkotus saattaa mitään paskamyrskyä käyntiin.

Täähän menee iha paskan jauhamisex koko juttu.
Meet paniikkiin??? en oikee hiffaa mitä meinaat!?

Toki täälä kirjoitellaan julkisesti kysymyksiä,vastauksia ja mielipiteitä.

Saundi on joo kohillaan...ei siin mitään mut 1 kyssäri oli et mikä HLF:än frendix jos haluis. eli mitä porukat suosittelee! Iha normi kysymyksii. Ja toi rantasaunajuttu on tulevaisuuden juttu jos on tullakseen!

Taisit ite laittaa jonkun asteisen negativisen vastauksen mulle! Mistä sitten en jollain tavalla digannu. Ja hermo meni.

Ja se vielä että kun sulla ei kyseistä härpätintä oo ja et oo testannu ni miksi puuttua sitten tähän asiaan.

Mutta joo. Turha mitää myrskyy nostaa.
Ja Kantsii tosiaan testata tuo Ampeg ni kyl selvii sen maine ym.Jos ny sattuu sitten diggaamaan koko Ampegista!
Wilkeson
28.10.2006 15:24:14
Ampegeista suosittelisin nöyrästi hakemaan 8x10:n himaan. HLF kiertoon. Ei se huono ole, muttei paraskaan. Rantis määrää. Et kadu.

Jep.

tämä asia on todellaki tiedossa.On ollu jo aikapäivii sitten! eihä sitä huvikseen hehkuteta!!!! Ja en taatusti kadu!

Mut nyt painetaan tolla mikä on ja katotaan sitte et mitä tilalle ku päivitetään kamoja.Ja luultavasti saunahan se sitten taitaapi olla!
sunder
28.10.2006 15:33:40
Joo, my bad. Poistun...
"tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes
aho
28.10.2006 19:57:33
Rantis määrää kaapin paikan, kun on ite se kaappi... heh.

kun kokemuksia jaetaan, niin olisiko kellään kokemuksia vaihtoehtoisesti ampegin kaappiyhdistelmästä 2x10 ja 1x15? 1x15:sen saundiin oon jo rakastunut kun tummasta ja lämpimästä soundista tykkään. Haluaisin kuitenkin hieman napakkuutta lisää ja 2x10 ois varmaan hyvä vaihtoehto siihen?!?!

Ei oo tämä yhdistelmä vielä tässä klubissa tullu vastaan, mutta joillain varmaan kokemuksia kuitenkin löytyy... Jukkis Kiviniemellä oon tainnu ko. setin nähä, mutta hän ei taida tänne kirjootella.
Minimum effort/Maximum gain.
Wilkeson
28.10.2006 20:43:19 (muokattu 28.10.2006 20:50:45)

kun kokemuksia jaetaan, niin olisiko kellään kokemuksia vaihtoehtoisesti ampegin kaappiyhdistelmästä 2x10 ja 1x15? 1x15:sen saundiin oon jo rakastunut kun tummasta ja lämpimästä soundista tykkään. Haluaisin kuitenkin hieman napakkuutta lisää ja 2x10 ois varmaan hyvä vaihtoehto siihen?!?!

Ei oo tämä yhdistelmä vielä tässä klubissa tullu vastaan, mutta joillain varmaan kokemuksia kuitenkin löytyy... Jukkis Kiviniemellä oon tainnu ko. setin nähä, mutta hän ei taida tänne kirjootella.

Moi.
Mä oon kuullu et toi on iha toimiva juttu.
en täältä palstalta vaan tuolta maailmalta ja oon kuullu muutaman vedon tollasella läjällä!

Sekä sama homma 1x15 ja siinä kaverina 4x10 on hyvä yhdistelmä. tai oli mun korvaan kun taas kerran kuuntelin.
nuo 10 tuumaset tuo pikkasen sitä napakkuutta lisää kyllä varmasti 15 tuumasen rinnalle.

Ja nuppina oli molemmissa SVT ajamassa asiaa! (ellen sit iha persesilmällä kattonu päin helvettiä)
1x15 + 4x10 vedos oli 5 kielinen basso ja iha selkeesti ja napakasti se sieltä tuuttas.

sen enempää en pysty sanoo tosta,omaa kokemusta ei oo mutta tän verran on mitä kirjotin!
rijopu
28.10.2006 21:11:47

Mä soittelin eräällä treeniksellä Ampegin 15" ja 2x10" kaappiyhdistelmällä ja tykkäsin kovasti soundista. Tummuuta ja napakkuutta samassa paketissa ja pillin kautta sai peukkuunkin napsua.
Wilkeson
28.10.2006 22:45:09
Mä soittelin eräällä treeniksellä Ampegin 15" ja 2x10" kaappiyhdistelmällä ja tykkäsin kovasti soundista. Tummuuta ja napakkuutta samassa paketissa ja pillin kautta sai peukkuunkin napsua.

Iha just niinku mäki kuulin.Ja tos just kerroin. Mageet alapäät ja napakka saundi!

Eli toimii!!

Mikä sul oli nuppina siinä? Mielenkiinnosta kysäsen!
aho
29.10.2006 09:00:52 (muokattu 29.10.2006 09:06:39)
Mikä sul oli nuppina siinä? Mielenkiinnosta kysäsen!

Kirjotinkin tuossa pari sivua taaksepäin, eli ampegin b-25b. Se on vanaha 50 wattinen putkilousku. Toisena vaihtoehtona on trace-elliotin stereo pääte ja SansAmpin Bassdriver DI etusena. SVT on tulevaisuuden tavoitetila, mutta 2x10 kaappi on hankinnassa heti joulun jälkeen. Eli pala palalta mennään kohti "unelmaa" ;)

Pikkunuppi toimii tosi makeesti ton 1x15 kanssa, etenkin nauhoitustilanteissa ja pikku klubikeikoilla.
Minimum effort/Maximum gain.
Wilkeson
29.10.2006 10:45:13
SVT on tulevaisuuden tavoitetila, mutta 2x10 kaappi on hankinnassa heti joulun jälkeen. Eli pala palalta mennään kohti "unelmaa" ;)

Pikkunuppi toimii tosi makeesti ton 1x15 kanssa, etenkin nauhoitustilanteissa ja pikku klubikeikoilla.

Jep Jep.

toimii varmasti pikku baari ja klubikeikoilla ja loppujen lopux voihan sen vaik mikittää ja lyödä PA:han ni varmasti mökää riittää ku vääntää sieltä volaa!

Siinähän on sit välimalli SVT:stä tuo V-4BH
Siin ois sit 100 W putkee...jonka jo tiesitkin!
Ja erittäin kovin kehuttu peli ja hintakaan ei oo mun mielestä paha!

Onhan noita vaihtoehtoja vaik mitä mut jos Ampegeista puhutaan ni mul ois vaan muutama vaihtoehto! Ehkä loppupeleis sit vaa 2.
Teijo K.
29.10.2006 11:13:57

Kirjotinkin tuossa pari sivua taaksepäin, eli ampegin b-25b. Se on vanaha 50 wattinen putkilousku. Toisena vaihtoehtona on trace-elliotin stereo pääte ja SansAmpin Bassdriver DI etusena. SVT on tulevaisuuden tavoitetila, mutta 2x10 kaappi on hankinnassa heti joulun jälkeen. Eli pala palalta mennään kohti "unelmaa" ;)

Harva Ampeggi kiinnostaa, mutta tuollaista b-25b:tä olisi kiva joskus päästä testailemaan. Toinen mikä on hieno on se vanha fliptop putkicombo, mikä nyt olikaan mallinimenään en muista.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Wilkeson
29.10.2006 11:33:11
Harva Ampeggi kiinnostaa, mutta tuollaista b-25b:tä olisi kiva joskus päästä testailemaan. Toinen mikä on hieno on se vanha fliptop putkicombo, mikä nyt olikaan mallinimenään en muista.

Oisko noist saatavilla tänne kuvia? tai saako googlettamalla?

tosta b-25b:stä ja tosta Fliptopista.

Never ever heard about that fliptop
Karlsson
29.10.2006 11:38:53
Oisko noist saatavilla tänne kuvia? tai saako googlettamalla?

tosta b-25b:stä ja tosta Fliptopista.

Never ever heard about that fliptop

http://www.andrewsamplab.com/Amp%20Photo%20Gallery/B-15n_flip_top.htm
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Wilkeson
29.10.2006 11:52:30
http://www.andrewsamplab.com/Amp%20Photo%20Gallery/B-15n_flip_top.htm

Aika hämy!!

todella vintage!

Paljos tos oli tehoo?
Karlsson
29.10.2006 11:56:49
Aika hämy!!

todella vintage!

Paljos tos oli tehoo?

100W tais olla. Nimihän tulee siitä, että tuon vahvistinosan saa käännettyä tonne kaapin sisään piiloon roudausta varten.
hemmo
29.10.2006 11:57:57

100W tais olla. Nimihän tulee siitä, että tuon vahvistinosan saa käännettyä tonne kaapin sisään piiloon roudausta varten.

Ne vanhemmat paremmat oli pienitehoisempia, noin 30-50 W malleja.
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti"
Teijo K.
29.10.2006 11:58:32

Aika hämy!!

todella vintage!

Paljos tos oli tehoo?

100w täysputkikone käsittääkseni. Ulkonäkö säväyttää kovasti ja tuo piilotettavan va77arin idea. Soundit on täysi arvoitus, kun en ole päässyt kokeilemaan ikinä. Kovasti kehuvat, mutta moni laite mitä on kovasti kehuttu ei miuta ole kuitenkaan säväyttänyt.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Karlsson
29.10.2006 11:58:39
Ne vanhemmat paremmat oli pienitehoisempia, noin 30-50 W malleja.

Just just, menivät pilaamaan senki sitte.
Karlsson
29.10.2006 12:00:21
100w täysputkikone käsittääkseni. Ulkonäkö säväyttää kovasti ja tuo piilotettavan va77arin idea. Soundit on täysi arvoitus, kun en ole päässyt kokeilemaan ikinä. Kovasti kehuvat, mutta moni laite mitä on kovasti kehuttu ei miuta ole kuitenkaan säväyttänyt.

Tohon fliptoppiin liittyy semmonen, että monasti mainitaan James Jamerson soundin yhteydessä tuo. Jamerson kuitenkin tais soittaa suoraan linjaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)