ilopertti 25.10.2006 19:55:27 | |
---|
3p jucciz 3p pande |
WanhaWetäjä 26.10.2006 17:35:13 | |
---|
`Myrksyä odotellessa...taitaa jäädä äänestys väliin ;-/ Ei näissä laivan koneisso ole ääntä!No.täytyy huomenna tutkailla asiaa,Ilmotan sitten voinko kuunnella nuo vai en...en vaan saatans kerennyt ennen reissuun lähtöä! Ostan Casion kun täytän 50v... |
willie 27.10.2006 20:08:54 | |
---|
`Myrksyä odotellessa...taitaa jäädä äänestys väliin ;-/ Tuhannen markan tupee lähti taivaan tuuliin juuri kun oli tarttumassa Töölöntorin handelin ripaan.. :) Mutta itse skabaan : 38 + 1 vetoa arvioitavana ja 6 pojoa annettavana. Tämä ei oikein toimi: "enemmän paremmat saavat paljon pisteitä, kun taas vähemmän paremmat jäävät jopa pisteittä". Kun skabaan osallistujia on näinkin runsaasti, olisiko syytä tarkistaa pisteiden jakoa ? Jos vaikka 6 ahkerinta skabaan osallistujaa viimisen vuoden aikana työryhmänä hieman säätäisivät sääntöjä ? Ei siis 6 eniten voittanutta viimeisen vuoden aikana, vaan vanhat kehäraakit :) -- Niin hyvä kun tuo MadMattin pohja onkin, on se basistin korvillakin rankkaa kuunnella 39 kertaa tuo rumpujen sisääntulo ja sitä seuraava vaihteleva kitkutus by jokainen osallistuja :) Yks vaihtoehto olisi välikarsinnat, mutta se menee liian vaikeaksi.. Tällaisia ajatuksia teitä kuunnellessa, HÖRPS ja LURPS ! Bassoa vuodesta 1972. |
joopa joo. äänestys innokkus näyttää laimealta enkä yhtään ihmettele miksi. Itse tuli skaban edetessä aina kuuneltua uusia osallistujia ja niin se homma vielä etenikin suht mukavasti mutta sitten kun aloin valitsemaan pistesijoja ja kuuntelemaan uudestaan ja jotain vielä useampaan kertaan alkoi homma mullakin tökkiä. enpä usko että moni jaksaa ruveta tuota aloitussivun koko osallistujarivistöä vapaaehtoisesti läpi kuuntelemaan. Pisteitä saisi jokatapauksessa olla enemmän sekin helpottaisi urakkaa. Kokeneemmat skabaajat voisivat tosiaan ideoida ainakin pisteytyksiä. Koko systeemi pitäisi mielestäni kuitenkin pitää mahdollisimman simppelinä. HÖRPS |
apenaattori 27.10.2006 21:03:30 | |
---|
Oma äänestykseni on tulossa vielä. Kyllä nuo nyt vielä kuuntelee, taustojen pituuksia kuitenkin voisi lyhentää. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Krice 27.10.2006 21:16:30 | |
---|
taustojen pituuksia kuitenkin voisi lyhentää. Minuutin verran voisi olla ihan hyvä. +/- 10 sek. Äänet: Jucciz 3p Ambitus 3p |
willie 27.10.2006 21:25:32 | |
---|
Koko systeemi pitäisi mielestäni kuitenkin pitää mahdollisimman simppelinä. HÖRPS Juuri näin, simppelinä. Mikäli äänestysproseduuri tehdään turhan monimutkaiseksi niin se vaan vähentää äänestäjien lukumäärää. GLUTT.. Bassoa vuodesta 1972. |
Kuha 27.10.2006 21:42:24 | |
---|
3p, stratomaster 2p, apenaattori 1p, E.Q Muistakaa venytellä. |
Pande 27.10.2006 21:46:20 | |
---|
Joo **korostan taas itseäni ja haen huomiota ja ilmoitan että** olen parhaillaan kuuntelemasa näitä sooloja ja pisteytän tälläkertaa jokaisen soolon 5:ssä kategoriassa pistein 1-10. Kategoriat: ideat, fiilis, tatsi, tekniikka, soundi. En tiedä vielä laitanko niitä näkyville, vastaanotto ei olis välttämättä kaikilta osin lämmin... Pisteet jokatapauksessa tulossa kohta. :P "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Les Partisans de la Grotte Pompeux #5 |
oiva tumpeloinen 27.10.2006 21:54:22 | |
---|
Joo **korostan taas itseäni ja haen huomiota ja ilmoitan että** olen parhaillaan kuuntelemasa näitä sooloja ja pisteytän tälläkertaa jokaisen soolon 5:ssä kategoriassa pistein 1-10. Kategoriat: ideat, fiilis, tatsi, tekniikka, soundi. En tiedä vielä laitanko niitä näkyville, vastaanotto ei olis välttämättä kaikilta osin lämmin... En ole itse osaa ottamassa, mutta jos jaksaa sen kaiken kirjoittaa, niin totta kai se pitää laittaa. Jokainen osallistuja kuitenkin tietää saavansa arvosteluja omasta soitostaan. Kunnolla annetusta palautteesta on enemmänkin hyötyä kuin haittaa. Jos siihen ei osaa suhtautua, niin mielestäni on parempi jättää osallistuminen kisaan väliin (kuten itse teen) kuin ottaa pultteja totuudesta. Bring it on....... |
Pande 27.10.2006 22:43:05 (muokattu 27.10.2006 23:22:04) | |
---|
Itsekorostukseni jatkuu uuden postauksen merkeissä: Oivalla oivia pointteja, mutta enpä silti laita tarkemmin pisteitä näkyville, rupeisitte vaan vihaamaan mua :P (eikä siitä taas ole mulle mitään iloa tahi hyötyä) Subjektiivisia "arvosanoja" tietysti jokainen muutenkin. Koska kaikensortin ylisanat ovat sanavarastossani nyt vähissä, ja samoin innostus uusien sorvaamiseen, niin kirjotan vain yhteispistemäärän jokaiselta yli 31 pistettä saaneelta (maksimi 50): 42 - EQ 42 - Jucciz 42 - Mazah 42 - Stratomaster 42 - Velsa 41 - Ambitus 41 - Imper 41 - Touhis 41 - Sulevi 41 - Wanhavetäjä 40 - Juki68 40 - Kinnunen 40 - Kuha 39 - Karik 39 - Ninos 38 - DrLecter 38 - Mustikkamuffinssi 38 - Arkkikansleri 37 - BigPapa 37 - Krice 37 - Pipuli 37 - Madmatt 36 - Kampela77 36 - Anselmi83 35 - Ilopertti 35 - pes123123 35 - Samuello 34 - Apenaattori 32 - Janik 3kpl 31p 1kpl 30p 2kpl 27p 1kpl 24p Ainoan kympin arvosanan sai Ambitus (muihin osallistujiin verrattuna) ylivertaisesta tekniikasta (tai oikeammin tässätapauksessa lähinnä nopeudesta - useinhan, kuten tässä, nuo kaksi asiaa sekoitetaan). Tatsista minulta 9:n saivat: Mazah, Stratomaster, Velsa, Ilopertti (lähinnä erittäin hyvän vibraton ansioista) ja Kinnunen. Tekniikasta ei kukaan, Fiiliksestä (mitä se nyt sitten milloinkin tarkoittaakaan): Mazah, Velsa, EQ, Touhis, Sulevi, Wanhavetäjä ja Bigpapa. Ideoista ja/tai monipuolisuudesta: Stratomaster, Jucciz ja Pipuli. Soundista Jucciz, EQ ja Imper. Eli äänestyksessä pisteytän (edellistäkin subjektiivisemmin ja paikoin jopa ei-musiikillisin syin) näin: 1p - EQ 1p - Mazah 1p - Stratomaster 1p - Velsa 1p - Ambitus 1p - Imper Touhis, Sulevi, Jucciz ja Wanhavetäjä lähes pisteillä. "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
Les Partisans de la Grotte Pompeux #5 |
sulevi 28.10.2006 00:24:14 | |
---|
Minä haluaisin myös korostaa sitä seikkaa, että omat arvostelut olivat täysin subjektiivisia mielipiteitä ja periaatteessa niitä oli turha laittaa kaikkien pällisteltäviksi, varsinkin kun olen moukka ja unohdin että tarkoitus oli kaikille laittaa myös positiivista palautetta. Lisäksi ärsytti se että kun myöhemmin luin stratomasterin arvioita sooloista niin huomasin että osa niistä oli täysin samanlaisia kuin omani sanamuotoja myöden, vaikka en ollut niitä lukenut metriäkään ennen omien arvioiden kirjoittamista. |
oiva tumpeloinen 28.10.2006 00:32:48 | |
---|
Minä haluaisin myös korostaa sitä seikkaa, että omat arvostelut olivat täysin subjektiivisia mielipiteitä ja periaatteessa niitä oli turha laittaa kaikkien pällisteltäviksi, varsinkin kun olen moukka ja unohdin että tarkoitus oli kaikille laittaa myös positiivista palautetta. Lisäksi ärsytti se että kun myöhemmin luin stratomasterin arvioita sooloista niin huomasin että osa niistä oli täysin samanlaisia kuin omani sanamuotoja myöden, vaikka en ollut niitä lukenut metriäkään ennen omien arvioiden kirjoittamista. EIEIEIEIEIEIEIEI!!!!!!! Nyt hukkuu koko arvostelun periaate. Yhtä hyvin voidaan jättää koko koko arvostelu pois ja antaa pelkästään pisteitä, jos ei mielipiteitä saa kertoa. Jos kaiken arvostelun pitää olla positiivista, niin koko sen idea on päin p**settä. Rakentava kritiikki opettaa eniten, tosin se pitää esittää oikein.... |
sulevi 28.10.2006 00:39:59 | |
---|
Itse olen myös valmis ottamaan vastaan millaista kritiikkiä tahansa mutta silti tulee huono omatunto jos ei olekaan osannut sitten esittää omia mielipiteitä niin "oikein". |
John Titor 28.10.2006 01:32:55 | |
---|
Ainoan kympin arvosanan sai Ambitus (muihin osallistujiin verrattuna) ylivertaisesta tekniikasta (tai oikeammin tässätapauksessa lähinnä nopeudesta Tää on Ambitukselle suurin kohteliaisuus;) Mihin muuhun sitä tekniikkaa muka tarvii, prkl! Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
Imper 28.10.2006 04:44:34 (muokattu 28.10.2006 04:52:14) | |
---|
Tää on Ambitukselle suurin kohteliaisuus;) Mihin muuhun sitä tekniikkaa muka tarvii, prkl! Öö, ootko tosiaan sitä mieltä, että tekniikka = soitettujen nuottien määrä/nopeus? Ettäkö timellä, vibratolla tai bendeillä ei oo mitään tekemistä tekniikan kanssa? HALOO? Soittaminen on muutakin kun tiluttamista, vaikka täällä osa siihen suuntaan ihanteita yrittääkin viedä. EDIT: ei sillä, etteikö ambituksella olisi noi mainitsemani asiat kohdallaan, mutta kyllä sitä tekniikkaa muuhunkin tarvitaan. Hyvältä kuulostaminenhan se pääasia tässä soitossa kai on? Mutta ei se kaahaus tee soitosta oletuksena sen parempaa kuin hidas soitto. Everyone is a per-son |
John Titor 28.10.2006 11:51:07 (muokattu 28.10.2006 11:51:28) | |
---|
Öö, ootko tosiaan sitä mieltä, että tekniikka = soitettujen nuottien määrä/nopeus? Ettäkö timellä, vibratolla tai bendeillä ei oo mitään tekemistä tekniikan kanssa? HALOO? Soittaminen on muutakin kun tiluttamista, vaikka täällä osa siihen suuntaan ihanteita yrittääkin viedä. EDIT: ei sillä, etteikö ambituksella olisi noi mainitsemani asiat kohdallaan, mutta kyllä sitä tekniikkaa muuhunkin tarvitaan. Hyvältä kuulostaminenhan se pääasia tässä soitossa kai on? Mutta ei se kaahaus tee soitosta oletuksena sen parempaa kuin hidas soitto. Öö, mietipä sitä;) Lisää nuotteja vaan. Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
BigPapa 28.10.2006 11:53:52 (muokattu 28.10.2006 11:57:24) | |
---|
Katos vaan pari päivää sitten tuli vuosi täyteen M.Nettiä. Vaan eipä se tähän kuulu mitenkään. Ite annoin Ambitukselle pisteen maltista ja hitaista äänistä...; / Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
John Titor 28.10.2006 12:25:57 (muokattu 28.10.2006 12:26:57) | |
---|
Ambitus 3p (tää on niinku niin hyvä veto lukuunottamatta niitä dimejä) Stratomaster 1p Wanhawetäjä 1p Kunniapiste (1p) Suleville. Erittäin selkeää, harkittua soittoa ja järkevää tekstiä. Röyhkeyttä vaan peliin ja pientä saundien hiomista niin kyllä lähtee. Vitsit, oiskohan Thomas Haake Drumkit from Hellin kautta ollut blueskomppaajamme? Kuulostais vähän. Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
stratomaster 28.10.2006 14:49:18 | |
---|
Joo **korostan taas itseäni ja haen huomiota ja ilmoitan että** olen parhaillaan kuuntelemasa näitä sooloja ja pisteytän tälläkertaa jokaisen soolon 5:ssä kategoriassa pistein 1-10. Kategoriat: ideat, fiilis, tatsi, tekniikka, soundi. En tiedä vielä laitanko niitä näkyville, vastaanotto ei olis välttämättä kaikilta osin lämmin... Pisteet jokatapauksessa tulossa kohta. :P Hyvä Pande! Minua viehätti tuo pisteytysideasi sen verran, että heitin plussalla. Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. |