Pelsi 23.10.2006 18:25:25 | |
---|
SNESille oli noita parhaita lätkäpelejä muutamia. Olisikohan ollut '94:ää?? Tuskin, muistelisin että 96 olisi ainakin ollut, eli helevettiäkös minä täällä sitten nostalgisoin kun en edes otsikon peliä omaa. Oli, itse asiassa SNESille oli jopa NHLPA '93-pelikin. NHL 98 taisi olla viimeinen SNES-änäri. Mutta joo, otsikon peliä tuli mätettyä ihan holtittomasti aikoinaan. New York Rangersilla, eli silloisella suosikkijoukkueellani, pelattiin ties kuinka monta kautta läpi aina mestaruuteen saakka. Oli se perhanan addiktoiva silloin, nykyään pelailen silloin tällöin DosBoxilla matsin ihan nostalgiamielessä. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
| >-)))> |
aivokuolio 23.10.2006 18:29:46 | |
---|
Oli, itse asiassa SNESille oli jopa NHLPA '93-pelikin. NHL 98 taisi olla viimeinen SNES-änäri. Mutta joo, otsikon peliä tuli mätettyä ihan holtittomasti aikoinaan. New York Rangersilla, eli silloisella suosikkijoukkueellani, pelattiin ties kuinka monta kautta läpi aina mestaruuteen saakka. Oli se perhanan addiktoiva silloin, nykyään pelailen silloin tällöin DosBoxilla matsin ihan nostalgiamielessä. 94:ssä ei vielä ollut tuota kausioptiota, ainoastaan pleijarit. Ysivitosessa oli eka kertaa mukana tuo kausimeininki. Ainakin Segalla. Aika jännä juttu että 93:ssä mukana oli aina verisesti päättyneet tappelut mutta 94:ssä ei ollenkaan. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Pelsi 23.10.2006 18:48:02 (muokattu 23.10.2006 18:48:14) | |
---|
94:ssä ei vielä ollut tuota kausioptiota, ainoastaan pleijarit. Ysivitosessa oli eka kertaa mukana tuo kausimeininki. Ainakin Segalla. PC:llä oli kausikin ysinelosessa. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
| >-)))> |
SiwamieS 23.10.2006 18:50:27 (muokattu 23.10.2006 18:52:39) | |
---|
Jeah. Vanhat änärit ruuls ok. Hyllystä löytyy Sega Megadrivelle ainakin NHLPA '93, NHL Hockey '94 sekä NHL:t '95, '96 ja '97.. Lisäksi löytyy muistaakseni myös EA Hockey ('91). :) Kivoja pelejä. EDIT: Näistä siis '95 eniten sydäntä lähellä.. ehkä siitä syystä että se on se lätkäpeli jota tuli pikkupoikana eniten hakattua. Take your wings outside, you can't fly in here |
Randomizer 23.10.2006 19:20:25 | |
---|
Tuo on aika klassinen vastakkain asettelu tuo 94 vs 95. Kummatkin toki mahtavia pelejä, mutta 94 pelattavuus on sittenkin parempi. 95 oli ehkä liian nopea ja onetimerit olivat liian tehokkaita omaan makuuni. 94 pelattavuus on niin hyvin tasapainossa että se vie voiton 95sta. Toki makuasioitahan nämä on. 95 suosio saattaa piillä myös siinä, että konsoliversioissa siinä oli ensimmäistä kertaa mahdollista pelata kokonaisia kausia. Uskomatonta uutta siihen aikaan. :) |
RocknRoll 23.10.2006 20:28:14 | |
---|
Juu enhän mä olen niitä pelannut kuin SNESillä että en noista PC-versioista tiedä yht.mitn. Mutta mulle se 96 on aina ollut rakkain ja tärkein, tulihan lapsuus sentään vietettyä sen parissa.. |
Seppo_Howitzer 23.10.2006 20:33:31 | |
---|
95 oli kova. Pienenä muokkasin siihen kaikki oikeat pelaajat oikeisiin joukkueisiin. Siinä oli tekemistä kerrakseen. Myynnissä Iron Maiden - Somewhere in Time ja Edward The Great. |
Jarkko G. 23.10.2006 22:10:10 | |
---|
95 oli kova. Pienenä muokkasin siihen kaikki oikeat pelaajat oikeisiin joukkueisiin. Siinä oli tekemistä kerrakseen. Mutta se oli sentään tervettä ja hauskaa. Ei kasvanut kaljamaha moisesta! "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Guitar Hero 24.10.2006 14:18:52 | |
---|
95 oli kova. Pienenä muokkasin siihen kaikki oikeat pelaajat oikeisiin joukkueisiin. Siinä oli tekemistä kerrakseen. Hyi.. 95 muistan vain sen takia, että kaikki laukaukset osuivat tolppaan ja keskialueelta pystyi tekemään leijalla maaleja. Kyllä 94 on se legendaarinen vuosi, sitä tuli tahkottua paljon. |
MaD PiAnIsT 24.10.2006 14:29:31 | |
---|
Hyi.. 95 muistan vain sen takia, että kaikki laukaukset osuivat tolppaan ja keskialueelta pystyi tekemään leijalla maaleja. Hiljaa siellä perällä! NHL95 on paras lätkä mitä on koskaan tehty:D Veljen kanssa otettiin aina Western VS Eastern conference. Westernillä oli Alexander Moginly, joka ehkä peliin jääneen bugin tai muun vian vuoksi luisteli noin puolta nopeampaa kuin muut. Sillä oli kiva tahkota maaleja. Tuo keskialueen leijamaalien teko kyllä oli hieman masentava "bugi", mutta silloin kun NHL 95 ilmestyi ei realismia osannut edes toivoa. Kunhan vain oli hauskaa. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
KTULU 24.10.2006 18:47:07 | |
---|
Onkos Whales vielä tuossa ysinelosessa?? Vihaan warettajia ja kotipolttajia. |
JohnJ 25.10.2006 18:01:00 (muokattu 25.10.2006 18:18:46) | |
---|
Onkos Whales vielä tuossa ysinelosessa?? Kyllä on. Tuosta Megadriven "muistista" vielä, ei sitä itse konsolissa ollut eikä kaikissa peleissäkään. Vain harvoissa peleissä, kuten NHL:t ainakin 95:sta eteenpäin, oli sisäänrakennettu ns. paristomuisti. Tämä teki myös pelimoduulista isomman korkeussuunnassa ja oletettavasti kalliimman valmistaa. Normipeleissä joutui käyttämään vanhoja kunnon salasanoja tai koodeja pelin jatkamiseen edellisestä kerrasta. Itse aiheesta: 95 megadrivella on ollut se mitä itse eniten olen jauhanut. PC:llä 94 ja 95 oli hyviä myös, saman pelimoottorin ansiosta, mutta 96:ssa mentiin takapakkia ja paljon. Siinä tosiaan siirryttiin 3D-aikakauteen (tai pelaajat olivat edelleen 2D:tä), mutta ohjattavuus oli jotain karmeata. Ukon ohjaaminen oli kuin jääkoneen ajamista ja lämärit löysiä tuhnuja. Pelistä jäi mieleen lähinnä alkudemo, musiikit ja valikoista löytyneet hienot esittelyvideot joukkueista + pelaajahaastattelut. CD-ROM-multimedia oli tuolloin jotain uutta ja hienoa, ja tämän takia noita juttuja peliin oli varmaan tungettukin. NHL97:kin taisi vielä mennä 3D-moottorin hiomisessa -itse en siitä versiosta hirveästi muista - mutta 98 olikin sitten jo toista maata. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Randomizer 25.10.2006 18:26:49 | |
---|
Kyllä on. Tuosta Megadriven "muistista" vielä, ei sitä itse konsolissa ollut eikä kaikissa peleissäkään. Vain harvoissa peleissä, kuten NHL:t ainakin 95:sta eteenpäin, oli sisäänrakennettu ns. paristomuisti. Tämä teki myös pelimoduulista isomman korkeussuunnassa ja oletettavasti kalliimman valmistaa. Normipeleissä joutui käyttämään vanhoja kunnon salasanoja tai koodeja pelin jatkamiseen edellisestä kerrasta. Itse aiheesta: 95 megadrivella on ollut se mitä itse eniten olen jauhanut. PC:llä 94 ja 95 oli hyviä myös, saman pelimoottorin ansiosta, mutta 96:ssa mentiin takapakkia ja paljon. Siinä tosiaan siirryttiin 3D-aikakauteen (tai pelaajat olivat edelleen 2D:tä), mutta ohjattavuus oli jotain karmeata. Ukon ohjaaminen oli kuin jääkoneen ajamista ja lämärit löysiä tuhnuja. Pelistä jäi mieleen lähinnä alkudemo, musiikit ja valikoista löytyneet hienot esittelyvideot joukkueista + pelaajahaastattelut. CD-ROM-multimedia oli tuolloin jotain uutta ja hienoa, ja tämän takia noita juttuja peliin oli varmaan tungettukin. NHL97:kin taisi vielä mennä 3D-moottorin hiomisessa -itse en siitä versiosta hirveästi muista - mutta 98 olikin sitten jo toista maata. Joo 96 ja 97 olivat pcllä vielä meleko surkeita rävellyksiä, mutta 98 räjäytti potin. Minusta paras EAn lätkä heti 94 jälkeen. |
Piti eilen imaista tuo 94 ja laittaa xboxin snes-emulaattorille. Olihan se aikamoista shaissea jos totta puhutaan. ;) Aika on kullannut muistot. Animaatio oli tökkivää ja hyvä että näkee missä kiekko liikkuu. No ehkä silmä tottuu. t. vanha NHL95 konkari (PC:llä) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Pelsi 26.10.2006 15:32:12 (muokattu 26.10.2006 15:33:14) | |
---|
Onkos Whalers vielä tuossa ysinelosessa?? Jep. Kuten myös Quebec Nordics, Minnesota Stars ja Winnipeg Jets. Eikä mistään Phoenix Coyoteista eikä Anaheim Mighty Duckseista tietoakaan! Piti eilen imaista tuo 94 ja laittaa xboxin snes-emulaattorille. Olihan se aikamoista shaissea jos totta puhutaan. ;) Aika on kullannut muistot. Animaatio oli tökkivää ja hyvä että näkee missä kiekko liikkuu. No ehkä silmä tottuu. Nuo SNESin versiot on aika persasta, varsinkin jos on PC:n änäreihin tottunut. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
| >-)))> |
Torniojaws 26.10.2006 16:22:43 | |
---|
Quebec Nordiques, Minnesota North Stars :) |
Pelsi 26.10.2006 18:23:25 | |
---|
que North :) Hoho, itsepä tilasin. Mitäs noista sitten tuli? Nordiques myytiin käsittääkseni Coloradoon, jolloin siitä tuli nykyinen Avalanche. Jets puolestaan myytiin Phoenixiin ja siitä leivottiin Coyotes. Stars vietiin Dallasiin ja säilyttiin Starsina. Whalersista tuli ilmeisesti Carolina Hurricanes? Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
| >-)))> |
Randomizer 26.10.2006 20:58:10 | |
---|
Kyllä paras terä nhl-kiekosta hävisi kun Nordiques ja Jets lähti Kanadasta ahneille jenkkimaille. Ja ysärin alussa Ottawan legendaarinen paskuus on jäänyt myös mieleen. Siellä pelattiin farmiporukkaakin paskemmalla materiaalilla ja tehtiin NHL:n häviöennätykset. Muistaakseni Senators ei voittanut kaudella 92-93 yhtään vieraspeliä ja pisteitäkin tuli jotain 20. Otteluita pelattiin kuitenkin se 84 muistaakseni. Ei järin kova voittoprosentti! |
THE RIPPER 26.10.2006 21:00:11 | |
---|
eikös se segan -96 peli ollu paras? Hungry For Heaven |
RocknRoll 26.10.2006 21:19:42 | |
---|
Kyllä paras terä nhl-kiekosta hävisi kun Nordiques ja Jets lähti Kanadasta ahneille jenkkimaille. Ja ysärin alussa Ottawan legendaarinen paskuus on jäänyt myös mieleen. Siellä pelattiin farmiporukkaakin paskemmalla materiaalilla ja tehtiin NHL:n häviöennätykset. Muistaakseni Senators ei voittanut kaudella 92-93 yhtään vieraspeliä ja pisteitäkin tuli jotain 20. Otteluita pelattiin kuitenkin se 84 muistaakseni. Ei järin kova voittoprosentti! Heh, ja niillä oli vuosisadan tulokas Alexander Daigle sentään! :) |