Aihe: Triton vs Fantom-S
1 2 3 4 5 6
Fuzzy Boner
22.11.2003 14:31:31
...Ja toisille se musanteko meinaa muutakin kuin pelkkää soittamista. Eihän sitä muuten Motifilla mitään tekisi. :)

näin on.
Hitsari on rakojen herra
Notefix
22.11.2003 17:49:18

Siinäpä se pointti tuli. Laitteet vaikuttaa vaan siihen, miten hyvää jälkeä on mahdollista saada

Mitenkähän sitä on oikein pystynyt tekemään musaa joskus aikoinaan kun samplerit samplas kokonaista puoli sekkaa ja nauha kallista...ja monet noista vanhoista jopa kuulostaa paremmilta :)

itseasiassa oli aika david paichmainen soundi; ilmankos note oli eri mieltä, heh)

Heh, nyt kun sanoit...jos se Paichille ja Fosterille kelpaa, niin kyllä pohjoisen pojalle kans....paras piano mun korvaan on itseasiassa jammun p-200:ssa...oikeesti.

...Ja toisille se musanteko meinaa muutakin kuin pelkkää soittamista.

Joo, toi vois olla mun motto...
Fuzzy Boner
22.11.2003 19:07:04
paras piano mun korvaan on itseasiassa jammun p-200:ssa...oikeesti..

Mun korvaan taas paras SÄHKÖpianojen pianosoundi on tossa Rolandin uudessa Fantom S-88:ssa ylivoimasesti.

Mutta taas tulee esiin se hienous tässä mualimassa että mielipiteitä on monia. Jotkut syö ranskalaiset majoneesin, jotkut ketsupin kanssa. Joku ei syö ollenkaan. Niin se menee.
Hitsari on rakojen herra
Jabbe
22.11.2003 19:20:24 (muokattu 22.11.2003 19:20:33)
Mitenkähän sitä on oikein pystynyt tekemään musaa joskus aikoinaan kun samplerit samplas kokonaista puoli sekkaa ja nauha kallista...ja monet noista vanhoista jopa kuulostaa paremmilta :)

Nih. On se harmi kun Motif ES:n ei saa kuin 1024mb RAMia ja muutaman kymmen gigan USB-kovalevyn. Loppuu kyllä samplemuisti kesken, eli ihan paska.

Joo, toi vois olla mun motto...

Samoin. Tosin soittaminen ja keikkailukin on kivaa. Itseasiassa paljon hauskempaa, mutta taas toisaalta musan teko on hienompaa. Parasta on jos voi tehdä molempia; mä olen hiton tyytyväinen siihen missä tilanteessa olen. Tosin vois ehkä enemmänkin tehdä molempia. Menee nyt kyllä jo vähän off-topiciksi... :)
.
BaariMikko
22.11.2003 19:25:18

Jotkut syö ranskalaiset majoneesin, jotkut ketsupin kanssa.

Ja jotkut soijakastikkeen. Tällöin on syytä antaa bänniä muusikoiden.netistä.

Hoho ja anteeksi.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
Notefix
22.11.2003 19:35:07

Mutta taas tulee esiin se hienous tässä mualimassa että mielipiteitä on monia. Jotkut syö ranskalaiset majoneesin, jotkut ketsupin kanssa. .

Vittu tapellaanko??!!111

Off-topiccia...eikös tää koko aihe ole...mitään tekemistä musan kanssa...hoho!
Fuzzy Boner
22.11.2003 19:38:23
Vittu tapellaanko??!!111

Off-topiccia...eikös tää koko aihe ole...mitään tekemistä musan kanssa...hoho!

Tapellaan! ROMMI voittaa viskin! HOHO
Hitsari on rakojen herra
Notefix
22.11.2003 20:36:27 (muokattu 22.11.2003 20:36:38)

Tapellaan! ROMMI voittaa viskin! HOHO

Emmä uskalla...oot isompi kuiteski!

keikkailukin on kivaa

Joo...ei vaan nykyisin valitettavasti siunaannu noita keikkoja...
samulijp
23.11.2003 02:58:28

No onkos se ihme kun viikonloppuisin ravintolat, stadissa ainakin, tuntuu täyttyvän hyvin ilman bändiäkin. "Ai siellä on joku bändi, ei kuule jutustella...". Rocksissakaan ei ole keikkoja kuin viikolla. Sitten vielä poljetaan hintoja ja halutaan vaan se uusin Mikan Faijan BMW pändi soittamaan. Keikoista ilmoitetaan todella huonosti ja ihmetellään miksei kukaan tiennyt tapahtumasta. Ei ole pk-seudullakaan lehteä mistä näkyis KAIKKI illan live-tarjonta. Kaupunkiuutiset tosin on tulossa paikkaamaan tätä suurta aukkoa. Tosin joku kohtuu nimekäskin DJ on rutkasti halvempi kuin tonnin parin bändi. Vetää vielä pidemmät setitkin.

Räyh... ;)
Jabbe
23.11.2003 10:34:20 (muokattu 23.11.2003 10:35:36)
Emmä uskalla...oot isompi kuiteski!

Hoho. Siinä tapauksessa sä olet varmaan aika kääpiö... ;)

Sen takia pitää yrittää pitää myös keikkailu aktiivisena vaikka minäkin luultavasti samansuuntaiseen duuniin suuntaudun kuin teikäläinen nykyään. On se sen verran hienoa kuitenkin olla lavalla.
.
Fuzzy Boner
23.11.2003 10:38:11 (muokattu 23.11.2003 10:38:21)
Hoho. Siinä tapauksessa sä olet varmaan aika kääpiö... ;)

Äläs ny. Lyhyt oon ehkä mutta lähemmäs 90 kiloa on jo M-net-rengasta tullut;) hehe

On se sen verran hienoa kuitenkin olla lavalla.

Eiku catwalkeille, jabbe; uus aluevaltaus sulle
Hitsari on rakojen herra
Jabbe
23.11.2003 10:39:27
Äläs ny. Lyhyt oon ehkä mutta lähemmäs 90 kiloa on jo M-net-rengasta tullut;) hehe

Heh, sitä se Mnet teettää. No ei sentään, vitsi vitsinä. :) Pätkiähän tässä kaikki ollaan.

Eiku catwalkeille, jabbe; uus aluevaltaus sulle

Mitäs ne sellaset on? :)
.
Fuzzy Boner
23.11.2003 10:40:27
Mitäs ne sellaset on? :)

www.paparazzi.fi

hehe
Hitsari on rakojen herra
Jabbe
23.11.2003 10:47:35
www.paparazzi.fi

hehe

Ai siis tää ei siis oikeestikaan liittyny millään tavalla soittamiseen? Jos tota meinaat, niin sehän on mulle täysipäivänen aluevaltaus ollu jo pitkän aikaa. Hoho.
.
Notefix
23.11.2003 10:54:35

On se sen verran hienoa kuitenkin olla lavalla.

Joo, siis kunnolla. On keikkailua ja "keikkailua"...jotkut perähikiän lavat ei pidämmän päälle innosta...sanotaas nyt ekan 50 kerran jälkeen :)
Fuzzy Boner
23.11.2003 11:12:24
Joo, siis kunnolla. On keikkailua ja "keikkailua"...jotkut perähikiän lavat ei pidämmän päälle innosta...sanotaas nyt ekan 50 kerran jälkeen :)

Riippuu perähikiän lavasta.. Tai no siis jos puhutaan "lavasta"..
ajattelin itte tommosia jotain saleja ja areenoita esim pohojosessa. niissä on aika mukavia juttuja välillä
Hitsari on rakojen herra
Jabbe
23.11.2003 11:18:09

Joo no humppajutut on eri asia. Oman bändin kans on kuitenkin kiva vetää omaa musaa melkeimpä missä vaan. Ne keikat missä on kavereita ja porukkaa jotka diggailee on tietty parhaimpia, mutta on sitä kaikenlaisissa pikkujouluissa jne. myös kivaa kun asennoituu oikein. Jos ei muuta niin pitää edes itse hauskaa keikalla. Asenteesta kiinni.
.
Notefix
23.11.2003 11:18:09

ajattelin itte tommosia jotain saleja ja areenoita esim pohojosessa. niissä on aika mukavia juttuja välillä

Now you're talking :) Joo, siis spektaakkelit onkin ihan eri juttu.

Anyway, tanssimusapalstaa kun lukee niin pysyy kyllä jalat maanpinnalla :))
Fuzzy Boner
23.11.2003 11:28:05
Now you're talking :) Joo, siis spektaakkelit onkin ihan eri juttu.

Anyway, tanssimusapalstaa kun lukee niin pysyy kyllä jalat maanpinnalla :))

Heh. Ne on maailman parhaita juttuja. ""oikeet vetäjät"" kertoo.
Hitsari on rakojen herra
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)