Aihe: Von Hertzen Brothers
1 2 3 4 516 17 18 19 2041 42 43 44 45
Tympee Huttunen
26.10.2006 12:47:08
eilinen turun keikka oli todella kova. setti taisi olla n. 15 biisiä pitkä. muutama biisi kuten "hush hush" ja "endlessly" olisi mielestäni voinut jäädä kuitenkin pois listalta, jotta setti olisi ollut ehjempi. mutta hyvin poijjaat hoitivat homman kotiin.

Kova keikka tosiaan oli, vaikka pari teknistä ja fyysistä ongelmaa taisi tulla:)

Soitto sujui todella hyvin. Joku rumpalista on valittanut ja näemmä täysin turhaan. Se ei ole rumpalin vika, jos joku yleisöstä_ei_vaan_tajua.

Biisejä tuli kyllä paljon. Itsekin olen sitä mieltä, että pari biisiä olisi melkein voinut tiputtaa pois. Keikan loppupuolella keskityttiin ehkä liikaakin hitaampiin kappaleisiin.

Mikä se basso oikein oli? Joku hollow body? Tajuttoman hyvä soundi.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Royal Banzai
26.10.2006 14:32:15
Mikä se basso oikein oli? Joku hollow body? Tajuttoman hyvä soundi.

DeArmond Starfire, uudempi kopio Guildin Starfirestä. Ko. mallilla pompsutteli aikoinaan myös Jack Casady. Hyvä soundi, otaksun. Hyvältä näyttää, jos ei muuta.
mullet3000
26.10.2006 17:57:16
Mitäs tuo muuten tarkoittaa kun Tiketin sivuilla lukee Von Hertzen Brothers, Nuori Robert, niin siellä on siis lämppärinä Palomäen Rooperttia? Mihinköhän aikaan alkaa soitto?

Robertin Myspacessa lukee että klo 10:15. Veljeksistä en tiedä.
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel
Wahi
26.10.2006 18:23:14
Robertin Myspacessa lukee että klo 10:15. Veljeksistä en tiedä.

Juu, sain jo vastauksen tuohon kysymykseen. Varmaan sitten semmonen about tunnin setti Robertilla?
Folcce
26.10.2006 18:46:55
"endlessly" olisi mielestäni voinut jäädä kuitenkin pois listalta, jotta setti olisi ollut ehjempi. mutta hyvin poijjaat hoitivat homman kotiin.

Ei sitä pois ikinä. Suosikkibiisini Approachilta. Ja mahtavalta kuulosti myös eilen Turussa. Time and You oli silti eilisen parasta antia.

Tänään vielä Tavastialle. Toivottavasti ei tule ihan identtistä settiä.. Onkohan muuten taas Atomic Swingin valot käytössä kuten viimeksi?
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
Wahi
26.10.2006 20:20:32
Endlessly on ihan mahtava biisi. Ei sitä pois missään tapauksessa.
slapvete
27.10.2006 02:09:09
Tavastian-keikka toimi kuin syanidi sukujuhlissa. Kunnon show ja hienoa soitantaa.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
Todenpuhuja
27.10.2006 02:24:11 (muokattu 28.10.2006 15:58:28)
Kopioinpa tännekin nyt tämän kirjoitukseni äskeisestä Tavastian keikasta...

Huh, juuri palasin keikalta ja päätin vielä vaivautua vuodattamaan tuntojani heti näin tuoreeltaan keikan jäljiltä. :) Hyvinhän pojat jälleen vetivät, vaikka tällä kertaa tuli itse keskityttyä lähinnä keikan tallentamiseen videokameralla, eikä niinkään fiilistelyyn. Mukavaa oli kuitenkin katsoa keikka sieltä ylätasanteeltakin vähän rauhallisemmin mielin. Äijät olivat jälleen energisiä ja lavadynamiikka toimi. Erityisesti Kaakkuri oli aikamoisissa liekeissä paukutellen rumpujaan melkoista vauhtia. Ja se Kaakkuri-kuva bassorummun etupleksissä? :D Kenen lien idea ollut, mutta herätti kyllä minussa suurta hilpeyttä ennen keikkaa. Hyvin näytti Tavastia muutenkin täytetyltä, enkä tosissaan olisi halunnut enää mennä kameran kanssa änkemään sinne pahimpaan ruuhkakeskittymään alas. Onni oli myös se, että loppuunmyydystä keikasta huolimatta sain yhden Tavastia-tuttavan kautta järkättyä itselle ja kaverilleni vipit sinne, vaikka poke meidät meinasikin laittaa maksamaan väärän informaation vuoksi. :P No pääasia, että hyvä meininki korvasi tuon alkuhässäkän. Huomenna sitten näkee, että millaista videota sain kuvattua. Kuvanlaadullisesti sen pitäisi olla oikein passelia, mutta äänien kanssa voi olla jotain ongelmia, kun ei tosissaan mitään mikkiä ollut ylimääräisenä mukana. Jees, no kirjoittelin tuossa ylös biisilistankin, jos jotakuta vaikka sattuu kiinnostamaan. Veikkaanpa, että aika samanlaisella mennään huomennakin. :wink: :

Disciple of the sun
River
In your arms
Brother
I gave up
Dreamworld
Let thy will be done
Nothing left
Devil of a girl
Endlessly
Hush hush
Time and you
Kiss a wish
After all

Beside you
Experience
Open water stormy weather

Elikäs kokonaiset 17 biisiä kuultiin, ja mittaa keikalla oli noin 1h ja 36min. Aika passelinpituinen kyllä, kun eihän tuota materiaaliakaan ole kuin kahdelta levyltä soitettavaksi. Ainahan sitä mielellään lisää kuulisi, mutta yleisö oli paikoin sen verta jäissä, ettei sellaista olisi välttämättä ansainnutkaan.

Kuriositeettina voitaneen mainita, että olihan paikalle raahautunut taas melkoinen joukko muusikoita. Rasmuksen ihQpoitZuihin törmäsin (valitettavasti) jo pihalla, Ultra Brasta ja Scandinavian music groupista tutut Melasniemi ja Lehtinen olivat edellisen Tavastia-keikan tapaan myöskin katsomassa, ja keikan loputtua bongasin Apocalyptcan Eicca Toppisen ja Sami "Kuoppis" Kuoppamäen, jonka kanssa tuli vaihdettua jopa muutama sananen.
"Peace, love & Kingston Wall!"
Herba
28.10.2006 02:15:05 (muokattu 28.10.2006 02:15:54)
Olipa loistava keikka tavastialla äskettäin, paljon parempi kun odotin. mittaa keikalla oli noin 1h ja 36min. Aika tarkkaan minuutilleen noin tänäänkin. Energisyyttä oli veljeksillä vaikka muille jakaa ja on ne uudestaan nähtävä heti kun mahdollista.

e. + 1 sana.
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
Roberto
28.10.2006 03:46:20

Rasmuksen ihQpoitZuihin törmäsin (valitettavasti) jo pihalla,

Noniin... valittelut lienee melko yksipuolisia kuitenkin.
nikomati
28.10.2006 12:46:14

Disciple of the sun
River
In your arms
Brother
I gave up
Immortal life
Let thy will be done
Nothing left
Devil of a girl
Endlessly
Hush hush
Time and you
Kiss a wish
After all

Beside you
Experience
Open water stormy weather

identtinen biisilista turun keikallakin.
koskaan ei voi olla liian gay
Tympee Huttunen
28.10.2006 14:25:53
Jos jostain moittimista pitää keikalta löytää, niin ne kirkkaat spotit takaseinällä olivat kyllä liian kirkkaita. Mulla voi olla kyllä silmissäkin vikaa, mutta aina niiden loistaessa tuntui silmissä pahalta.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Wahi
28.10.2006 14:50:11
Hehe, joo ne oli aika kirkkaat.
HarriP
28.10.2006 19:39:02

Nuori Robert, sun musa toimi erinomaisesti, kiitos hyvästä keikasta.

Joo ja vhb ei ollut huono sekään - en ollut kuullut etukäteen kun sen yhden hittibiisin, mutta kyllä biisien ja soiton laadusta kertoo se, että ne toimivat ensikuulemalta. Tiukka meno kaiken kaikkiaan.
Wahi
28.10.2006 20:05:12
Harmi vaan kun ei oikeen saanut mitään selvää Nuoresta Robertista kun yleisö vaan hölisi niin kovaa. Basso kyllä kuulu.
Roberto
28.10.2006 21:31:13

Nuori Robert, sun musa toimi erinomaisesti, kiitos hyvästä keikasta.

Joo ja vhb ei ollut huono sekään - en ollut kuullut etukäteen kun sen yhden hittibiisin, mutta kyllä biisien ja soiton laadusta kertoo se, että ne toimivat ensikuulemalta. Tiukka meno kaiken kaikkiaan.

Kiitokset! Oli tosiaan hieman eriskummallinen tilanne ku soittaa Tavastialla hiljempaa ku jengit pölisee :)
jjylli
28.10.2006 23:21:51
Kiitokset! Oli tosiaan hieman eriskummallinen tilanne ku soittaa Tavastialla hiljempaa ku jengit pölisee :)

sori en päässy. ens kerralla mä tuun huutaan niin ettet sä kuule edes monitoristas mitään. ehkä..
Herba
29.10.2006 00:01:52
Spotit oli kyllä juu kirkkaat varsinkin kun katteli keikkaa sieltä ylhäältä.

Harmi vaan kun ei oikeen saanut mitään selvää Nuoresta Robertista kun yleisö vaan hölisi niin kovaa. Basso kyllä kuulu.

Ei ehkä oo se parven perimmäinen nurkkapöytä paras mahdollinen paikka saundien puolesta..
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
Roberto
29.10.2006 00:19:04

sori en päässy. ens kerralla mä tuun huutaan niin ettet sä kuule edes monitoristas mitään. ehkä..

Hoho! Ei mul ollu mitn monitoria :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)