Musiikkia korville 27.10.2006 07:39:59 | |
---|
Löytyy, valitettavasti, enkä mielelläni asiasta puhuisi. ;-) Ei vaan, haitari löytyy ja taitava soittajakin! "Pekka Puukon" polkkashow on tappajahaitarimeininkinä parhaimmillaan! Ok. :) No, ainakaan em porukat ei komppaile niitä tyhjänpäiväisiä pystöjä... ...ja tätä mieltä on MK. |
Musiikkia korville 27.10.2006 07:41:03 | |
---|
Meidän porukasta yks oli tarjonnu meitä kahtena iltana jonnekin, minne oli kysytty ja oli sanonut hinnaks 1500 erkkiä/per ilta. Eivät olleet ottaneet, kun oltiin kuulemma niin halpoja, etteivät luottaneet, että sillä saa kunnon bändin :o/ En tiedä, paljonko sitten olis pitäny pyytää Ei ois auttanut kun korjata sanoin: " Sanoinko, että se on tuon verran per naama?.." ...ja tätä mieltä on MK. |
kuunsirppi 27.10.2006 07:47:03 | |
---|
Ei ois auttanut kun korjata sanoin: " Sanoinko, että se on tuon verran per naama?.." Näin olis pitäny ymmärtää tehdä, mutta ton huomaa sitte vasta jälkeenpäin ja sitte on myöhästä rypistää :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
sonic77 27.10.2006 08:59:18 | |
---|
Ei ois auttanut kun korjata sanoin: " Sanoinko, että se on tuon verran per naama?.." ..niin ja molempiin käsiin....puhtaana Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |
v_m_kangas 27.10.2006 10:09:00 | |
---|
Meidän porukasta yks oli tarjonnu meitä kahtena iltana jonnekin, minne oli kysytty ja oli sanonut hinnaks 1500 erkkiä/per ilta. Eivät olleet ottaneet, kun oltiin kuulemma niin halpoja, etteivät luottaneet, että sillä saa kunnon bändin :o/ En tiedä, paljonko sitten olis pitäny pyytää Joopa joo..uskoo kuka haluaa ja jos noin on ollutkin, veikkaan että tilaajalla on ollut tilannetajua ja on todennut tuon ironisesti. Humppaa tai soita humppaa |
Kyllä se tosi on että me tavalliset "taiteilijat"Pääsemme ikiharvoin edellämainittuihin liksoihin.On tullut muiltakin tarjouspyyntöjä ja loppujen lopuksi tullut ilmi että fyffe jonka ovat varanneet bändiä varten on ollu 300-400 egee.Toistaiseksi olen vastannut kohteliaasti että toivomme teidän löytävän tuolla hinnalla jonkun toisen bändin. Kylmän viileesti! |
baron 27.10.2006 10:19:32 | |
---|
Kyllä se tosi on että me tavalliset "taiteilijat"Pääsemme ikiharvoin edellämainittuihin liksoihin.On tullut muiltakin tarjouspyyntöjä ja loppujen lopuksi tullut ilmi että fyffe jonka ovat varanneet bändiä varten on ollu 300-400 egee.Toistaiseksi olen vastannut kohteliaasti että toivomme teidän löytävän tuolla hinnalla jonkun toisen bändin. Ja tuntuvat löytävän. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Timi 27.10.2006 10:30:11 | |
---|
Ja tuntuvat löytävän. Joo niin tuntuu.Ei oo vielä kukaan ilmoittanu että nyt löyty vähän lisää,tuletteko? Kylmän viileesti! |
baron 27.10.2006 10:32:30 | |
---|
Joo niin tuntuu.Ei oo vielä kukaan ilmoittanu että nyt löyty vähän lisää,tuletteko? Joskus ne on selvästi sanoneet (piti paikkansa tai ei) että niillä on toinenkin bändi tiedossa jossain tollaisessa hintahaarukassa toivoen, että se saisi mut pudottamaan hintaa. En oo niin tehnyt, oon sanonut, että ne on varmaan ton arvoisia, me taas meidän hinnan. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Timi 27.10.2006 10:38:11 | |
---|
Joskus ne on selvästi sanoneet (piti paikkansa tai ei) että niillä on toinenkin bändi tiedossa jossain tollaisessa hintahaarukassa toivoen, että se saisi mut pudottamaan hintaa. En oo niin tehnyt, oon sanonut, että ne on varmaan ton arvoisia, me taas meidän hinnan. Aika nätisti sanottu.Aioin lisätä karun kommentin tuohon mutta ei näköjään tarvitse. Kylmän viileesti! |
poppamies 27.10.2006 11:38:52 (muokattu 27.10.2006 11:41:14) | |
---|
Hyvällä keikalla rahoittaa talvirenkaat ilman kevytmetallivanteita. Huonolla keikalla saa pelkät ilmat! Tuolla laskutavalla saattaa olla että jään ilman. Meillä on 6 miehinen bändi ja autossa on 255x15" eessä ja 295x15" takana ja kustantaa n. 800,-/sarja. Eli pitäisi saada 4800,- + verot keikasta. Keneltä onnistuu? Joko mulla on liian huono bändi tai liian iso auto. |
Coelhinho21 27.10.2006 13:41:44 | |
---|
Keväällä olin erään firman "kevätriehoissa" palkattuna juontajana. Olivat tilanneet bändinkin Isolta kirkolta asti. Tuli puhetta järjestäjän kanssa (eli kysyin ihan suoraan) minkä hintanen bändi oli. 3200 € ..piti halpana.. Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |
humppahanuristi 27.10.2006 17:50:58 | |
---|
Tuolla laskutavalla saattaa olla että jään ilman. Meillä on 6 miehinen bändi ja autossa on 255x15" eessä ja 295x15" takana ja kustantaa n. 800,-/sarja. Eli pitäisi saada 4800,- + verot keikasta. Keneltä onnistuu? Joko mulla on liian huono bändi tai liian iso auto. Sinulla on liian kallis rengasmerkki. Eihän tuo kokoluokka nyt 800€ maksa sarjalta. Paitsi BF goodrich Mualiman paras... |