Aihe: Mistä liittimiä halvalla?
1 2
Antti1
22.10.2006 22:29:11
E: Onko kellään muuten kokemusta Neutrikin OEM-lipun alla seilaavista REAN-liittimistä?

Ovat toimineet ihan hyvin kiinteissä sovellutuksissa. Mulla on muutamia XLR-piuhoja noilla ja nyt tuli uutta kaukokaapelia, josta noita löytyy. Yhdessä johdossa oli jotain mystisiä yhteensopivuusongelmia oikean Neutrikin kanssa, mutta taisi olla pinni vain vinossa. Ihan luotettavan oloisia, joskin epäilyttävän kevyitä. Painohan on luotettavuuden merkki tunnetusti, joka asiassa.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
Reddie
23.10.2006 01:47:01 (muokattu 23.10.2006 01:48:06)
E: Onko kellään muuten kokemusta Neutrikin OEM-lipun alla seilaavista REAN-liittimistä?

Mulla on kotipajassa patch-kaapeleissa moisia kiinni. Toimii käyttöön mainiosti. Järkeilin sen vielä sillä tavalla, et noita on helppo kolvailla uusiks jos hajoaa, ku se liitin aukeaa niin helposti, mut ei oo tarvinnu vielä kolvailla. Kaikki on kestäny ainakin tän 1½v. Mut en kyllä käyttäis noita plugeja muussa käytössä, ne kun tuppaa aukeilemaan itsekseenkin joskus.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
myslique
23.10.2006 13:16:16

Vielä yksi miinusääni Bilteman liittimille.
Kontakti on löysä.
--- -Dynamiikka pois niin ei jää sekään asia vituttamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)