Veco 26.10.2006 13:06:33 | |
---|
itse en suosittelisi damned in blackia. mieluummin kannattaa alottaa sons of northern darknessista ja at the heart of winteristä Makuasioita, itse suosittelisin Pure Holocaustia ja Battles In The Northia. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
nekronaut 26.10.2006 13:23:55 (muokattu 26.10.2006 13:24:12) | |
---|
Makuasioita, itse suosittelisin Pure Holocaustia ja Battles In The Northia. |
Deino 26.10.2006 16:42:26 | |
---|
Kaikki ne on hyviä. Paras ehkä At The Heart Of Winter. |
Cadaver 26.10.2006 20:56:48 | |
---|
Makuasioita, itse suosittelisin Pure Holocaustia ja Battles In The Northia. Nuo on itsellekin ne legendalevyt, mutta melkein tarvitsee mukaan jotain uudempaa tyylin kuitenkin aika lailla muututtua viime levyillä. Sons Of Northern Darknessia ehdottaisin turpaanvedon suoraviivaisuuden ja selkeän tuotannon vuoksi. |
KTULU 26.10.2006 21:27:58 | |
---|
Kyllähän tuo olisi ilo nähdä, mutta mitä luultavimmin Tuska-boikotti pitää tänäkin vuonna. Niin siis todellakin miksi? Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
Sampo-Ukko 26.10.2006 22:52:25 | |
---|
Nuo on itsellekin ne legendalevyt, mutta melkein tarvitsee mukaan jotain uudempaa tyylin kuitenkin aika lailla muututtua viime levyillä. Sons Of Northern Darknessia ehdottaisin turpaanvedon suoraviivaisuuden ja selkeän tuotannon vuoksi. Mulle Battles in the North on Immortalin SE levy. Sen jälkeen on moni kulma pyöristynyt. Hienon viisu on (tietenkin) Blizzard Beastsin Mountains of Might. Tuska boikottiani en rupea tässä ruotimaan ettei mene vallan off-topiciksi, mutta monen asian summa. Ei ole minun kinkerit ne.... Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
OzoMan 27.10.2006 00:26:39 | |
---|
Tuli kyllä sellainen adrenaliinibuusti kun luin tuosta Immortalin tulosta sähköpostistani. Kerrankin ollut hyötyä ilmottautua Tuska-postituslistalle. Itselläni on kuitenkin jäänyt tuo vanha tuotanto ihan pimentoon, kun tuo tuotantopuolikin epäilyttää ja työntää luotaan. Itseasiassa itselläni ei ole omistuksessa kuin tuo uusin Sons of the Northern Darknessa, josta sitten tykkäänkin helvetisti. Onkos tuo edeltävä Damned in Black samaa tasoa vai mikäs kannattaisi ostaa seuraavaksi. Tuosta uudesta hitaammasta Immortalista kuitenkin tykkään luultavasti enemmän kuin pelkästä paahdosta, jos se vanha siis sellaista on? Sanokaa te! |
Veco 27.10.2006 00:43:45 | |
---|
Tuli kyllä sellainen adrenaliinibuusti kun luin tuosta Immortalin tulosta sähköpostistani. Kerrankin ollut hyötyä ilmottautua Tuska-postituslistalle. Itselläni on kuitenkin jäänyt tuo vanha tuotanto ihan pimentoon, kun tuo tuotantopuolikin epäilyttää ja työntää luotaan. Itseasiassa itselläni ei ole omistuksessa kuin tuo uusin Sons of the Northern Darknessa, josta sitten tykkäänkin helvetisti. Onkos tuo edeltävä Damned in Black samaa tasoa vai mikäs kannattaisi ostaa seuraavaksi. Tuosta uudesta hitaammasta Immortalista kuitenkin tykkään luultavasti enemmän kuin pelkästä paahdosta, jos se vanha siis sellaista on? Sanokaa te! Itselle taas iskee täysiä ne vanhojen levyjen soundit, mutta kokeile At The Heart Of Winter -levyä. Siitä lähti Immortalin tyylinvaihdos. Tuotanto huippuluokkaa ja kappaleet eeppisempiä. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Torniojaws 27.10.2006 01:11:06 | |
---|
Ei noissa vanhemmissakaan Immortaleissa ole pahat soundit (ei mitään sirkkelireverbiä, josta menee pää kipeäksi), vaan ihan perussoundit. |
saastara 27.10.2006 01:19:16 (muokattu 27.10.2006 01:20:26) | |
---|
Kaipa se on tuonne pakko raahautua näemmä.. '02 piti jo Immortal siellä todistaa mutta toisin sitten kävi. Toivotaan, että tällä kertaa olisi parempi tuuri. Itselle uppoaa tuo uusin levy parahaiten vaikka myös Blizard Beast on levulautasella pyörinyt.. SoND:lla Immortal saavutti jo lähes semmoisen tason, että sitä kykeni melkein naama vakavana kuuntelemaan. Onneksi taattua laatua olevat lyriikat pelastivat meiningin liialta vakavuudelta. Frostdemonstorm!! Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Zpochen 27.10.2006 10:39:55 | |
---|
Itselle uppoaa tuo uusin levy parahaiten vaikka myös Blizard Beast on levulautasella pyörinyt.. SoND:lla Immortal saavutti jo lähes semmoisen tason, että sitä kykeni melkein naama vakavana kuuntelemaan. Onneksi taattua laatua olevat lyriikat pelastivat meiningin liialta vakavuudelta. Frostdemonstorm!! Luulen, että suhtaudumme Immortaliin samalla tavalla. Meininki on jotenkin samaan aikaan helvetin hauskaa ja ihan helvetin siistiä. Biisit ovat rautaa ja kun Abbath julistaa samaan aikaan jotain tyyliin "In my kingdom cold... At the mountain of madness... unending grimness!!" on hyvä mieli taattu. What, are you DENSE? Are you RETARDED or something? Who the hell do you THINK I am? I'm the goddamn BATMAN. Serenity's End |
Mipe-iha-ite 27.10.2006 14:08:45 (muokattu 27.10.2006 14:09:27) | |
---|
JEEEE tää on kyllä uskomaton juttu! Justiisa eilen mietittiin kaverin kanssa että paska ku mittään hyviä pläkkipantejä ei oo ennää kasasa mutta että niistä paras - IMMORTAL - tullee Tuskaan niin se on juhulan paikka! Kellään tietua että mimmosella kokoonpanolla? E:no on niitä kasasa mutta nämä legendat ei Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
Veco 27.10.2006 15:12:34 | |
---|
Tällä yhdellä kiinnityksellä Tuska 2007:stä on tulossa parempi kuin Tuska 2006:sta. :D Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Tällä yhdellä kiinnityksellä Tuska 2007:stä on tulossa parempi kuin Tuska 2006:sta. :D En allekirjoita, mutta hyvä tuska ainakin! Immortal olisi kyllä aivan mahtava nähdä livenä ja voi toki olla että tästä tuskasta tulee mainio. |
LexaR 27.10.2006 15:39:14 (muokattu 27.10.2006 20:32:09) | |
---|
Noihin kinkereihin on sitten kaikilla m.nettiläisillä ns. pingviiniasu pakollinen. Mikäs muuten Immortalin levyistä olisi ostamisen arvoinen? At the Heart of Winteriin asti kaikki on semmosta hieman perinteisempää bläkkisvääntöä, sen jälkeen mukaan tuli vahva rässifiilis joka mulle ainakin kolahtaa mainiosti, joten sen mukaan kummasta pitää. Ittelle uppoaa parhaiten tuo edellämainittu AtHoW ja sitten uusin, Sons of Northern Darkness. Cavalcade of Glee and Dadaist Happy Hardcore Pom Poms |
Master of Disguise 27.10.2006 16:02:33 | |
---|
Kellään tietua että mimmosella kokoonpanolla? Metal archivesien mukaan: Current line-up: Abbath - guitar, vocals Horgh - drums Apollyon - Bass At the Heart of Winter ja Sons of Northern Darkness on hyviä levyjä. |
Razanez 27.10.2006 16:29:02 | |
---|
I'll be there. |
Ben_D 27.10.2006 18:03:13 | |
---|
sen jälkeen mukaan tuli vahva rässifiilis joka mulle ainakin kolahtaa mainiosti. Siksipä noista uudemmista diggailenkin...siellä on seassa muikeita rässi ja dödöriffejä... http://www.fiercemetal.org |
toba 01.11.2006 11:53:43 | |
---|
Pakko kyllä mennä kattomaan. Toivottavasti soittavat paljon biisejä Diabolical Fullmoon Mysticismiltä ja Battles In The Northilta! Tottakai muilta levyiltä myös. At The Heart Of Winter -biisi olisi myös ihan helvetin hieno kuulla! |
Randomizer 01.11.2006 15:08:13 | |
---|
Alkaa taas Immortal maistumaan, ku pihallaki on kohta -20!!! BATTTLLLLLLLLLLLLL! BATTLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL! IN NE NÖÖÖÖÖRRRTTT!!! |