Aihe: Pölyä kaiuttimessa 1 | |
---|---|
![]() 26.10.2006 14:28:17 | |
Hei, Pidän itseäni täysin maalikkona kaiuttimiin yms. liittyvissä asioissa, joten ehkä kysymyskin saattaa olla aika maalikkomainen. Jokapauksessa: Minulla on parisen vuotta vanha vahvistin, warvickin sweet 15. Se on jokseenkin aina hieman kallellaan takana olevan tuen varassa. Nyt panin merkille, että kaiuttimen alaosa on aikalailla harmaa pölystä. Jonkinlainen villakoirantapainenkin oli havaittavissa. Pölystä tuskin on tällä hetkellä mitään haittaa, mutta aikaa myöten sitä varmaan kertyy enemmän. Tehdäänkö tälle asialle yleensä jotain ja jos tehdään, mitä. Kovaa soittoa, imurointia vai mitä? | |
![]() 26.10.2006 17:11:07 | |
Hei, Pidän itseäni täysin maalikkona kaiuttimiin yms. liittyvissä asioissa, joten ehkä kysymyskin saattaa olla aika maalikkomainen. Jokapauksessa: Minulla on parisen vuotta vanha vahvistin, warvickin sweet 15. Se on jokseenkin aina hieman kallellaan takana olevan tuen varassa. Nyt panin merkille, että kaiuttimen alaosa on aikalailla harmaa pölystä. Jonkinlainen villakoirantapainenkin oli havaittavissa. Pölystä tuskin on tällä hetkellä mitään haittaa, mutta aikaa myöten sitä varmaan kertyy enemmän. Tehdäänkö tälle asialle yleensä jotain ja jos tehdään, mitä. Kovaa soittoa, imurointia vai mitä? Voihan sen periaattessa imuroida / pyyhkäistä pölyt pois semmosella ihmerätillä. "Mä oon oikeesti vitun rikas, mut vittuillakseni ostan osarilla. Nauran itseni uneen ku myyjä tuhlaa johonkin vanhoihin jalluihin nekin rahat erä erältä."
-Sam Other | |
![]() 26.10.2006 20:25:43 | |
Hei, Pidän itseäni täysin maalikkona kaiuttimiin yms. liittyvissä asioissa, joten ehkä kysymyskin saattaa olla aika maalikkomainen. Jokapauksessa: Minulla on parisen vuotta vanha vahvistin, warvickin sweet 15. Se on jokseenkin aina hieman kallellaan takana olevan tuen varassa. Nyt panin merkille, että kaiuttimen alaosa on aikalailla harmaa pölystä. Jonkinlainen villakoirantapainenkin oli havaittavissa. Pölystä tuskin on tällä hetkellä mitään haittaa, mutta aikaa myöten sitä varmaan kertyy enemmän. Tehdäänkö tälle asialle yleensä jotain ja jos tehdään, mitä. Kovaa soittoa, imurointia vai mitä? MOI Puhalla varovasti kompuralla pois. Myös noilla "ihme"liinoilla voi pyyhkiä. Tuskin siitä haittaakaan on, paitsi jos sitä kertyy vuosikausia ja runsaasti: silloin se saattaa minimaalisesti häiritä kaiuttimen liikettä. | |
![]() 27.10.2006 15:54:50 | |
Kiitokset vastauksista! Yritän jotenkin varovasti poistaa pölyä. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)