toba 25.10.2006 22:59:22 | |
---|
Tietääkö kukaan kyseistä heppua? Oon menossa perjantaina kyseisen kaverin tunneille ja aattelin että ois kiva kysyä infoa että a) millanen tyyppi? b) millanen soittaja? c) millanen opettaja? Tomi jeesaa mua soittokuntaan liittyvissä asioissa ja opettaa muutakin. Suht tyyriitä sessioita on, mutta jos taso vastaa rahaa niin mikässiinä. |
Fuzzy Boner 25.10.2006 23:23:26 (muokattu 25.10.2006 23:24:23) | |
---|
Tietääkö kukaan kyseistä heppua? Oon menossa perjantaina kyseisen kaverin tunneille ja aattelin että ois kiva kysyä infoa että a) millanen tyyppi? b) millanen soittaja? c) millanen opettaja? Tomi jeesaa mua soittokuntaan liittyvissä asioissa ja opettaa muutakin. Suht tyyriitä sessioita on, mutta jos taso vastaa rahaa niin mikässiinä. Hyvä komppipeltikäsi. (jazz) Sen oikee käsi swengaa kovasti vaik tollasissa medium-up hommissa. Mukava heppu. Varmaankin hyvä opettaja, epäilisin. Möllisty |
a) Mene sinne tunneille, niin sitten tiedät (rumpalithan on yleensä mukavia tyyppejä) b) Soittanut lukuisten huippuartistien kanssa ja taatusti osaava kaveri. kuukleta vaikka: "tomi parkkonen" rummut, niin saat runsaasti miehestä ja kokoonpanoista tietoa c) Katso kohta a) Varo päätäsi?? |
Sonormies 26.10.2006 11:34:51 | |
---|
Tomi on yhden keskustelun perusteella oikein mukava mies. Pitkän linjan jazzmies, jolla varmasti on annettavaa sällille kuin sällille. Tomi on Parkkosen rumpaliveljessarjan vanhin. Sarjan keskimmäisin on Pete, joka soitti aikoinaan Kebassa ja nykyään Zen Cafessa. Nuorimmaisin, jonka etunimeä en juuri nyt muista soitteli aikoinaan Juliet Jonesin sydän-nimisessä orkesterissa. Antoisia tunteja! "Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula |
Keefster 26.10.2006 12:03:10 | |
---|
Nuorimmaisin, jonka etunimeä en juuri nyt muista soitteli aikoinaan Juliet Jonesin sydän-nimisessä orkesterissa Olisiko ollut Jussi. No sehän sopii kuin satula lehmälle. |
Sonormies 26.10.2006 13:23:32 | |
---|
Olisiko ollut Jussi. Niinpä taisi ollakin. "Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula |
Danko 27.10.2006 14:52:26 | |
---|
Tietääkö kukaan kyseistä heppua? En muuten kuin et meil on sama treenis ja sil on hianot yammut. Koskaan en oo tavannut. Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |