Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 571 72 73 74 75122 123 124 125 126
south_of_heaven
24.10.2006 21:10:47
Tästä olen itse täysin erimieltä. Rauhalliset kohdat ovat todellakin Opethin parhaimmistoa, mutta mättö kohdat myös. Niissä juuri on sitä jotain kuten Godheads Lamentin alku riffi, The Moorin mätöt ja White Clusterin loppu mätöt ovat Opethin parhaita. Ehkä kuitenkin My Arms, Your Hearse on parempi noissa mättö osuuksissa paikottain, mutta muuten se kuulostaa kuivalta. Miu mielest :)

Teillä on lähes samanlaiset avatarit ja katoin että helvettiäkö omaan viestiisi vastaat :D:D
itki south_of_heaven
gorgonoidi
24.10.2006 21:12:49 (muokattu 24.10.2006 21:12:58)

Teillä on lähes samanlaiset avatarit ja katoin että helvettiäkö omaan viestiisi vastaat :D:D

Itekkin katon välillä että mitä vi*un pas*aa oon menny taas selittään :)

E: Ei pahalla
Exhausted
24.10.2006 21:52:57

Itselle ei ole oikein Still Life kolissut, eikä My Armskaan tuntunut miltään kun sitä pari kertaa kuuntelin. Sen sijaan neljä uusinta on antanut loistavia fiiliksiä jo pitkään
Jubeh
25.10.2006 04:10:10 (muokattu 25.10.2006 04:11:36)
Ensi kuun Lontoon keikka kuvataan tulevaa DVD:tä varten, mainitsee Åkerfeldt uusimassa blogissaan:

http://blog.myspace.com/index.cfm?f … 69af7f8-936a-4c98-a7b7-3fd89929f481
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?
Akiman
25.10.2006 12:31:01

Ensi kuun Lontoon keikka kuvataan tulevaa DVD:tä varten, mainitsee Åkerfeldt uusimassa blogissaan:

Mitenköhän mahtaa tällä kertaa käydä Opethin ihanille levy-yhtiö sotkuille DVD:n julkaisun kanssa. Bändillähän taitaa olla nyt takanaan peräti neljä levy-yhtiötä, joista Roadrunnerin kautta on julkaistu ainoastaan Ghost Reveries. Saa nähdä mitä Candlelight, Peaceville tai Music For Nationsin jäänteet tykkäävät DVD julkaisusta tällä kertaa, kun Opeth on kasvanut jälleen suuremmaksi. Toivottavasti tämä puoli on nyt hoidettu kuntoon, ettei DVD:lta tarvitse karsia pois esimerkiksi Orchid / Morningrise / My Arms, Still Life tai Blackwater / Deliverance / Damnation materiaalia, vaikkei nyt ihan kaikilta jotain välttämättä kuultaisikaan. Kaipa nuo muutenkin vetävät hieman laajemman setin DVD-keikallaan, sillä se olisi hyvä, jos vertaa vaikkapa viime syksyn Suomen keikkojen settejä 2003 jumbosetteihin, jotka olivat kyllä ihan eri tasolla.
:: WWW.KORROOSIO.FI - KOTIMAINEN RASKAAN MUSIIKIN MEDIA :: HAASTATTELUISSA: SPIRIT DISEASE, MACHINAE SUPREMACY ja VOIVOD ::
petrutsi
25.10.2006 12:59:07
Mitenköhän mahtaa tällä kertaa käydä Opethin ihanille levy-yhtiö sotkuille DVD:n julkaisun kanssa. Bändillähän taitaa olla nyt takanaan peräti neljä levy-yhtiötä, joista Roadrunnerin kautta on julkaistu ainoastaan Ghost Reveries. Saa nähdä mitä Candlelight, Peaceville tai Music For Nationsin jäänteet tykkäävät DVD julkaisusta tällä kertaa, kun Opeth on kasvanut jälleen suuremmaksi. Toivottavasti tämä puoli on nyt hoidettu kuntoon, ettei DVD:lta tarvitse karsia pois esimerkiksi Orchid / Morningrise / My Arms, Still Life tai Blackwater / Deliverance / Damnation materiaalia, vaikkei nyt ihan kaikilta jotain välttämättä kuultaisikaan. Kaipa nuo muutenkin vetävät hieman laajemman setin DVD-keikallaan, sillä se olisi hyvä, jos vertaa vaikkapa viime syksyn Suomen keikkojen settejä 2003 jumbosetteihin, jotka olivat kyllä ihan eri tasolla.

Silloisella Music For Nationsilla ei ollu halua/varaa investoida aikasemman tuotannon lisenssihommiin, kun Lamentations oli "vaan" promomielessä tehty. Luulis, että Roadrunnerilla riittäs pätäkkää pistää peliin.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
gorgonoidi
25.10.2006 13:19:21

Aivan mahtavaa! Odottelen kakit housuissa.
Jorte Kariko
25.10.2006 16:43:41
Aivan mahtavaa! Odottelen kakit housuissa.

meinaatko tosiaan odottaa "nopat" housussa niinkin kauan kuin, tuo mahdollinen DVD ilmestyy? jos sulla on samat "stormit" housussa sitten kun, tuo DVD ilmestyy niin, kerro toki minulle, niin annan sulle kyllä ihka uudet "black horset";)

ei vaan, toi oli kyllä helvetin hyvä uutinen että, tulee uus DVD, meinaan jos nyt olisi kappaleita eri levyilta niin, oh yeah! ja by the way, Still Life lätty on todella kova levy siinä aivan uskomaton tunne lataus koko levyssä!
KOO-VEE 1929 www.koovee.org Mestis jääkiekkoilua Tampereelta.
hyrmna
25.10.2006 17:37:35

www.mikseri.net/aetas

^ oma bändi jossa opeth vaikutteita
gorgonoidi
25.10.2006 18:32:54

www.mikseri.net/aetas

^ oma bändi jossa opeth vaikutteita

Kyllä demo studioon kannattaa laittaa jos haliaa että porukka kuuntelee. Opeth vaikutteita löytyy jo nykyään monista bändeistä, mutta tuo sinun bändisi on kyllä mahtava. Olen fani :)
Defactor
25.10.2006 19:11:14

Kyllä demo studioon kannattaa laittaa jos haliaa että porukka kuuntelee. Opeth vaikutteita löytyy jo nykyään monista bändeistä, mutta tuo sinun bändisi on kyllä mahtava. Olen fani :)

Mutta eihän täällä puhuta Opethista!

Otsikkokin on Opeth-diggareille. :D
[V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa"
gorgonoidi
25.10.2006 21:24:12

Mutta eihän täällä puhuta Opethista!

Otsikkokin on Opeth-diggareille. :D

Siis mitä sä...??
Exhausted
25.10.2006 21:28:07

Eli kun otsikko on "Opeth-diggareille", niin on luvanvaraista esitellä demoaan Opeth-diggareille. :)
kyuss
07.11.2006 18:30:02
Ootteko jo kuullu tota Ghost Reveries cd+dvd hässäkkää vai onko tää jo vanha juttu?

Mikä näissä uudelleenjulkaisuissa oikein on? Meshuggahinkin piti nauhottaa jotain kitararaitoja uudestaan ja kokeilla että vieläkö periaatteessa vanha levy myy.
jigsore
07.11.2006 19:04:38

Ootteko jo kuullu tota Ghost Reveries cd+dvd hässäkkää vai onko tää jo vanha juttu?

Joo, mut kerrataan vielä.
"Opeth's "Ghost reveries" special limited edition CD/DVD (Release date 31/10-2006) is out now!! Featuring Deep Purple cover "Soldier of fortune", 40+ minute documentary film, "The grand conjuration" director's cut video, 5.1 mix of the entire record, extended booklet with additional artwork, photos and liner notes from Mikael Åkerfeldt."

Ite oon tätä venaillu siitä asti kun sen ilmoitettiin ilmestyvän joskus. Pitänee hakea kotiin vaiheessa.
jo nyt on saatana
ekikoo
07.11.2006 19:31:39
Anttilan Top Tenissä pyörittelin tuota käsissäni ja oli aikas nätinnäköinen kartonki, olis tehnyt mieli ostaa mutta en halua sijoittaa 20€:tä levyyn joka mulla on jo...
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Shitmanek
07.11.2006 19:51:51

Onhan se muutaman päivän vanha ;) Dokumenttiin olin tyytyväinen, itseäni ehkä eniten kiinnostanutta Lopezin tilannettakin puitiin jonkun verran. Grand Conjurationin director's cut-videota en halunnut katsoa. Sen normaaliversion nähtyäni meni monta kuukautta ennen kuin toivuin järkytyksestä, eli ei kiitos enää sitä. Coverveto oli ihan hyvä, Axekaan ei mättänyt, vaikka tässäkin ketjussa häntä on sellaisesta soitosta moitittu. 5.1-miksausta en ole laitteiden puutteesta johtuen voinut kuunnella.
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
Turmis
07.11.2006 23:04:58

Dokumenttiin olin tyytyväinen, itseäni ehkä eniten kiinnostanutta Lopezin tilannettakin puitiin jonkun verran.

Dokumentti oli mielestäni oikein mainio, kaikenlaista puitiin taivaan ja maan välillä; muutenkin mukavan maanläheinen ote oli aistittavissa. Lopezin tilanteesta tuosta löytyi aikalailla uutta tietoa, ainakin minulle.
Välistä löytyy sitten piristäviä sekoiluja, luonnollisesti. :) Conjurationin video oli huomattavasti pidempi kuin "normaaliversio". Rehellisesti sanottuna en ymmärrä, miksi jotkut sanovat sitä huonoksi videoksi, minusta se on jopa hyvä. Videossa on aistittavissa hyvinkin tuohon kappaleeseen sopiva synkkä ja hämärä ilmapiiri.

Kokonaisuutena pidän tuota hyvänä ostoksena, vaikka nyt omistankin 2 kappaletta samaa levyä.
Mutta samapa tuo, mitäpä en tekisi tukeakseni isoa O:ta.
MIKÄ V**** SIINÄ ON ETTÄ SE LAULU PITÄÄ OLLA NIIN S******* KOVALLA? P******!
lethus1
08.11.2006 08:57:33
Kokonaisuutena pidän tuota hyvänä ostoksena, vaikka nyt omistankin 2 kappaletta samaa levyä. Mutta samapa tuo, mitäpä en tekisi tukeakseni isoa O:ta.

Saatana että vituttaa tuollainen rahastaminen!...

...Silti ostin miettimättä ja olen onnellinen. Olen huono ja tyhmä kuluttaja. Nyt 2 kpl levyä, mutta voi voi. Parempi kaksi hyvää kuin sata paskaa levyä. On mulla niitäkin.

Dokkari oli hyvä, tykkäsin. 5.1 miksausta en vielä ole kuunnellut - tuskin on erikoinen. MUTTA kun on ne surroundit niin tuo oli se suurin syy ostaa spessu.

Saatana että vituttaa tuollanen rahastaminen...;(
Vompatti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)