-unski- 26.10.2006 20:20:45 | |
---|
Eli onko jossain sivulla rumpuklinikoiden ym. tällaisten rumpuaiheisien tapahtumien aikoja?? Jos ei niin viitsisiko joku tehdä sellaisen missä olisi lähiaikojen? Aa....nyt mä tajusin! |
Jupi57 26.10.2006 20:23:50 | |
---|
Voisko joku tulla puhdistamaan ja vahaamaan mun rumpukalustoa? |
Nolte 26.10.2006 20:36:19 | |
---|
Voisko joku tulla puhdistamaan ja vahaamaan mun rumpukalustoa? Totta kai! Lähen tulemaan, laitan vaan kengännauhat kiinni... Hyvät kamat - huono soittaja! |
-unski- 26.10.2006 20:37:39 | |
---|
Katsokaapas pojjaat otsikko :D Aa....nyt mä tajusin! |
J. Cool 26.10.2006 20:56:52 (muokattu 26.10.2006 21:11:36) | |
---|
olishan tuollanen systeemi ihan mukava. www.dafry.net varmaan parhaiten pitää tällä hetkellä kirjaa...omista klinikoistaan. Voishan tuollasen vaikka tehdä, mutta käyttäiskö sitä kukaan? päivittäiskö sitä kukaan ...tai lähettäiskö ihmiset edes mailiin tms tietoa tulevista klinikoista? kätevintähän olis jos mnetissä olis erikseen oma systeemi klinikoille, johon vois sit omilla tunnareillaan loganneena lisätä. siitä vaan viestiä Johtajalle... E: tai sitten porukka vois käyttää tuota "konsertit, keikat, tapahtumat" -keskustelualuetta Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Katsokaapas pojjaat otsikko :D Lue hetken päästä allekirjoituksesi. korkuinen |
-unski- 26.10.2006 21:18:59 | |
---|
Voishan tuollasen vaikka tehdä, mutta käyttäiskö sitä kukaan? päivittäiskö sitä kukaan ...tai lähettäiskö ihmiset edes mailiin tms tietoa tulevista klinikoista? Tarkoitin kyllä että olisi voinut kirjoittaa pienen listan jos tietää niin tähän kirjoitukseen Aa....nyt mä tajusin! |
hollmi-5 26.10.2006 21:48:57 | |
---|
Keith Carlockilla olis Club Goodmanilla klinikan tynkää tänään. Se nyt on Tokiossa, mutta kilinikkaa kumminkin. Homenna Nagoyassa Ishibashi Musical Instrument Store Lesson Studiolla. Näihin jos ei ehdi, niin: November 2 Petchburi,Thailand Noparat Grand Ballroom, Royal Diamond Hotel November 3 Bangkok, Thailand Dr.Thavorn Auditorium, 5th Floor, Siam Motor Building November 5 Hong Kong Piazza C, Hong Kong Culture Centre November 7 Pekanbaru, Indonesia Mutiara Merdeka Hotel Ballroom Et niinku klinikkaa pukkaa... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
J. Cool 26.10.2006 22:21:04 | |
---|
Tarkoitin kyllä että olisi voinut kirjoittaa pienen listan jos tietää niin tähän kirjoitukseen no ei suomessa mitään tapahdu. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
-unski- 27.10.2006 14:42:52 | |
---|
Keith Carlockilla olis Club Goodmanilla klinikan tynkää tänään. Se nyt on Tokiossa, mutta kilinikkaa kumminkin. Homenna Nagoyassa Ishibashi Musical Instrument Store Lesson Studiolla. Näihin jos ei ehdi, niin: November 2 Petchburi,Thailand Noparat Grand Ballroom, Royal Diamond Hotel November 3 Bangkok, Thailand Dr.Thavorn Auditorium, 5th Floor, Siam Motor Building November 5 Hong Kong Piazza C, Hong Kong Culture Centre November 7 Pekanbaru, Indonesia Mutiara Merdeka Hotel Ballroom Et niinku klinikkaa pukkaa... Joo ajattelin että onko suomessa?? Aa....nyt mä tajusin! |
hollmi-5 27.10.2006 15:02:04 | |
---|
Joo ajattelin että onko suomessa?? www.dafry.net -sivuoilla on yleensä infoa klinikoista ja sitten maahantuojien sivuilla. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Youni 27.10.2006 16:11:11 | |
---|
Keith Carlockilla olis Club Goodmanilla klinikan tynkää tänään. Se nyt on Tokiossa, mutta kilinikkaa kumminkin. Homenna Nagoyassa Ishibashi Musical Instrument Store Lesson Studiolla. Näihin jos ei ehdi, niin: November 2 Petchburi,Thailand Noparat Grand Ballroom, Royal Diamond Hotel November 3 Bangkok, Thailand Dr.Thavorn Auditorium, 5th Floor, Siam Motor Building November 5 Hong Kong Piazza C, Hong Kong Culture Centre November 7 Pekanbaru, Indonesia Mutiara Merdeka Hotel Ballroom Et niinku klinikkaa pukkaa... Aika hyvä, aika hyvä. Se on sitä huumoria. :D "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
horsepower 29.10.2006 15:30:09 | |
---|
no ei suomessa mitään tapahdu. ainakin hevidiggareiden kannattaa ehdottomasti tsekata tämä: www.levytukku.fi |